Voeten na de bevalling

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 15 sep 2006 15:00

pol schreef:het is nooit geweest alleen na de zwangerschap van de eerste. De dr heeft wel op reuma laten prikken maar dat was het gelukkig niet.

Misschien dat het iets is waar je zwangerschap wel invloed op heeft gehad? Ik wil je niet ongerust maken, maar er zijn veel meer soorten reuma dan die je in je bloed kunt terugvinden...

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 20 sep 2006 09:53

pol schreef:Bedankt voor jullie reakties!

Hoe voelt het aan: stram en stijf.
Als ik bijv. geslapen heb en ik kom mijn bed uit en ik ga staan doet dat al zeer en kan ik dus moeilijk vooruit komen. Na ongeveer 5 stappen loop ik gewoon maar dat stramme blijft.
Gisteravond was ik even naar Gorinchem (ik weet niet of jullie daar bekend zijn), dan trek ik expres al gympen aan. En als ik dan van parkeergarage Kazerneplein naar prenatal loop en terug, ben ik heel blij dat ik weer bij de auto ben. Ik denk dat het totaal 2 km is.

Ik zal ook nog es ff googlen.

nog ff een vraagje:

zijn je voeten ook dikker dan de jaren daarvoor? bv meer vetweefsel aanwezig? heb je last van instabiele enkels?
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 sep 2006 10:14

pol schreef:Gisteravond was ik even naar Gorinchem (ik weet niet of jullie daar bekend zijn), dan trek ik expres al gympen aan. En als ik dan van parkeergarage Kazerneplein naar prenatal loop en terug, ben ik heel blij dat ik weer bij de auto ben. Ik denk dat het totaal 2 km is.

Je had je auto ook bij de Aldi kunnen zetten, dat is minder ver lopen!

Of gewoon ff op de Havendijk parkeren. Heb ik ook wel es gedaan. Moest alleen wat afhalen, daarvoor ga ik niet helemaal in die dure parkeergarage staan, wel op goed geluk vanzelf..........
ja, dat is mijn mening dan he.....

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 sep 2006 10:22

suus_ schreef:
pol schreef:Bedankt voor jullie reakties!

Hoe voelt het aan: stram en stijf.
Als ik bijv. geslapen heb en ik kom mijn bed uit en ik ga staan doet dat al zeer en kan ik dus moeilijk vooruit komen. Na ongeveer 5 stappen loop ik gewoon maar dat stramme blijft.
Gisteravond was ik even naar Gorinchem (ik weet niet of jullie daar bekend zijn), dan trek ik expres al gympen aan. En als ik dan van parkeergarage Kazerneplein naar prenatal loop en terug, ben ik heel blij dat ik weer bij de auto ben. Ik denk dat het totaal 2 km is.

Ik zal ook nog es ff googlen.

nog ff een vraagje:

zijn je voeten ook dikker dan de jaren daarvoor? bv meer vetweefsel aanwezig? heb je last van instabiele enkels?

nee, niet dat ik weet en mijn enkels zijn ook nog best. Alleen voor de bevalling zat ik op kantoor en nu dribbel ik als huisvrouw door het leven, dat is misschien ook nog een verschil. Toch had ik in vakanties of in weekenden nooit last van deze klachten

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 20 sep 2006 12:06

Ga dan gewoon even naar je huisarts....!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 sep 2006 13:53

Dat heb ik al een x gedaan maar die mompelt iets van mineralen (magnesium) en weet het ook niet. En de klachten vind ik nog niet serieus genoeg om weer alleen hiervoor langs te gaan. Heb die mineralen en vitamines wel geslikt maar ja dat helpt ook niet. Maar ik dacht misschien kennen meer mensen dit zodoende vraag op forum

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 20 sep 2006 15:48

Als dat dus niet helpt, zou ik het reden genoeg vinden om toch hiermee naar de arts te gaan! Het hoort toch niet?

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 sep 2006 20:09

Dat kan zijn, maar ik heb er een hekel aan om voor elk wissewasje bij de dokter te zitten. Ik zal er dit jaar echt nog wel een keer komen en dan vraag ik het wel.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 20 sep 2006 20:28

pol schreef:Dat kan zijn, maar ik heb er een hekel aan om voor elk wissewasje bij de dokter te zitten. Ik zal er dit jaar echt nog wel een keer komen en dan vraag ik het wel.

Hm ja, dat kan ik goed begrijpen als je dokter zo gereageerd heeft, dat je dan weinig zin/er tegen op ziet om weer te gaan..

Terug naar “Archief”