Geloven is (niet) makkelijk!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Geloven is (niet) makkelijk!

Berichtdoor Race406 » 01 dec 2011 11:30

nita schreef:geloven is (niet) gemakkelijk,

nee absoluut, maar ik denk ook dat geloven nooit makkelijk zal worden, misschien wel voor een poosje, maar ik denk dat er altijd wel strijd zal blijven, omdat wij als mens weer gaan twijfelen.

geloven, is op sommige momenten wel heel makkelijk, maar vooral omdat ik veel momenten heb waarop mijn geloof heel sterk is. door omstandigheden kan het dan af en toe weer gaan stormen.

vandaag had ik het moeilijk, het was dankdag voor ons, en ik zal heel eerlijk zijn, ik was zo opstandig, ik ben niet gegaan, ik kon het niet, natuurlijk zijn er dingen waar ik dankbaar voor ben, maar omdat ik nu midden in een storm zit, zie ik dat even allemaal niet meer

ik heb het financieel absoluut niet makkelijk, en dan wordt er opeens om tien uur aangebeld, iemand van de diaconie, dat het vandaag dankdag was, dat er groente en fruit over was, en dat ie dat even kwam brengen :oops:

vandaag geen dankdag in de kerk gehouden, maar ik houd straks mijn eigen kleine dankdag

God dank u wel!!
*is heeeel stil...*
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 01 dec 2011 11:55

quote="nita"

vandaag geen dankdag in de kerk gehouden, maar ik houd straks mijn eigen kleine dankdag

God dank u wel!!

En nu is de storm gaan liggen en ervaar je Hem van nabij.....maar zo zie je maar dat Hij er ook was ín de storm.

Geloven is inderdaad soms niet gemakkelijk nita, bedankt voor je mooie getuigenis.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 01 dec 2011 20:36

ja race 406 zeker iets om stil van te worden

en schaapje, graag gedaan!
de storm is absoluut niet gaan liggen, het voelt echt als ik midden in de storm zit, (de omstandigheden zijn daar ook wel naar), daarom vond ik het zo mooi dat ik dit juist nu mocht ervaren

Terug naar “Archief”