make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 mei 2006 16:30

Jannoek schreef:
liefie schreef:
annvisser schreef:
liefie schreef:
ik heb eigenlijk alleen maar dure merken en mijn lieve zusje van 14 gebruikt ook echt alles van mij dus dan is er ineens weer iets op :roll: maar goed ik vind opzich ook wel grappig! ik gebruik elke dag mascara en soms oogschaduw en nog meer van dat soort spul. maarniet als ik s ochtends vroeg moet werken :)
in de douche boven staan 2 rieten bakken bomvol met haartroep en make-up spullen

Mijn zusje van 14 hoeft dus echt niet te proberen mijn spullen te gebruiken. Ik vind dat juist helemaal niet grappig! :P Sterker nog, tis zwaar irritant.

ik heb zo iets van als ik een oudere zus had gehad had ik hetzelde gedaan haha
en ik heb er genoeg van al die spullen dus waarom niet

Mijn zusje mag alles gebruiken, behalve m'n mascara... oeioei, die is zo'n beetje heilig ;)
zonder ga ik nooit de deur uit. Als ik naar school ga gebruik ik vaak alleen mascara, als ik werk maak ik me vaak wel zwaarder op.. mascara, oogschaduw, oogpotloodje, foundation, poedertje... Je wilt wel onder die felle lampen in de winkel, je ziet echt elke oneffenheid :D
In 't weekend vaak een glittertje op m'n ogen, blauwe oogschaduw in een dun lijntje er onder, en de mascara dan natuurlijk ;)

de hoeveelheid make up heeft er bij mij trouwens wel mee te maken in welke mate ik me onzeker voel op een dag...

mijn mascara mag ze ook echtniet gebruiken want dat is nogal een dure. maar heb ook een paar goedkopere die mag ze wel gebruiken. maak haar ook nogal eens op vind ze erg leuk. :lol:
In het weekend maak ik me wel op als ik ga werken. Vind ik gewoon leuk om te doen. en als ik weg ga maak ik me ook iets zwaarder op. Maar heb wel elke dag mascara op. Vind ik gewoon mooier staan

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 23 mei 2006 17:23

Jannoek schreef:
liefie schreef:
annvisser schreef:
liefie schreef:
ik heb eigenlijk alleen maar dure merken en mijn lieve zusje van 14 gebruikt ook echt alles van mij dus dan is er ineens weer iets op :roll: maar goed ik vind opzich ook wel grappig! ik gebruik elke dag mascara en soms oogschaduw en nog meer van dat soort spul. maarniet als ik s ochtends vroeg moet werken :)
in de douche boven staan 2 rieten bakken bomvol met haartroep en make-up spullen

Mijn zusje van 14 hoeft dus echt niet te proberen mijn spullen te gebruiken. Ik vind dat juist helemaal niet grappig! :P Sterker nog, tis zwaar irritant.

ik heb zo iets van als ik een oudere zus had gehad had ik hetzelde gedaan haha
en ik heb er genoeg van al die spullen dus waarom niet

Mijn zusje mag alles gebruiken, behalve m'n mascara... oeioei, die is zo'n beetje heilig ;)
zonder ga ik nooit de deur uit. Als ik naar school ga gebruik ik vaak alleen mascara, als ik werk maak ik me vaak wel zwaarder op.. mascara, oogschaduw, oogpotloodje, foundation, poedertje... Je wilt wel onder die felle lampen in de winkel, je ziet echt elke oneffenheid :D
In 't weekend vaak een glittertje op m'n ogen, blauwe oogschaduw in een dun lijntje er onder, en de mascara dan natuurlijk ;)

de hoeveelheid make up heeft er bij mij trouwens wel mee te maken in welke mate ik me onzeker voel op een dag...

T staat je wel leuk ook :)

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 23 mei 2006 18:11

Ik vind foundation trouwens niet eens echt mooi op een pukkelige huid. En ik kan et weten :wink:
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 23 mei 2006 18:56

Dreamster schreef:Ik vind foundation trouwens niet eens echt mooi op een pukkelige huid. En ik kan et weten :wink:

Het is wat mij betreft anders een prima camouflage hoor :)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 23 mei 2006 18:56

Dreamster schreef:Ik vind foundation trouwens niet eens echt mooi op een pukkelige huid. En ik kan et weten :wink:

ligt er wel aan welke denk ;) die van mij is heeeel fijn; true match van l'oreal. en Touche Magique, ook van l'oreal, een concealer, is ook super ;)

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 23 mei 2006 19:27

Jah, opzich wel. Kep nu dream matteperfect (ofzo) (maybelline) van mn moeder, en dat kan er wel mee door. En andere ook wel. Toch doe ik het et liefst gewoon op mn wangen en onder mn ogen....

