Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef: Zie je hier ergens staan dat ik een homofiele relatie afkeur? Néé, voor de duizendste keer, het gaat hier over seksualiteit., wat ik persoonlijk niet vind kunnen.
Smurffie schreef: Dus Denkertje21, geef je maar gewonnen. Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijk bijligging. Bedoel je soms dat het er niet bij staat dat het niet binnen een relatie is? Het mag gewoon niet, of je nu wél of géén relatie hebt.
Smurffie schreef: Zie je hier ergens staan dat ik een homofiele relatie afkeur? Néé, voor de duizendste keer, het gaat hier over seksualiteit., wat ik persoonlijk niet vind kunnen.
Smurffie schreef: Dus Denkertje21, geef je maar gewonnen. Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijk bijligging. Bedoel je soms dat het er niet bij staat dat het niet binnen een relatie is? Het mag gewoon niet, of je nu wél of géén relatie hebt.
PeterD schreef:Best denkertje,
Als mijn vrouw bij mij ligt met vrouwelijke bijligging hoeft dat niet altijd gepaard te gaan met sex.
Waar jij mee bezig bent is het goedpraten van een relatie tussen 2 gelijkslachtigen. De Bijbel is daar duidelijk over, die veroordeeld het. Er is wél onderscheid:
- Homosexuele gevoelens
- Homosexuele relatie
Het eerste is aangeboren, het tweede moet je niet doen. Volkomen Bijbels. En als je dan met een verhaal als David en Jonathan aan komt, ga je dingen insinueren die niet te onderbouwen zijn.
Nee, dat is geen antwoord! Hier geeft God de ideale situatie voor de zondeval weer. Ik blijf volhouden totdat iemand mij aantoont vanuit de bijbel dat een relatie in liefde en trouw niet mag. Dát staat niet in de bijbel...
Denkertje21 schreef:Wullimpie schreef:Een intense vriendschap?? is dat niet de kat op het spek binden?
Wat is het toch makkelijk praten als het jezelf niet betreft!!!
Wat ebben David en Jonathan het toch fout gedaan!!!
Wullimpie schreef:Denkertje21 schreef:Wullimpie schreef:Een intense vriendschap?? is dat niet de kat op het spek binden?
Wat is het toch makkelijk praten als het jezelf niet betreft!!!
Wat ebben David en Jonathan het toch fout gedaan!!!
Dat is inderdaad makkelijk praten, dat besef ik best.
Een intense vriendschap klinkt mij alleen een beetje rot in de oren, een beetje als nood oplossing zodat iedereen wat heeft, hoe goed bedoelt dan ook.
Denkertje21 schreef:Seks is voor mij in ALLE gevallen het uitwisselen van een gevoel van liefde. Dat heeft niets met scoren te maken, want dat is voor mij lust. En lust is op jezelf gericht...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten