Pedofilie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 09 feb 2005 09:36

Aragorn schreef:En nu is het natuurlijk de vraag of er sprake kan zijn van wederzijdse en evenwichtige liefde tussen een volwassene en een kind van 12. En zo ja, of daar een seksuele relatie bij past..

Hm, nee, ik denk toch dat er bij pedofilie toch eerder sprake is van puur een seksuele voorkeur en minder van echte liefde. Want als er echte liefde is, is dat toch niet leeftijdsgebonden? Dan hoeven ze toch niet perse zo jong te zijn?

nog een antwoord - er is geredeneerd hoop: maak alle pedofielen duidelijk dat er geen 1 ware liefde rondloopt. dat ze het 'hogerop' kunnen zoeken.

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor verknipterefo » 09 feb 2005 10:30

Riska schreef:Omdat in veel gevallen een pedofiel zich niet kan inhouden en een kind misbruikt.

Ik ben benieuwd hoe je aan die informatie komt. Ik denk namelijk dat er veel pedofielen (niet-daders) rondlopen, van wie niemand het weet dat ze zulke gevoelens hebben.

Het is niet goed en niet eerlijk om daders en niet-daders over een kam te scheren.

Riska

Berichtdoor Riska » 09 feb 2005 10:41

Verknipterefo schreef:Het is niet goed en niet eerlijk om daders en niet-daders over een kam te scheren.

Daar heb je gelijk in. Misschien ben ik wat bevooroordeeld. Ik heb teveel ellende gezien van seksueel misbruik en zeker van pedofielen.

Riska

sela

Berichtdoor sela » 09 feb 2005 11:56

Riska schreef:
Verknipterefo schreef:Het is niet goed en niet eerlijk om daders en niet-daders over een kam te scheren.

Daar heb je gelijk in. Misschien ben ik wat bevooroordeeld. Ik heb teveel ellende gezien van seksueel misbruik en zeker van pedofielen.

Riska

aan de andere kant spreek je wel over iets waar je 'verstand van hebt', recht van spreken zeg maar...

Riska

Berichtdoor Riska » 09 feb 2005 12:09

Sela schreef:aan de andere kant spreek je wel over iets waar je 'verstand van hebt', recht van spreken zeg maar...

Daarom gaat het mij ook zo ter harte...

Riska

sela

Berichtdoor sela » 09 feb 2005 15:36

verknipterefo schreef:
Riska schreef:Omdat in veel gevallen een pedofiel zich niet kan inhouden en een kind misbruikt.

Ik ben benieuwd hoe je aan die informatie komt. Ik denk namelijk dat er veel pedofielen (niet-daders) rondlopen, van wie niemand het weet dat ze zulke gevoelens hebben.

Het is niet goed en niet eerlijk om daders en niet-daders over een kam te scheren.

persoonlijk vind ik dat best eng.

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Derde aanklacht tegen 2Samen-medewerker

Berichtdoor verknipterefo » 14 feb 2005 19:35

DEN HAAG - Tegen de ex-medewerker van de Haagse kinderopvangorganisatie 2Samen is het afgelopen weekend een derde aanklacht ingediend. De man wordt ervan verdacht seksueel misbruik te hebben gepleegd met een onbekend aantal kinderen. De eerste aanklacht tegen de medewerker werd al in augustus 2004 ingediend, maar de ouders kregen pas eind januari officieel bericht over de zaak. Ouders vinden dat 2Samen veel te laat en te laks heeft gereageerd op eerdere geruchten van seksueel misbruik. Over de organisatie zelf ligt inmiddels een klacht bij belangengroep IBBK.

Disgusting! Als eerste zijn er kinderen slachteroffer van dit zieke figuur. En omdat er al zo weinig mannen in de kinderopvang werken, zal nu waarschijnlijk wel elke man in de kinderopvang voor pedofiel aangezien worden. Bedankt!

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Re: Derde aanklacht tegen 2Samen-medewerker

Berichtdoor peentje » 25 feb 2005 10:12

NEej dat hoeft helemaal niet, je meot niet denken zo als jij zou reageren, niet ideren is hetzelfde.
What a wonderfull girl!!

Terug naar “Archief”