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 30 mei 2006 12:04

me heeft net haar hoofd ondergekloddert :mrgreen:

ik draag als ik de hele dag thuis zit meestal geen make-up.. alleen soms als ik weg ga, of als ik me slecht voel. En dan alleen eye-liner en maskara meestal, soms nog oogschaduw en lipgloss ofzo. Als eyeliner niet bestond, dan vond ik het uit 8)

MissVis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor MissVis » 07 jun 2006 19:50

Ik heb 's ochtend vroeg ook vaak haast. Maar ik probeer altijd wat poeder en bronzing aan te brengen, anders heb ik zo'n wit gezicht. En lipgloss of lippenstift, anders drogen ze uit. En ook altijd wat mascara. Als ik vrij ben vind ik het wel leuk om er wat meer werk van te maken. Voordeel is dat m'n zus in een drogisterij werkt, en vaak nieuwe dingetjes krijgt. :D Ik heb echt oogschaduw in alle kleuren van de regenboog!
Schitterønt

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 22 jun 2006 10:26

om eerlijk te zijn maak ik me nooit op, ik denk ook als je het eenmaal gaat doen; je dan niet meer zonder kan. Als ik het zelf zou doen, zou het bij mij een teken van onzekerheid zijn, omdat ik dan niet durf te zijn wie ik echt ben. (ik spreek voor mezelf, en niet voor een ander hor, als een ander t wel doet is mij prima, en staat leuk!)
:wink:
Psalm 25:2 (ber.)

aatje

Berichtdoor aatje » 13 jul 2006 12:39

saartje schreef:om eerlijk te zijn maak ik me nooit op, ik denk ook als je het eenmaal gaat doen; je dan niet meer zonder kan. Als ik het zelf zou doen, zou het bij mij een teken van onzekerheid zijn, omdat ik dan niet durf te zijn wie ik echt ben. (ik spreek voor mezelf, en niet voor een ander hor, als een ander t wel doet is mij prima, en staat leuk!)
:wink:

Okay...Ik voel me namelyk prettiger met make-up, al kan ik ook wel zonder!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 13 jul 2006 20:27

Ik heb nu echt al wéken geen make-up op, uitgezonder een enkele dag mascara. Ik merk ook dat ik me wel heel normaal voel, geen uitschieters, het scheelt echt!

Wat ik trouwens merk is dat het meestal niet mooi is om mn ogen op te maken, ze krijgen er een moeie uitdrukking door. Kom misschien ook door de make-up die ik gebruik. Mascara kan wel, dat maakt het weer opener.

Vaag spul, make-up :roll:

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 25 jul 2006 10:10

Dippie schreef:Ik zou nog ff laten weten hier hoe de Dove Sunshine Bodylotion zou uitpakken....
Nou, ik heb resultaat hoor!!! Na 3 keer smeren was het al goed duidelijk!! Alleen heb ik nu 1 probleempje :| :? Op de verpakking staat dat je na gebruik je handen moet wassen, dus doe ik dat netjes....Maar nu heb ik bruin getinte armen en witte handen :? :? :? :shock: :shock: Das dus niet de bedoeling volgens mij 8) Dus nu nog ff paar keer mn handen insmeren en gewoon lekker in laten trekken en dan ga ik mn gezicht verder proberen. Die heb ik namelijk vanmorgen voor t eerst ff ingesmeerd :roll: Kben benieuwd :mrgreen:

het is verschrikkelijk; bij mij wast: eens maar nooit meer!! Ik ook lekker smeren met die Dove, en ja hoor na 2 dagen een lekker bruin kleurtje.
Maar na 3,4,5,enz dagen zag ik zo geel als een kanariepietje, het leek wel of ik wat mankeerde... Leuk hor, midden in t zwembad en iedereen kijkt je an :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dus nu maar weer gewoon rood sproetenkoppie :mrgreen:
Psalm 25:2 (ber.)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 25 jul 2006 12:13

Dreamster schreef:Ik heb nu echt al wéken geen make-up op, uitgezonder een enkele dag mascara. Ik merk ook dat ik me wel heel normaal voel, geen uitschieters, het scheelt echt!

Wat ik trouwens merk is dat het meestal niet mooi is om mn ogen op te maken, ze krijgen er een moeie uitdrukking door. Kom misschien ook door de make-up die ik gebruik. Mascara kan wel, dat maakt het weer opener.

Vaag spul, make-up :roll:

Idd, ik werk nu al een tijdje (de zomer) alleen mn wallen bij. Tenminste, vaak is het wat rood onder mn ogen, dat werk ik weg. Voor de rest gebruik ik dus alleen dagcreme, oogpotlood en mascara. En ik moet zeggen, je huid blijft er mooier bij :) Geen verstopte porieën bijv. en de ongerechtigheden blijven weg, hoewel dat wellicht ook door de zon komt :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 feb 2007 13:31

Ik heb even een vraagje over make-up: Halen jullie het er 's avonds ook allemaal weer af? Ik gebruik het liefst waterproof make-up, maar dan is het zo'n gedoe om het eraf te halen met olie enzo. Dus ik vroeg me af hoe mensen die dagelijks make-up gebruiken dat doen.

Ik ben dus geen make-upfan, maar zie er vaak nogal brak uit en dan denk ik van misschien moet ik gewoon elke dag een beetje mascara op doen, dan kan ik het op een gegeven moment heel snel en dan kost het ook niet zoveel moeite.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 09 feb 2007 13:56

Nou, ik gebruik elke dag make-up. In elk geval maskara. En afhankelijk van hoe brak ik eruit zie ook foundation. En afhankelijk van hoeveel tijd ik heb ook oogschaduw etc. Alles altijd waterproof. En ik haal het elke avond eraf. Met make-up remover van de Hema. Hartstikke goedkoop, en het werkt supergoed! Het hoort gewoon bij mijn avond-badkamer-ritueel :) Tanden poetsen, make-up afhalen, gezicht wassen, nachtcreme op.

Je huid schijnt echt lelijk te worden als je gaat slapen met make-up en dat willen we natuurlijk niet :mrgreen:

Terug naar “Archief”