Marnix schreef:Tja misschien lopen we gewoon al op de zaken vooruit... en draaien ze over 5 jaar progressieve metal op het Danielkamp
Dat zou goed zijn, leren ze eens echte muziek kennen

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Dat wilde ik ook even zeggen. Een bak herrie kan mij ook niet behagen, maar progressieve metal zit vaak zo kunstig in elkaar! Het is wat ontoegankelijker, net als klassieke muziek soms is, omdat het technisch zo goed is. Ik hou wel van vage maatwisselingen enzo
jas schreef:Lalage schreef:Dat wilde ik ook even zeggen. Een bak herrie kan mij ook niet behagen, maar progressieve metal zit vaak zo kunstig in elkaar! Het is wat ontoegankelijker, net als klassieke muziek soms is, omdat het technisch zo goed is. Ik hou wel van vage maatwisselingen enzo
de duivel kan ook technisch zeer goede muziek maken. muziek is echter niet alleen een kwestie van techniek, en dat hele house gedoe wordt in de meeste gevallen puur door een computer vervaardigd. Bij metal komt er wel mensenwerk aan te pas, maar het is vaak heel fragmentarisch.
Lalage schreef:jas schreef:Lalage schreef:Dat wilde ik ook even zeggen. Een bak herrie kan mij ook niet behagen, maar progressieve metal zit vaak zo kunstig in elkaar! Het is wat ontoegankelijker, net als klassieke muziek soms is, omdat het technisch zo goed is. Ik hou wel van vage maatwisselingen enzo
de duivel kan ook technisch zeer goede muziek maken. muziek is echter niet alleen een kwestie van techniek, en dat hele house gedoe wordt in de meeste gevallen puur door een computer vervaardigd. Bij metal komt er wel mensenwerk aan te pas, maar het is vaak heel fragmentarisch.
Het is wel duidelijk dat jij niet weet waar ik het over heb. Bij progressieve metal wordt geen computer gebruikt, hoogstens een synthesizer. House vind ik heel wat anders, dat is echt niet gezond vanwege de beat.
Lalage schreef:Wat bedoel je dan met fragmentarisch?
Collateral schreef:Aragorn schreef:Hm, als jas kickt op Rachmaninov moet hij ook maar eens Muse gaan luisteren..
Sowiezo goed idee![]()
Ik ben trouwens erg Muse-fan en ik luister dan weer af en toe Rachmaninov
jas schreef:Lalage schreef:Dat wilde ik ook even zeggen. Een bak herrie kan mij ook niet behagen, maar progressieve metal zit vaak zo kunstig in elkaar! Het is wat ontoegankelijker, net als klassieke muziek soms is, omdat het technisch zo goed is. Ik hou wel van vage maatwisselingen enzo
de duivel kan ook technisch zeer goede muziek maken. muziek is echter niet alleen een kwestie van techniek, en dat hele house gedoe wordt in de meeste gevallen puur door een computer vervaardigd. Bij metal komt er wel mensenwerk aan te pas, maar het is vaak heel fragmentarisch. Toch is het geen muziek waarbij ik goede gedachten over God krijg. Ik kan het niet helpen en dat spijt me ook niet, maar ik blijf het duivelse muziek vinden. Het is Gods Geest die overtuigt van zonde die dat met kracht in mijn hart legt. Als ik die muziek hoor, is het of ik constant God hoor lasteren en vloeken. Kortom, de hel zelf. Ik hoop Marnix en gelijkgestemden, dat Gods Geest ook eens in je mag werken en je ervan mag overtuigen dat deze muziek gruwelijk en zondig is. Je kunt niet God dienen en de wereld. Je hebt het steeds over keuzes die een mens kan maken, wel, ik zou zeggen; "kiest dan heden wien gij dienen zult".
Marnix schreef:jas schreef:Lalage schreef:Dat wilde ik ook even zeggen. Een bak herrie kan mij ook niet behagen, maar progressieve metal zit vaak zo kunstig in elkaar! Het is wat ontoegankelijker, net als klassieke muziek soms is, omdat het technisch zo goed is. Ik hou wel van vage maatwisselingen enzo
de duivel kan ook technisch zeer goede muziek maken. muziek is echter niet alleen een kwestie van techniek, en dat hele house gedoe wordt in de meeste gevallen puur door een computer vervaardigd. Bij metal komt er wel mensenwerk aan te pas, maar het is vaak heel fragmentarisch. Toch is het geen muziek waarbij ik goede gedachten over God krijg. Ik kan het niet helpen en dat spijt me ook niet, maar ik blijf het duivelse muziek vinden. Het is Gods Geest die overtuigt van zonde die dat met kracht in mijn hart legt. Als ik die muziek hoor, is het of ik constant God hoor lasteren en vloeken. Kortom, de hel zelf. Ik hoop Marnix en gelijkgestemden, dat Gods Geest ook eens in je mag werken en je ervan mag overtuigen dat deze muziek gruwelijk en zondig is. Je kunt niet God dienen en de wereld. Je hebt het steeds over keuzes die een mens kan maken, wel, ik zou zeggen; "kiest dan heden wien gij dienen zult".
Ga je weer he... je bent zo hardleers... Ik vind... dus het is zo...
Bidt maar dat ik bekeerd mag worden en Gods Geest in me mag gaan werken... Zeg maar tegen God dat de reden dat je daarom vraagt is omdat Marnix een andere muzieksmaak heeft dan jij hebt.
Dat anderen die muziek heel anders kunnen ervaren dan jij zal niet in je opkomen....
Bidt maar tot God dat iedereen net zo mag gaan geloven als jij... dan worden ze wel behouden. Want jij houdt van J.S. Bach... en God houdt van mensen die daarvan houden... want jij luistert het immers?
Bidt vooral voor anderen... met jou zit het wel goed.
See you in heaven.
Marnix
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten