werkende moeders

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joepie

Berichtdoor joepie » 25 sep 2003 07:19

Ik denk dat God met die vloek de Bijbelse lijn heeft aangegeven.
Zo zal het de man vergaan de rest tot ik terug kom en zo zal het de vrouw gaan tot ik terug kom.
Of het nu een vloek is of niet, Hij zegt eigenlijk daarmee: In het vervolg zal het dus zo gaan tussen man en vrouw.
Ik snap dus eigenlijk niet wat jullie nu bedoelen.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 25 sep 2003 11:59

Emiel Jonkman schreef:ff wat anders wat doen we met z.g. een ouder gezinnen die van een Algemene Bijstands uitkering moeten leven? Ik vind het terrecht dat er een sollicitatieplicht ingesteld is voor vrouwen die van een door gemeenschapgeld gefinancieerde bijstandsuitkering moeten leven.
:mrgreen:

Alsof huisvrouw en moeder zijn geen werken is, word alleen meestal niet betaald. Als je als bijstandsmoeder ook nog moet gaan werken komt er vaak van opvoeden van kinderen weinig meer terecht. Je kunt dus nu moeders uit de gezinnen gaan halen omdat ze moeten werken voor hun eten ipv handje ophouden, dan kun je over pakweg 10 a 15 jaar de kinderen van diezelfde moeders onderhouden omdat ze in de bak zitten of een nog niet gepakte crimineel zijn. Dan onderhoud ik liever de moeder.

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 25 sep 2003 12:43

Elsa schreef:Geef je geboortedatum op in je profiel, Cathy, dan weten we het zeker. :wink:

Voor 1 keertje: m'n bouwjaar is 1958.....

De vloek is geen opdracht; dat zijn twee heel verschillende dingen
.
Kijk, daar hebben we wat aan.
De vraag voor mij is dan: mag je je verzetten tegen een vloek, of moet je hem maar gelaten ondergaan. M'n woordkeus maakt ws al duidelijk hoe ik er zelf over denk :wink:
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

Terug naar “Archief”