De Pil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 10 apr 2007 18:27

*Annet* schreef:
Memmem schreef:Er zijn even radicaal postings verwijderd. vanaf nu gaan we weer ontopic!

In een gesprek kom je toch ook gaandeweg van het ene in het andere onderwerp, dus is het dan zo vreemd als het van de pil, via onthouding naar condooms gaat???

Het ging om enkele postings die absoluut niet met ontopic waren. Deze waren niet refoweb-waardig. Door tijdgebrek (en omdat hier toch al tig discussie over gerelateerde onderwerpen gaan) heb ik dus alles na die posting verwijderd.
Verder is het noal onzin dat er niet over seks etc. gepraat mag worden, dan werden er nog veel meer postings/topics verwijderd.
Zo en nu gaan we weer ontopic!

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 10 apr 2007 19:53

Gerdien B. schreef:Misschien een idee om een topic te openen over voorbehoedsmiddelen mag dat?

Sinds wanneer is de pil geen voorbehoedsmiddel meer? :)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 apr 2007 19:59

marina87 schreef:
Gerdien B. schreef:Misschien een idee om een topic te openen over voorbehoedsmiddelen mag dat?

Sinds wanneer is de pil geen voorbehoedsmiddel meer? :)

hier gaat het over de pil in algemeen. en we dwaalden af naar mag je voorbehoedsmiddelen gebruiken ja of te nee. Dat kan toch best in een ander topic?
Laten we nu net op elke slak zout gaan leggen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 apr 2007 20:07

Nee, laten we niet op elke slak zout gaan leggen, maar laten we wel onze reacties terug krijgen?
Ik vond het namelijk een behoorlijk boeiende discussie worden.
En misschien dat het taalgebruik niet altijd geheel refoweb-waardig was dan, maar dat valt nog wel aan te passen. Geef dát dan gewoon even aan. Beetje kinderachtig om daarmee de hele discussie maar van de baan te doen.
pobody's nerfect

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 apr 2007 20:27

Ik ben wel benieuwd naar wat er dan niet refoweb-waardig was. Ik ben me namelijk van geen kwaad bewust en kan ook geen posts voor me halen waarvan ik denk dat het daarom gaat. Misschien mogen we dat in elk geval even weten? Dan kunnen we er wellicht nog van leren.

Pastafarian
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Pastafarian » 10 apr 2007 20:44

ik denk (hoop) dat "refoweb-waardig" gewoon slechte woordkeus was... Er waren inderdaad posts die je strict gezien als off-topic zou kunnen bestempelen, maar dit lijkt me allemaal een beetje teveel op "machtmisbruik" van de admin. Waarom zou je je zomaar met een discussie bemoeien waar niemand last van heeft? Een discussie begint nou eenmaal breed en gaat op een gegeven moment dieper, dat gebeurde hier ook. Je kunt toch niet verwachten dat mensen een beetje op de oppervlakte blijven bazelen?
"The Bible is like a person, and if you torture it long enough, you can get it to say almost anything you’d like it to say"
--Rev. Dr. Francis H. Wade

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 apr 2007 20:54

Memmem schreef:Het ging om enkele postings die absoluut niet met ontopic waren. Deze waren niet refoweb-waardig. Door tijdgebrek (en omdat hier toch al tig discussie over gerelateerde onderwerpen gaan) heb ik dus alles na die posting verwijderd.

Misschien is het dan handig het moderatorschap over te dragen aan iemand die daar wel tijd voor heeft? :)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 apr 2007 22:27

rosalie83 schreef:Ik ben wel benieuwd naar wat er dan niet refoweb-waardig was. Ik ben me namelijk van geen kwaad bewust en kan ook geen posts voor me halen waarvan ik denk dat het daarom gaat. Misschien mogen we dat in elk geval even weten? Dan kunnen we er wellicht nog van leren.

Misschien dat het verhaal over 'standjes' en termen als 'lozen' niet echt op prijs worden gesteld?

Ik vind het in ieder geval grote onzin om ineens zomaar zonder goede reden zoveel te verwijderen en ik ben dan ook erg benieuwd naar verdere onderbouwing.
pobody's nerfect

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 11 apr 2007 07:59

Jo'tje schreef:
rosalie83 schreef:Ik ben wel benieuwd naar wat er dan niet refoweb-waardig was. Ik ben me namelijk van geen kwaad bewust en kan ook geen posts voor me halen waarvan ik denk dat het daarom gaat. Misschien mogen we dat in elk geval even weten? Dan kunnen we er wellicht nog van leren.

Misschien dat het verhaal over 'standjes' en termen als 'lozen' niet echt op prijs worden gesteld?

Ik vind het in ieder geval grote onzin om ineens zomaar zonder goede reden zoveel te verwijderen en ik ben dan ook erg benieuwd naar verdere onderbouwing.

OK, misschien zit het hem daar in. Maar ik denk dat toch wel duidelijk was dat er niet zonder respect over seks werd gepraat! Dus ja, ook ik ben benieuwd naar uitleg.

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 11 apr 2007 09:17

Jo'tje schreef:Misschien dat het verhaal over 'standjes' en termen als 'lozen' niet echt op prijs worden gesteld?

Misschien dan maar de Latijnse termen gebruiken. :wink:
Auf Wiedersehen!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 apr 2007 09:43

fornicatio formicarum

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 11 apr 2007 10:07

Ondertussen kan er al weer een hele hoop op de hoop gegooid worden.... off topique-smile

En is dit topic door mod actie behoorlijk doodgeslagen :?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 apr 2007 11:41

Dus... terug on-topic, voor klachten over het modereerbeleid is er een apart topic.

En nee, dit is geen sollicitatie :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 apr 2007 12:14

Pastafarian schreef:ik denk (hoop) dat "refoweb-waardig" gewoon slechte woordkeus was... Er waren inderdaad posts die je strict gezien als off-topic zou kunnen bestempelen, maar dit lijkt me allemaal een beetje teveel op "machtmisbruik" van de admin. Waarom zou je je zomaar met een discussie bemoeien waar niemand last van heeft? Een discussie begint nou eenmaal breed en gaat op een gegeven moment dieper, dat gebeurde hier ook. Je kunt toch niet verwachten dat mensen een beetje op de oppervlakte blijven bazelen?

*eensch is*

Het was in principe wel offtopic, maar zeker niet refoweb-onwaardig.

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 11 apr 2007 12:21

Dus waar waren we gebleven, om de draad weer op te pakken. Ik heb het nu niet meer zo helemaal helder...
Wie wel? Korte samenvatting ofzo met de vragen aan het eind waar we waren gebleven.
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

Terug naar “Archief”