Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor LauraC » 25 jan 2012 17:08

ajl schreef:@ laura Hier deed zoonlief dat ook zo erg. Hij moest echt dagelijks meerdere keren schone kleding aan (en tot ruim 2 jaar had hij continue een slap voor :oops: ) en zijn kussen waste ik ook wekelijks. Wat bij ons hielp was hem erop wijzen dat hij zijn speeksel door moest slikken. Eerst deed hij dat echt slurpend, ook niet zo smakelijk, maar nu gaat het steeds beter en kwijlt hij bijna niet meer.

Hij heeft het volgens mij niet eens door als hij kwijlt. Ik zeg altijd 'dribble' en dan slikt hij het door. Maar uit zichzelf dus niet. Waar ik momenteel een beetje gek ::(( van wordt is het constante broekplassen. Er gaan soms wel 4 broeken per dag doorheen. Soms uit nijd, soms omdat hij te lui is, soms omdat hij de druk is. Ik spreek hem dan wel streng toe maar het schijnt dus niet te helpen. En hij is al maanden gewoon zindelijk.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jan 2012 20:20

Bumba schreef:Even een vraagje: weet er iemand in de omgeving Rotterdam, Utrecht of Gouda een winkel waar bruidskleding voor meisjes wordt verkocht. Ik zie alleen maar online winkels en dat vind ik toch lastig.

suitsyouwell

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 jan 2012 20:26

@ajl: als je twijfelt over het gehoor zou ik gewoon even naar de huisarts gaan, dat hij niet vaak meer ooronsteking heeft zegt niet alles. Als de huisarts het nodig acht kan ze je doorverwijzen voor een gehoortest.
Hier merkte ik bij Sylke trouwens dat ze vooral minder reageerde als ik van wat grotere afstand haar naam noemde, ze reageerde pas als ik het echt vrij hard zei.

@Lenny: sterkte joh, met je kleine meisje! Kan me voorstellen dat het spannend is!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 jan 2012 20:30

Bumba in Papendrecht zit Combru, je kan ook online kijken, maar ze hebben daar ook een winkel.

Missf, wat een vrolijkerd.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 25 jan 2012 20:34

J heeft gistermorgen en vanmorgen 1 keer op het potje geplast en 1 x gepoept.
Nu maar elke morgen proberen, verder heeft ze nog weinig interesse.
Laura, lastig zoiets, onze M heeft nog vaak een natte broek, hij gaat gewoon niet naar de wc.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 25 jan 2012 20:54

Memmem schreef:Laura, lastig zoiets, onze M heeft nog vaak een natte broek, hij gaat gewoon niet naar de wc.

Hoe gaat het nu met J? Zeker wel pijn aan haar schaafwond?
Soms gaat het dagen goed hier, en dan twee dagen achter elkaar iedere keer in z'n broek plassen. Maar wat hij dan doet, is zijn onderbroek sneaky in de wasmachine stoppen en de spijkerbroek uit het badkamerraam gooien. Vaak landt die broek dan op de buitenlamp dus dan moet ik uit het raam hangen om 'm naar binnen te vissen :mrgreen: Ik verveel me geen moment :lol:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 jan 2012 20:57

:schaterlach:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 25 jan 2012 21:10

:schaterlach: , je houd zo wel werk en dieëten ben jij niet nodig.
J geeft helemaal geen pijn aan, ook niet toen ik haar staartjes uitdeed.
Ze riep gelukkig bijna direct heel zielig mama.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 25 jan 2012 21:15

Hopelijk is J er dan grotendeels met de schrik mee weggekomen!
Ik ben nu 'even' deeg aan het maken voor 50 koekjes in de vorm van een 4. Manlief zei: koop toch gewoon een zak Haribo snoepjes :lol: Had ik misschien ook wel moeten doen ;)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 jan 2012 21:17

Je hebt gewoon een stoere meid, memmem ;)

Over dat in de broek plassen gesproken: Als Timon in zijn bed plast, laat ik hem nogal eens bij ons in bed kruipen omdat ik dan geen zin heb om midden in de nacht zijn bed te verschonen. Vannacht was dat ook weer het geval, en vanmorgen vertelde meneer mij dat hij in zijn bed had geplast omdat hij dan lekker bij papa en mama mocht 8-[

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 25 jan 2012 21:18

Haai schreef:Je hebt gewoon een stoere meid, memmem ;)

Over dat in de broek plassen gesproken: Als Timon in zijn bed plast, laat ik hem nogal eens bij ons in bed kruipen omdat ik dan geen zin heb om midden in de nacht zijn bed te verschonen. Vannacht was dat ook weer het geval, en vanmorgen vertelde meneer mij dat hij in zijn bed had geplast omdat hij dan lekker bij papa en mama mocht 8-[

O wat een ondeugd!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 25 jan 2012 21:43

:lol: wat een vindingrijke kinderen
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 25 jan 2012 21:51

Haai, wel eerlijk dat ie het zo vertelde.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 25 jan 2012 22:32

@Bumba: idd in Spijkernisse. Een goedkope winkel die best leuke jurkjes heeft (tussen 45 en 100 euro geloof ik)
en ook bruidsjonkerpakjes.
Time flies when you have none!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 26 jan 2012 00:23

Haai schreef:Vannacht was dat ook weer het geval, en vanmorgen vertelde meneer mij dat hij in zijn bed had geplast omdat hij dan lekker bij papa en mama mocht 8-[

:schaterlach:

@Laura, als je hem nou eens zichzelf laat verschonen? Zou hij het dan vanzelf niet vervelend gaan vinden dat hij dat zichzelf steeds aandoet?

Terug naar “Archief”