Ik heb een keer 2 boekjes via marktplaats aangeschaft.
Ik verkoop veel dingen voor een doe-het-zelf-zaak waar ik gewerkt heb.
Als hij bijvoorbeeld een overschot ergens van heeft zet ik het erop.
mijn advertenties
Heel soms kleinigheidjes voor de comp.Verkoop zelf welles wat op marktplaats, o.a. telefoons.
Heb zelf trouwens vd week een programmaatje voor de pocket pc gekocht bij pocketland.nl.
Zulk spul is vrijwel alleen via internet te krijgen.Kon voor dit progje nergens een serial vinden, dus toch maar 10 euro overgemaakt, en hopelijk heb ik t snel.Weet heel niet hoe het werkt met dit soort software, maar ik denk dat ze gewoon per mail een serienummer doorsturen of id.
Heb namelijk al een demo ervan, en die kun je activeren.
kheb voor de studentenvereniging paar keer een boek gekocht bij bol.com! goeie services daar, binnen 2 dagen heb je het bestelde thuis! wel op tijd betalen anders verhogen ze het bedrag!
Ik doe het niet vaak, maar vooral boeken idd, bol.com was toch paar euro goedkoper dan bestellen uit UK bij Donner. (Wat overigens voor de volgende serie van die schrijver dan weer niet gold :'()
Pas nog een computerspel via Ebay uit China, moet nog aankomen , ben benieuwd, kan ik ook CoD-en met jullie
Ik koop voornamelijk computer onderdelen online. Soms 2dehands via Marktplaats.nl, maar ook nieuw, meestal bij www.wintelco.nl, omdat het daar niet duur is(ze hebben geen voorraden, dus geen voorraadkosten). Een ander voordeel is dat ik er hemelsbreed denk ik nog geen 250m vanaf woon. Ik haal het dus gewoon daar op en betaal dan ook geen verzendkosten. Nadeel is dat je meestal een paar dagen moet wachten, maar voor die prijzen heb ik dat er wel voor over.