Moderators: johannes1, Moderafo's
Rozijn schreef:Wil, ik heb nergens beaamt dat je bij Menzis verzekerd bent, ik maakte slechts een toespeling op een boek van Orwell waarin men ook alles in de gaten hield... Goed lezen voorkomt ergernissen!
Ik heb je naam nog nooit gegoogeld, jij de mijne wel?
Evelien schreef:
Je mag gerust eens bij ons op bezoek komen. De honden poepen gewoon bij ons in de tuin, terwijl 5 stappen verder er een hondenuitlaatveld is.![]()
Heb de hondeneigenaren er al eens op aangesproken, op een zeer vriendelijke manier. Maar niks helpt.
We zijn al zo ver dat we camera's willen gaan ophangen.
schelpje3 schreef:Dat er in China angorakonijntjes levend worden kaalgeplukt, voor goedkope truitjes en vestjes bij die grote goedkope modeketen.![]()
![]()
![]()
Het zag er gruwelijk uit en ik kon het niet aanzien.
Je kon het konijntje horen krijsen.
Was te zien bij R adar.
Wilsophie schreef:Soms sta je in een rijtje van ergelijke mensen en dan neem ik je even en passant mee omdat ik het zo zat ben al die persoonlijke aanvallen.
Maar sorry alsnog.
mealybug schreef:In China gaat alles wat beweegt de pot in, vaak gewoon levend.
http://goedhartvoordieren.nl/node/753
Jvslooten schreef:Weken lang driemaal daags worstelen om je tabletten door je keel te krijgen en er dan achter komen dat het eigenlijk kauwtabletten zijn
Ja. Of dat ik mijn kauwtabletten voor zetpillen had aangezien.. en ondertussen maar afvragen waarom ze niet werkenrotterdam schreef:Nog een geluk dat het geen zetpillen waren
Jvslooten schreef:Ja. Of dat ik mijn kauwtabletten voor zetpillen had aangezien.. en ondertussen maar afvragen waarom ze niet werken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten