Stoppen mett roken en lijnen is een terrible construction!

Moderator: Moderafo's
essieee schreef:BEn een kilo aangekomen door een week niet te roken, maar vanmorgen mezelf aangemeld voor 2 keer per week sporten.....dus ik ga gewoon door!
Stoppen mett roken en lijnen is een terrible construction!![]()
essieee schreef:Smurffie schreef:Woei Essieee! Respect heur!![]()
*duimt*
Doe mee!
Je voelt je echt zoveel beter. Dat had ik nooooit verwacht!
Aragorn schreef:Volgens mij gaat Smurffie ook nog wel een keer stoppen.
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Volgens mij gaat Smurffie ook nog wel een keer stoppen.
Ja, uiteraard wel een keer. Alleen vraag ik me af of ik er daarna nog plezier van hebMaar goed, áls ik een poging doe tot stoppen, dan vertel ik het tegen niemand, want dan moet ik me er aan houden. Of je krijgt bij de eerste en beste peuk die je opsteekt emmers commentaar over je heen..no way
Aragorn schreef:Smurffie schreef:Aragorn schreef:Volgens mij gaat Smurffie ook nog wel een keer stoppen.
Ja, uiteraard wel een keer. Alleen vraag ik me af of ik er daarna nog plezier van hebMaar goed, áls ik een poging doe tot stoppen, dan vertel ik het tegen niemand, want dan moet ik me er aan houden. Of je krijgt bij de eerste en beste peuk die je opsteekt emmers commentaar over je heen..no way
Dat betekent dat je eigenlijk niet echt wilt stoppen, want dan vind je het juist fijn als mensen je helpen.En zo'n halfslachtige poging werkt natuurlijk niet.
Kaboutertje schreef:ik stop nooit met roken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten