MissF schreef:Maar Liefie, met een grote gemeente is het toch juist heel handig om een creche op te starten?
Wij hebben een kleine gemeente, en er komen maximaal 5 kinderen op de creche, waarvan 2 dus van mij. En dan zijn er nog 3 van 3 jaar, en als die 4 zijn gaan ze waarschijnlijk af en toe mee naar de kerk. Dan blijven dus die van mij over, als er ondertussen geen eentje bijkomt. Ik denk dat als dat zo gaat zijn dat ik ze niet meer breng. Het voelt een beetje vreemd om dan anderen op mijn kinderen te laten passen. En sowieso moet ik nu als moeder vaak oppassen, eens in de 6 weken ofzo, en dat vind ik eigenlijk teveel. Ik vind het niet echt leuk eigenlijk. Dan blijven we liever om beurten thuis. Maar hopelijk komen er opeens heeeel veel baby's bij, dat zou wel leuk zijn
Ja dat dacht ik eerst ook totdat we hoorden hoeveel kleine kinderen er zijn bij ons in de gemeente ( er wordt elke maand ongeveer gedoopt en dat zijn er dan eigenlijk altijd meer dan 5) Toen Nina gedoopt werd waren er 10 kindjes en al weer 4 geboren.
Dat is gewoon niet te doen ze zijn er al eens over bezig geweest maar dat gaat echt niet lukken jammer genoeg