Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marjo
Sergeant
Sergeant

Re: Refowebkids deel 8

Berichtdoor marjo » 17 apr 2009 08:12

Ben ik de enige die niet zo van dat geklieder houd? Ik voel me er een beetje schuldig over, maar wij verven eigenlijk nooit. Volgens mij zou mijn zoon het wel leuk vinden. Het ziet er op de foto´s altijd wel heel leuk uit. Maar al dat gedoe voor 10 minuten schilderen? Of ben ik nu een slechte moeder?

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 17 apr 2009 08:14

Als 'niet verven met je kind' zou betekenen dat je geen goede moeder bent, nou, dan zouden er een heleboel slechte moeders op de wereld rondlopen! ;) Je kunt dat verven vervangen door tig andere dingen, en ik neem aan dat je dat ook doet, toch? :)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 apr 2009 08:15

nee hoor, ik ben ook absoluut geen knutselmoeder. Ik had als kind ook een gruwelijke hekel aan de kleuterschool.Heb pas nog aan mn moeder gevraagd hoe ze mij in vredesnaam daar heen heeft kunnen sturen.

Hugo zal het knutselen ook zonder mij moeten doen. Toch wel fijn dat hij naar het kdv gaat, daar knutselen ze namelijk wel :lol: . ( of hij moet op zn moeder lijken en daar ook een hekel aan hebben :lol: )

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 17 apr 2009 08:39

Leuke foto's! :D

Ik kan niet wachten tot dochter groot genoeg is om lekker te knutselen/schilderen/etc..
Lijkt me geweldig. :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 apr 2009 09:04

dat verven doe ik ook niet met matteo..

milan kan het inmiddels zelf en wel netjes dus die mag wel verven!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 apr 2009 09:23

Vraag me eigenlijk af hoe het met Heidebloem en haar lieve nichtjes is.

Wat een mooie foto's zeg van Timon!!!
Leuk hoor zo kliederen en knutselen.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 apr 2009 09:44

Wat een schat, Haai!

*Annette*
Majoor
Majoor

Refowebkids deel 8

Berichtdoor *Annette* » 17 apr 2009 10:50

Wat een mooie ventje hebben jullie Haai!
En die ogen :8>!
Wat de toekomst brengen moge........

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 17 apr 2009 11:15

Saskia schreef:
Als 'niet verven met je kind' zou betekenen dat je geen goede moeder bent, nou, dan zouden er een heleboel slechte moeders op de wereld rondlopen! ;) Je kunt dat verven vervangen door tig andere dingen, en ik neem aan dat je dat ook doet, toch? :)

Ja, ik doe tig dingen met hem, not to worry. Maar ik merk dat hij met zijn fijne motoriek wel wat achter loopt, dus het zou geen kwaad kunnen. En ik voelde me vorig weekend erg schuldig toen op¨de verjaardag van mijn schoonmoeder de andere kleinkinderen met allemaal mooi knutspelspul kwamen aanzetten.

Ik bedenk me nu dat ik wat schoon knutselspul ga kopen, zoals kralen rijgen ofzo. Als iemand nog ideeen heeft, houd ik me aanbevolen.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 17 apr 2009 11:18

Gave foto´s Haai! En héérlijk hoe Timon ligt te slapen. Krijg gelijk zin om ook weer m´n bed in te duiken... 8)

Ik ben ook geen knutselmoeder. Gelukkig is het ook niet Thomas´ hobby. Hij is meer van het voetballen. En buiten spelen. Geef hem zand of kiezelsteentjes en een paar emmers en hij is uren zoet.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 apr 2009 12:56

@ Marjo, je zou es bij Action oid kunnen kijken wat jouw leuk lijkt. Ik weet niet hoe oud jouw jochie is maar van strijkkralen kunnen ze ook altijd een leuke onderzetter maken ofzo. Of gewoon een kleurplaat kleuren, uitknippen en op gekleurd papier plakken, wat vrolijke stickertjes erbij en je hebt weer wat leuks.

Heb ook wel es foto's opgeplakt en laten lamineren zodat het een placemat werd. Heb je toch een persoonlijk kado.

Jouw zoontje had toch ook wat met zijn ogen, ben je nog bij de oogarts geweest?
ja, dat is mijn mening dan he.....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 apr 2009 13:31

Wat een lieve foto's! Wat een ogen, super!

Over knutselwerkjes voor oma's: mijn schoonzus heeft voor de verjaardag van mijn schoonmoeder een houten dienblad gekocht. Daarna de handjes van alle kids (toen nog 4) ingesmeerd met verf, en op het dienblad gedrukt. Daarna de namen erbij geschilderd van de kids. Toen lak erover, en het dienblad is zoooo gaaf! Ik vond het een erg gaaf cadeau voor een oma (al moet je er wel van houden, mijn moeder zou het bijvoorbeeld niet zo snel gebruiken).
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 17 apr 2009 15:30

marjo schreef:Ik bedenk me nu dat ik wat schoon knutselspul ga kopen, zoals kralen rijgen ofzo. Als iemand nog ideeen heeft, houd ik me aanbevolen.

Bij de Hema verkopen ze uitwasbare viltstiften :D

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 17 apr 2009 15:42

Ja, dat ben ik helemaal vergeten te vertellen, zijn bril. Dat is inmiddels een groot succes. Hij heeft +3,5/+3,75, dus volgens mij zie je dan niet zo heel veel zonder bril. Hij is er heel trots op want ongeveer de hele familie (behalve ik) heeft een bril en hij hoort er dus helemaal bij. Maar meneer heeft dus geen excuus meer om niet af en toe wat aan zijn fijne motoriek te doen.
Alleen moet hij ´s ochtens een oog afplakken vanwege lui oog en dat is echt niet leuk. Geen idee hoe lang zo iets duurt.
In ieder geval zag ik op de bart smit site al wat leuke dingen: ik ga voor foam kaarten maken en vliegtuigjes in elkaar knutslene! Even bestellen vanavond.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 apr 2009 16:05

Afbeelding
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”