Jvslooten schreef: Overigens gaat het artikel van Geenstijl ook alle fatsoensnormen te buiten, zij zijn op geen enkele manier prijzenswaardig wat dit artikel betreft.
met een dergelijke naam kun je weinig meer verwachten, natuurlijk
Moderator: Moderafo's
Jvslooten schreef: Overigens gaat het artikel van Geenstijl ook alle fatsoensnormen te buiten, zij zijn op geen enkele manier prijzenswaardig wat dit artikel betreft.
Bambi schreef:Oh nee, je hebt gelijk, het was geen dominee, maar een drs.
Gelukkig maar, want het lijkt me stug dat een PREDIKANT zo'n antwoord had gegeven.
Wat dat betreft gaat er weinig verwachting van Geenstijl uit inderdaad. Nochtans in dat natuurlijk geen enkele reden om daarom dat soort artikels maar te vergoelijken, lijkt mij.mealybug schreef:met een dergelijke naam kun je weinig meer verwachten, natuurlijk
Bambi schreef:Drs. gaat misschien teveel van zijn eigen geleerdheid (menselijk verstand) uit, i.p.v. te luisteren naar wat God er van zegt.
Jvslooten schreef:Wat dat betreft gaat er weinig verwachting van Geenstijl uit inderdaad. Nochtans in dat natuurlijk geen enkele reden om daarom dat soort artikels maar te vergoelijken, lijkt mij.
Niemand, en dat is maar goed ook.. alhoewel ik me kan voorstellen dat deze en deze reacties wel zo geïnterpreteerd kunnen worden. Overigens kan het heel goed dat er mensen zijn die wél deze gedachten hebben, zonder dat ze deze uitspreken. Mocht dit niet het geval zijn, dan ben ik daar natuurlijk blij om.StillAwake schreef:Nogmaals:
Wie in deze discussie heeft het GS-artikel vergoeilijkt?
Jvslooten schreef:Niemand, en dat is maar goed ook.. alhoewel ik me kan voorstellen dat deze en deze reacties wel zo geïnterpreteerd kunnen worden. Overigens kan het heel goed dat er mensen zijn die wél deze gedachten hebben, zonder dat ze deze uitspreken. Mocht dit niet het geval zijn, dan ben ik daar natuurlijk blij om.
mealybug schreef:Een drs weet dus niets van wat de Bijbel leert?
Een dominee (ds.) is altijd een doctorandus (drs.) omdat hij een universitaire studie heeft afgerond.Bambi schreef:Blijkbaar niet.
Drs. gaat misschien teveel van zijn eigen geleerdheid (menselijk verstand) uit, i.p.v. te luisteren naar wat God er van zegt.
Als dat antwoord vanuit zijn verstand komt snap ik niet hoe hij aan Drs. gekomen is.Bambi schreef:Drs. gaat misschien teveel van zijn eigen geleerdheid (menselijk verstand) uit, i.p.v. te luisteren naar wat God er van zegt.
Cicero schreef:En het vervelendste is dat er mensen zijn die ze serieus nemen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten