Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Evelien » 01 nov 2012 15:33

@Laura, wat is je knul gegroeid zeg. Echt super leuk om hem weer eens te zien. Gave jas heeft hij aan.

@Lidia, wat leuk dat invlechten staat haar ook leuk. Mooie meid.

@Maneah, aaaaah wat een poppie. Gaat het goed?

Hier een zieke S. Buikgriep denk ik, hij spuugde vanochtend na z'n ochtendslaapje (incl. mij, zaten er allebei onder) hij wil maar met kleine beetjes water drinken, slaapt veel (ligt er nu al voor de 3e keer in bed). En als hij wakker is dan hangt hij bij mij op schoot. Zo zielig.
Ik hoop dat hij snel mag opknappen. Want hij gaat van t weekend logeren.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 01 nov 2012 16:33

Leuke en lieve fotos zeg!

Spannend, eerste keer toch dat s gaat logeren? Hier kan ik het nog niet, zou wel lekker zijn, nachtje doorslapen, maar ergens mogen we totaal niet klagen. Hij heeft 3 keer gedronken en ik ben hooguit per keer 1minuutje wakker denk :wink:
Beterschap.

Hier heersen de waterpokken, een heeft ze, ander krijgt ze volgens mij ook en dan zal de jongste ook mee gaan doen denk... Je kunt het maar gehad hebben.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 nov 2012 20:22

Ja de 1e keer. Vindt het wel reuze spannend.
Ik ben van een goeie slaper naar een zeer slechte slaper gegaan en dat is echt heel frustrerend. Voorheen sliep ik als het ware al toen m'n hoofd nog niet eens het kussen aanraakte. En nu is het echt drama (wordt wel tig keer wakker 's nachts). Ik hoop dat ik die twee nachten echt even bij kan tanken. :oops:

Oef de waterpokken hebben ze er veel last van? Als er 1 ze gehad heeft dan zal de rest ook wel krijgen. Gaat wel vaker zo. Weet nog wel dat als 1 van de buurtkinderen het had dat we met z'n allen bij elkaar op de bank zaten zodat we ze ook allemaal kregen.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 01 nov 2012 21:34

Wat sneu al die zieken, beterschap!
Laura, wat een grote, lieve knul staat er op de foto.
Lydia, mooi een invlecht staat haar goed.
Maneah, lief zo'n kleintje.

Evelien, hoop dat je lekker kunt bijslapen als S uit logeren is, doet je vast goed.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 nov 2012 09:48

Het wil hier nog niet echt met de kleine. Vannacht wel goed geslapen (7-5 uur aan een stuk door). Vanochtend een paar stukjes brood (zonder beleg) maar kwam dr gelijk weer uit. Water is ook maar weinig. Dus ik hoop dat hij morgen wel kan gaan logeren.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 02 nov 2012 18:30

oei ,ik hoop het ook voor je ! Sterkte in ieder geval !

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 05 nov 2012 11:41

Nou, mijn kleine meisje is bijna 11 maanden en heeft nu ook voor het eerst écht koorts gehad! Gisteravond was het 39,7, met een zetpilletje is ze gelukkig wel lekker gaan slapen. Vanmorgen niets, maar na een uurtje 37,9, dus al wel wat verhoging. Denk dat het nog wel op gaat lopen. Maar ze is gelukkig nog gewoon gezellig (wel wat hangeriger) en ze eet en drinkt nog prima! Ben nu toch wel blij dat ik niet hoefde te werken!
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 nov 2012 12:02

Beterschap voor de zieken!
Dippie, heb je al zicht op ander werk? Wil je wel hetzelfde gaan doen als je al deed, of iets anders?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 05 nov 2012 15:37

Nee, nog niet! Ik zoek nu wel wat in een andere richting, alhoewel ikzelf niet echt weet waarin ;-) Maar in hetgeen wat ik nu deed, is geen werk meer in te krijgen. Alleen soms nog inval en dat is niet haalbaar voor mij. Dus moet helaas toch iets anders gaan doen, maar daar is weer moeilijk binnen te komen aangezien is daar geen papieren of wat dan ook voor heb...
Afbeelding

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 05 nov 2012 19:59

mooie foto's, maneah en lidia!

hoe is het met de zieke kindjes?

het wordt hier al meer opletten geblazen :?
vanmiddag stond R ineens middenop de salontafel en vanavond klom ze zo in de bank.. ze heeft alleen nog geen enkel benul van dat hoogteverschil en zou er zo vanaf lopen! ik vind het gewoon eng, zo'n klimmerd...
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 nov 2012 20:25

oooo Vpk, dat doet S. dus ook. Laat zich dan ook gewoon achter over vallen.

