Moderator: Moderafo's
Ik krijg het idee als ik dit topic lees, dat iedereen er verschillend over denkt wat Jezus zou doen...Teus schreef:Je kunt je als eerste afvragen, dat moet je eigenlijk, Wat zou Jezus doen?
mona schreef:Ik krijg het idee als ik dit topic lees, dat iedereen er verschillend over denkt wat Jezus zou doen...
mona schreef:Ik krijg het idee als ik dit topic lees, dat iedereen er verschillend over denkt wat Jezus zou doen...
Anoniem_89 schreef:Ik denk dat Jezus naar plekken toe zou gaan waar wij niet gauw zouden komen.
Teus schreef:Als je om dezelfde reden gaat is het alleen maar mooi, toch?
Teus schreef:Als je om dezelfde reden gaat is het alleen maar mooi, toch?
Anoniem_89 schreef:Ja zeker,
ik heb nu voor 6 weken werk.
In een buurthuis.
Daar komen mensen uit de omliggende wijken bij elkaar om activiteiten te doen.
Vandaag was mijn eerste dag, ik wil niet mensen afschrikken daar maar mijn hart borrelt om iets over Jezus te vertellen.
Ik zie uit naar komende dagen of weken om van Hem te getuigen![]()
Net als het Opwekkingslied 684;
Uw wijsheid is onovertroffen
en Uw woord zal nooit vergaan.
Uw rechtvaardigheid onwrikbaar,
eeuwig blijft Uw trouw bestaan.
Onweerstaanbaar is uw liefde
uw genade ongekend.
Here U bent onbeschrijflijk,
want U bent wie U bent.
(Refrein)
Teus schreef:Mooi Anoniem, Als je het in afhankelijkheid en vertrouwen doet gaat het zeker lukken.
Veel zegen man!
Die abnormale protestanten ook altijdmohamed schreef:Ik denk dat het bezoeken van een café voor sommige protestanten verkeerd is, maar voor normale mensen geen probleem vormt.
mohamed schreef:Ik denk dat het bezoeken van een café voor sommige protestanten verkeerd is, maar voor normale mensen geen probleem vormt.
mona schreef:Die abnormale protestanten ook altijd
Zuurpruimen zijn het!
Marnix schreef:Met een gebrek aan levenslust. Genieten komt niet in hun woordenboek voor!
Anoniem_89 schreef:Je leeft immers maar 1 keer op aarde.
Lekker feesten genieten wat God je geeft.
Wel nog nuchter blijven om van Hem te getuigen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten