Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Acire schreef:Whaha, is van Ballegooien een refozaak? Dat is van familie van mij. Nooit geweest en ik ken die lui amper, maar ik had ze niet zo refo ingeschat
Ze adverteren ook altijd in Terdege en Gezinsgids enzo, dus ja, dan noem ik het een refozaak.
 ?). Ik heb een hekel aan CollegeStyle enzo, ik vind echt een beetje kak en belachelijk duur! H&M kom ik ook wel eens maar ik vind het de laatste jaren minder leuk geworden. Sting en VeroModa vind ik ook leuk. Maar al die kleine winkeltjes in de winkelstraat vind ik het leukst. Vaak ook lekker goedkoop en aangezien ik het een sport vind om zo goedkoop mogelijk te shoppen.......
 ?). Ik heb een hekel aan CollegeStyle enzo, ik vind echt een beetje kak en belachelijk duur! H&M kom ik ook wel eens maar ik vind het de laatste jaren minder leuk geworden. Sting en VeroModa vind ik ook leuk. Maar al die kleine winkeltjes in de winkelstraat vind ik het leukst. Vaak ook lekker goedkoop en aangezien ik het een sport vind om zo goedkoop mogelijk te shoppen.......  .
 .meissie88 schreef:In Staphorst heb je paar winkels die refo-kleding verkopen, maar die zijn niet echt bekendHilleen Mode staat wle bekend als refo-winkel, maar die verkoopt onderhand ook broeken enzo, dus denk dat een groot deel het al niet meer 'refo genoeg'

Jo'tje schreef:Lalage schreef:Bij Didi hebben ze tussen alle maffe dingen soms enorm gave kleding
De Didi is echt slecht voor mijn portemonnee!
Ze hebben er inderdaad erg rare dingen af en toe, maar ook vrij veel sierlijke basics. De combi vind ik juist wel gaaf

Heb qua vesten enzo gewoon maat 38 en die is er zo snel uit!
 Heb qua vesten enzo gewoon maat 38 en die is er zo snel uit!

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten