Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Funlover » 04 jan 2010 20:17

Jannoek schreef:@Funlover: Die link gaat echt over het oude programma hoor, anders kwam je niet op dat puntentotaal uit. Minimum puntentotaal bij nieuwe programma is namelijk 29 ;).

Ik heb me vanochtend weer 's gewogen, feestdagen hebben geen extra kilo's opgeleverd. In totaal, om precies te zijn, - 14,8 kg! ::))

Is er een link van het nieuwe programma? Of een uitreken tabel van hoeveel punten je mag?
Ik zit wel bij de nieuwe pro points rekenmachine....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 jan 2010 08:37

t oude programma gaat voor mij iig niet op. Heb chinees gegeten wat er dus niet bij staat (heb niet voor de saté gekeken) bami en nasi staat er iig niet op. Jammer. Dan heb ik voor gisteren maar 12.5 punten gegeten... hmmm.... (fruit is overigens 0 punten, de appel tenminste wel die ik gegeten heb).
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 jan 2010 09:17

In mijn boekje van de WW staan wel (bijna) alle gerechten van de Chinees genoemd met een puntenaantal.

Goed dat je het aangeeft dat het systeem bij de ww is veranderd Jannoek. Ik wilde na mn bevalling zelfstandig met het peciale borstvoedingsafvalprogramma beginnen, maar misschien is het beter om er eerst een keertje weer heen te gaan. Ach, misschien start ik gewoon en ga ik er na een week of 6 weer heen en zie het dan wel met het programma.

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 06 jan 2010 10:48

Ik heb eens even die site bekeken van ww, maar krijg je met die punten niet dat je omdat je zin hebt in iets lekkers, je gewone eten mindert om maar niet over je punten heen te komen? Dat lijkt me niet echt goed.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 jan 2010 12:17

Dat lijkt mij juist wel goed. Wat veel mensen doen is dat zij het 'normale'eten gaan minderen, omdat zij s'avonds een verjaardag hebben of iets dergelijks. Je moet juist goed/normaal blijven eten en dan maakt een gebakje of een keer snacken echt niet uit.

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 06 jan 2010 12:26

Volgens mij zeggen we hetzelfde :lol: . Minder normaal eten eten, omdat je lekkere dingen wilt eten.....en dat lijkt me niet zo handig....
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 jan 2010 12:40

Dan heb ik je verkeerd begrepen...sorry! Nu is het wel zo dat je met de WW best wel heel veel moet eten ( ik wist soms niet hoe ik mn punten op moest krijgen met het oude systeem en toch viel je af)

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 06 jan 2010 12:46

Nou, ik sluit me aan bij de 'lijnclub'. We hebben op zich niet heel gek gedaan met de feestdagen, maar je bent ook veel bij familie en m'n man was 2 januari jarig... Dan eet je ongemerkt toch meer (lees: ongezonder) dan de bedoeling is, helaas.
We gaan het weer proberen.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 06 jan 2010 12:54

Ik sluit me ook aan... Er mogen wel wat zwangerschapskilootjes af! Vooral op mijn heupen en billen erg aan gekomen, ik pas echt mn maatje 36 niet meer, heb dus veel nieuw moeten kopen. Heeft iemand hier een tip hoe ik vooral dat vet op mn heupen en billen wegkrijg? Als ik 'gewoon' lijn val ik nl. altijd op de verkeerde plekken af..

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 06 jan 2010 13:29

Gericht trainen.
pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jan 2010 15:45

Ik viel ook zelden af op de plekken waar ik het wilde (mijn buik), maar toen ik ging lijnen na mijn zwangerschap verdween er ook een stukje buik (en ook een flink stuk heup en bil ;) ). Dus afvallen van 'normale' kilo's is volgens mij anders dan van zwangerschapskilo's. En lekker bewegen, veel wandelen met je kindje, dat werkte hier erg goed
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 06 jan 2010 16:11

ik sluit me ook aan. Ik probeer wat gezonder te eten, dus ook wat sneller een stuk fruit als tussendoortje ipv een koek of iets dergelijks. Verder ga ik niet extreem lijnen, dus een stukje taart op een verjaardag sla ik niet af.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 08 jan 2010 13:11

nog 1 kilo en dan zit ik weer op mn oude gewicht. dan ben ik totaal 10 kilo afgevallen =D>
Gods geduld is groot maar niet oneindig

anne22
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor anne22 » 13 jan 2010 14:16

Een vraagje aan de WW'ers:

Ik wil graag mee gaan doen met het online-programma van de WW. Maar dat mag niet van de site. Als je je wilt aanmelden, moet je je gewicht en lengte invullen. Op basis daarvan vinden ze dat ik geen overgewicht heb, en dat ik dus niet mee mag doen. :?

Nou vind ik dat onzin. Ik ben gewoon behoorlijk aan het jojo'en na een SonjaBakkerdieet. Momenteel weeg ik 75 kilo, en ik ben 176 cm. Maat 40 kan nog net dicht, zeg maar...

Ik wil dus wel WW'en. Als ik dat zelf wil doen, dus zonder ondersteuning, welke producten heb ik dan nodig? Ik zag dat ze een dagboekje hadden, waarin je opschrijft wat je eet. Heb ik daaraan genoeg, of niet? En waar moet ik op letten? :?:

Graag jullie reacties! :D

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 13 jan 2010 16:49

nou, ik sluit me hier denk ik ook maar aan :wink:
na de zwangerschap al aardig wat kilootjes kwijt, maar nu ik me (na lange tijd) weer eens heb gewogen zaten er ook weer wat bijop... en dat was dus juist niet de bedoeling..
ik was eigenlijk van plan om het sonja bakker boek er maar weer eens bij te pakken, dat heeft me de vorige keer wel aardig geholpen. ben bang dat m'n man er niet zo blij mee is, maar voor hem zou het ook niet verkeerd zijn dus hij moet gewoon meedoen :-oo
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”