Refowebkids deel 16

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Schipje » 07 feb 2012 21:15

@vpk, borstvoeding is een goed medicijn tegen ontstoken oogjes! Gewoon in de ogen druppelen.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 08 feb 2012 14:14

o ja, das waar ook. bedankt voor de tip!
gisterenmiddag verschoonde ik Em, had ze ineens allemaal vlekken op de benen, het leken wel brandnetelplekken. rode ronde vlekken op de huid met soort blaasjes erin.. dokter nog gebeld, die zei waarschijnlijk 5e of 6e ziekte. toen ik op internet zocht naar foto's daarvan vond ik dat niet echt vergelijkbaar maargoed.. maar vanmorgen was alles weer weg.. heel apart! wat het nu geweest is :?:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 feb 2012 14:57

vpk schreef:o ja, das waar ook. bedankt voor de tip!
gisterenmiddag verschoonde ik Em, had ze ineens allemaal vlekken op de benen, het leken wel brandnetelplekken. rode ronde vlekken op de huid met soort blaasjes erin.. dokter nog gebeld, die zei waarschijnlijk 5e of 6e ziekte. toen ik op internet zocht naar foto's daarvan vond ik dat niet echt vergelijkbaar maargoed.. maar vanmorgen was alles weer weg.. heel apart! wat het nu geweest is :?:

Vreemd... wilde de dr haar niet even zien dan? Is ze verder niet ziek?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 feb 2012 17:52

vpk schreef:o ja, das waar ook. bedankt voor de tip!

NEtelallergie!!!!

In de gaten houden mocht ze het vaker krijgen en langdurig, aan de bel trekken en een anti spulletje vragen. HIer krijgt juul er met enig regelmaat last van, heel dr lijf zit er onder, na een stootkuur claritinestroop is ze er weer vanaf.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 08 feb 2012 23:30

VPK, denk dat het netelroos is.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 feb 2012 23:58

rosekapje schreef:VPK, denk dat het netelroos is.

Dat kan ook, maarzijn zedaar niet heel ziek vab??

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 09 feb 2012 00:02

@ppm: denk dat jullie hetzelfde bedoelen. Netelroos is nl. vaak een allergische reactie op iets en kan van een paar uur tot een paar dagen duren. En meestal is men niet er heel ziek van, alleen die verschrikkelijke jeuk die er bij hoort...
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Appel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Appel » 09 feb 2012 09:41

En, is iedereen lekker aan het schaatsen? Hier wel, zo leuk! De oudste heeft nu echte hockeyschaatsen en krabbelt lekker rond. De middelste heeft ook wel schaatsen, maar vermaakt zich vooral gewoon lopend of op de slee. En de jongste zit lekker warm in haar wandelwagen met voetenzak en extra deken.

Hier onze boef van 4,5 jaar die het heerlijk vindt op het ijs!
[img]KNIP[/img]
Laatst gewijzigd door Appel op 10 feb 2012 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 feb 2012 10:10

Heerlijk Appel :D
Wij gaan zaterdagmiddag het ijs op. Mijn man en ik zijn maandagavond al geweest, maar toen mocht Jurian lekker bij opa en oma blijven. Dinsdag, woensdag en vandaag moet ik werken, morgen dag naar mijn vriendin, dus dan wordt het niks. Maar zaterdag gaan we ervoor :D even bij oma de schaatsjes zoeken die onder zijn laarzen kunnen. en frederiek mee op de slee, of gewoon in de wagen. ben benieuwd hoe Jurian het gaat vinden
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 feb 2012 12:12

S is alweer ruim 4,5 maand. Vind het hard gaan.

Appel, wat leuk om te zien hoe je zoon zo geniet.

MissF, ik hoop dat jullie nog kunnen schaatsen ik hoorde net dat het gaat dooien.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 09 feb 2012 13:06

Leuke foto appel!

Timon is ook helemaal enthousiast over het ijs. Hij gaat lekker met zijn vader, ik blijf liever binnen ;) Sylke heeft hij na 10 minuutjes op de slee wel weer gezien.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 feb 2012 14:08

:lol: Het is bij jullie al net zoals bij ons. Zoonlief is niet van het ijs af te branden en zijn zusje is het na 10 minuten helemaal beu en tot op het bot toe verkleumd.

Vandaag de babykleding van de jongste eens uitgezocht. In broeken zit hij al in maat 68 en truitjes 68/74. Toch wel groot met 3 mnd 8-[ Ben erg benieuwd hoe groot/zwaar hij is.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 feb 2012 14:23

hier marijn vandaag weer gecheckt op het cb. Hij is nu al een giga rechtspoot :) links gebruikt hij haast nooit hij pakt alles over in rechts :) Extreeeeem snel in zjn motoriek, ze vond hem bijzonder met de vormenstoof, ging in een keer goed... ik gaf aan dat hij dat zo thuis deed, dus dat bakje erbij wat julia ook moets doen, en meneertje mikt ze er zo in. Hij is klein... 79 cm en afgerond 11 kg. Hij is lichter, maar hij wilde niet opd e weegschaal dus eerst ik met m en toen ik alleen.
Tja.. en gedragsmatig.... is het een zozo...w e doen mee met een onderzoek en ook eerlijk aangegeven dat het zo is. het is geen probleem, maar het is ook niet 'normaal' wat hij laat zien. Ws komt er nog wel een vervolg dat ze willen gaan kijken wat het dan uiteindelijk met hem is geworden, en of er verder ook ooit, in de toekomst nog wat uitkomtm, of stabiliseert oid. We wachten wel af. Ik had niet mijn eigen wijkverpleeg en ik moest praten als een brugman om de prikken te laten uitstellen. Pffff. de ander is zoo makkelijk... manlief wordt vandaag geopereerd en kan de komende tien weken weinig tot niks, en voorlopig mag hij marijn niet optillen... noem maar op....dus sta er dan nog meer alleen voor, en ik heb geen zin in een man die de eerste weken alleen maar mag liggen of lopen en dan ook nog een huilend en ziek kind. Dat gaan we dan hier niet redden, in combi met ook nog een zusje die trouwt over twee weken!

We zienw el weer hoe het verder gaat met ons manneke!

Hier geen ijsfeest. Ze gaat hele dagen naar school en is bek en bek af! dus.. lekker op tijd naar bed. SChaatsen doen we volgend jaar wel weer!

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 09 feb 2012 15:55

manlief wordt vandaag geopereerd

Succes en sterkte voor jullie beiden! En met alle stress enzo...
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 feb 2012 16:59

mw schreef:Succes en sterkte voor jullie beiden! En met alle stress enzo...

Terug naar “Archief”