Hier is S. nog steeds ziek, is wel bij mijn ouders geweest. Gelukkig want wij lagen allebei ziek in bed. Erg balen want we zouden samen iets ondernemen. Helaas.

Duik m'n bed maar eens in, ben nog niet helemaal opgeknapt.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 nov 2012 20:32

beterschap hoor!

en.. ooooh stomme huisartsen, bel ik vanmorgen, kan ik pas volgende week maandag terecht, omdat het geen spoed is....

pff.. duh..... maar ik zou het wel prettig vinden als ik snel zou weten waar ik met ons mannetje aan toe was ](*,) dus.. vandaag niet terecht kunnen oke, maar we hebben ook nog dinsdag en woensdag.
](*,) en donderdag en vrijdag....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 nov 2012 20:55

Oeh, dat is oppassen dan vpk, zo ondernemend :)
Evelien, beterschap voor jullie!
ppm, wat mankeert je knul? Ik ging eigenlijk nooit naar de dokter, maar met Frederiek ondertussen denk ik 2 of 3 keer geweest, en steeds was onze dokter net op vakantie, dus zou ik ook een week moeten wachten. Dat heb ik dus geweigerd, omdat we de ene keer de dag erna op vakantie zouden gaan, daar wilde ik het niet overheen tillen. Ik bel die dokter eigenlijk zeer zelden, voor mezelf nooit, maar als ik dan bel, dan wil ik wel dezelfde dag komen.

Dippie, succes met solliciteren! Lastig he, in deze tijd :(
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 06 nov 2012 10:59

Vervelend dippie, dat je zonder werk zit. Zoeken buiten je vakgebied is niet leuk en vaak ook lastig, succes ermee!

Jammer Evelien dat jullie ook net ziek waren, beterschap!!

Ppm erg frustrerend, kun je niet nogmaals bellen dat je dit te lang vind duren? Hier kunnen we vaak wel dezelfde dag en anders de dag erna terecht, maar wel met het risico dat je een uur in de wachtkamer zit want onze ha plant altijd veel ye krap :? Maargoed, je bent dan wel gezien en ondanks dat hij uitloopt neemt hij wel de tijd. Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk telefonisch iets te regelen.

Vpk erg lastig he zo'n klimmer, hier ook een, hij staat gerust op tafels, banken en stoelen. En wat facht je vam koppeltje duikelen op de bank (en er vanaf) 8-[ echt eng maar ik ren er niet meer achteraan hij weet hoe hij ergens vanaf moet en anders gaatie roepen :wink: al gaat het soms mis, echte ongelukken hebben we gelukkig nog niet gehad.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 nov 2012 20:23

Hier kan ik met floris eigenlijk altijd direct terecht, mocht er iets zijn. Ze proppen je er gewoon bij tussen met kleintjes. Tenzij het niet noodzakelijk snel hoeft waarschijnlijk, maar dat heb ik iig nog nooit gejad.

Hier ook een klimmer, al gaat t de laatste tijd beter, nadat hij pas uit de bank viel. Mn man had mn nog net aan een hand vast, maar hij is dan zo snel. Floris is helemaal gek van kaarsjes. Ik ook in deze tijd, maar hij wil ze continue uit blazen. Ze gaan nu dus pas aan als hij al ligt, veel te eng...

Hij gaat echt moeilijk doen met eten. Oef. Eet nog wel prima, maar als hij genoeg heeft is het ineens klaar. Dan gaat hij gooien. Zo vervelend. Iemand tips? Hij probeert me iig goed uit, maar ik probeer heel consequent te zijn, 1x waarschuwen en dan is het klaar. Maar dat lijkt nog niet echt effect te hebben...

@ evelien beterschap!
@dippie succes!

Terug naar “Archief”