Verder belt hij bijna elke week 'even' op om een praatje te maken, dat 'even' duurt dan al gauw 20 minuten.

Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Verder belt hij bijna elke week 'even' op om een praatje te maken, dat 'even' duurt dan al gauw 20 minuten.
Ach, hij heeft zelf ook hele verhalennonno schreef:LeChat schreef:Verder belt hij bijna elke week 'even' op om een praatje te maken, dat 'even' duurt dan al gauw 20 minuten.
Grappig! Ik zou juist niet weten wat ik voor de telefoon moest zeggen. Daarnaast is het met mijn opa nogal moeilijk communiceren, omdat hij enorm doof is.
kwebbel schreef:Ja ach, die mensen lopen tegen de 80 en 't aard van het beestje veranderd dan ook niet meer..
kwebbel schreef:Mijn opa en oma (van mijn vader's kant) leven nog. Daar heb ik zo min mogelijk contact mee. Ze bemoeien zich verschrikkelijk met mijn leven. Zij bepalen wat ik wanneer en waar moet gaan doen. Hún waren veel beter toen zij gingen trouwen, alles was degelijker en netter enz... Op iedere verjaardag toont ze jaloezie op mijn spullen die ik heb gekregen op mijn verjaardag. Ze wil dan meteen ook nieuwe spullen. Toen wij het huis kochten en een mooi vloerkleed hadden, wilde zij meteen ook een nieuwe want die van haar was 'ouderwets'.
Mijn opa hangt er bij, die zit echt onder de plak. Ja ach, die mensen lopen tegen de 80 en 't aard van het beestje veranderd dan ook niet meer..
De moeder van mijn moeder is een schat en heel bezorgd maar op een lieve manier.
De oma van mijn aanstaande hebben we weinig contact mee, ook omdat ze zover weg woont. Ik hou van ze allemaal, maar ze moeten wel begrijpen dat ik volwassen (ahum) genoeg ben om mijn eigen leven, en straks ons eigen leven hebben.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 20 gasten