mohamed schreef:Waarom niet?
Tante Pollewop schreef:Omdat ze het niet met je eens zijn?
Om begrip te tonen hoef je het niet met elkaar eens te zijn toch?
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mohamed schreef:Waarom niet?
Tante Pollewop schreef:Omdat ze het niet met je eens zijn?
hubert schreef:Laat je fantasie er eens op los!
Tante Pollewop schreef:Laat je fantasie er eens op los!
Tante Pollewop schreef:In het geval ik mijn fantasie moet loslaten mijn visie op homoseksualieteit: nee.
Wanneer het gaat om mijn fantasie aangaande het lichamelijke gedeelte van de relatie tussen David en Jonathan: ja.
Tante Pollewop schreef:Fijn. Wellicht vat ik je woorden iets te letterlijk op.
Ik denk dat we David en Jonathan als heel goede hartsvrienden, zielsverwanten kunnen beschouwen.
Het is niet uit de tekst (en daarbij uit de context) op te maken dat zij meer dan dat hadden.
Het houdt me dus niet bezig als ik over mijn visie op homoseksualiteit nadenk.
Dat neemt niet weg dat ik de vriendschap tussen David en Jonathan als een mooi voorbeeld zie hoe het tussen echte vrienden kan zijn. En hoe het in een liefdesrelatie kan zijn.
hubert schreef:Ik loop nog niet zo lang mee Tante, maar ik ben nog steeds benieuwd naar je visie op homoseksualiteit. Met je visie op D & J ben ik overigens wel eens.
Maar mag het nou gepraktiseerd worden of mag het niet?
Tante Pollewop schreef:Ik loop nog niet zo lang mee Tante, maar ik ben nog steeds benieuwd naar je visie op homoseksualiteit. Met je visie op D & J ben ik overigens wel eens.
Maar mag het nou gepraktiseerd worden of mag het niet?
hubert schreef:
Ok. Ik heb er even een blik op geworpen, maar werd er niet heel blij van. Zolang het nog als zonde gezien wordt, heeft een discussie m.i. geen enkele zin.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten