Ik heb hem aangeklikt, gaat goed, en was de 1 miljoenste bezoeker

Moderator: Moderafo's
nita schreef:wat voor kaarten wil je nu gaan maken?
nita schreef:en die fotokaarten, maakte je die zelf op de computer en liet je ze bij een fotograaf afdrukken, of deed je dat zelf? of hoe werkt het anders??
Sophie77 schreef:nita schreef:wat voor kaarten wil je nu gaan maken?
'k Heb ergens nog een analoge foto van kaarten die ik in het verleden zelf gemaakt heb, maar die kan ik even niet vinden. In elk geval is mijn stijl zoiets als die op de plaatjes hieronder. Op die manier wil ik ook verder, met wat nieuwe technieken erbij. Ik vind de plaatjes van Marjoleine erg leuk, net als die van Eline Pellinkhof. Dat is weer een heel andere stijl, maar je kunt er erg leuke dingen mee doen. Als ik eens wat gemaakt heb, zal ik wel een fotootje neerzetten hier.nita schreef:en die fotokaarten, maakte je die zelf op de computer en liet je ze bij een fotograaf afdrukken, of deed je dat zelf? of hoe werkt het anders??
Die fotokaarten maak ik idd zelf op de computer, m.b.v een foto-bewerkingsprogramma. Niet alle plaatjes zijn trouwens van zelfgemaakte foto's, hoor, ik gebruik ook veel van internet voor dit soort kaarten. Als ik wat kaarten klaar heb, verstuur ik ze naar Kruidvat of foto.com. Later snijd ik de witte randen eraf en plak de foto op een kaart.
jans1 schreef:Zo, ik heb sinds gisteren er weer een grote doos met kralen bijHeb ff inkopen gedaan.. Nu nog ff een goede inspiratie vinden om er wat moois van te maken!!
Zal morgen een foto neerzetten van mn aanwinsten
![]()
Voor de kaartenmakers onder ons: al wel eens gehoord van de cuttlebug?? Mijn moeder heeft die sinds kort en wat ze er allemaal wel niet van maakt! Zal eens een paar kaarten fotograferen en hier neerzetten
jeepeecee schreef:nog even over de eylet setter, ik heb deze:
http://shop.beertjecreatief.nl/Product/153585/Gereedschappen/EYELET_1580/ProvoCraft__Silent_setter_eyel.htm
en die werkt echt super goed! zijn 3 grotes, en met een soort deurknop moet je 'm naar beneden drukken. is niet heel veel kracht voor nodig, en hij heet niet voor niets de 'silent' setter.
nita schreef:jans1 schreef:Zo, ik heb sinds gisteren er weer een grote doos met kralen bijHeb ff inkopen gedaan.. Nu nog ff een goede inspiratie vinden om er wat moois van te maken!!
![]()
Voor de kaartenmakers onder ons: al wel eens gehoord van de cuttlebug?? Mijn moeder heeft die sinds kort en wat ze er allemaal wel niet van maakt! Zal eens een paar kaarten fotograferen en hier neerzetten
je gaat weer beginnen!! ben benieuwd
ja die cuttlebug, dat stans en embosapparaat, echt super
alleen dat prijsje![]()
maar ben benieuwd naar haar ervaringen, en haar kaarten!!
jans1 schreef:nita schreef:jans1 schreef:Zo, ik heb sinds gisteren er weer een grote doos met kralen bijHeb ff inkopen gedaan.. Nu nog ff een goede inspiratie vinden om er wat moois van te maken!!
![]()
je gaat weer beginnen!! ben benieuwd
ja die cuttlebug, dat stans en embosapparaat, echt super
alleen dat prijsje![]()
maar ben benieuwd naar haar ervaringen, en haar kaarten!!
Jaja... Alleen nu het weer zo gaat "kriebelen" krijg ik het weer druk met andere dingenVanavond komt vriendlief dus moet wachten tot morgenmiddag want dan moet ie werken en heb ik lekker vrij
![]()
Ja die Cuttlebug kost 100 euro.. Maar mams heeft em er al uitZe verkoopt haar kaarten ook en ze vangt al snel 2 euro voor een kaart
nita schreef:@Bumba, dank je, wat heb jij nog gemaakt met je dochter?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 38 gasten