make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 02 mei 2006 21:40

rafaell schreef:Waarom welk je benen, bikinilijn enz. maar niet je armen :roll:

Tjah...das eigenlijk heel simpel! Als jij een baard hebt, en die scheert, ervaar je hetzelfde: je krijgt steeds weer opnieuw stoppels. Dat hebben wij als vrouwen dus ook :wink: Stoppels onder je oksels en op je bikinilijn ziet niemand en voelt niemand. Op je been ziet ook niet altijd iedereen dat en voelt ook niet, maar op je armen ziet iedereen dat wel en voelt ook meerdere mensen dat, en ik zelf vind het nou ook niet aangenaam als ik steeds weer die stoppels voel op mn arm :wink: snap je?
En daarbij komt nog het probleem, dat als je je scheert, de haargroei veel sneller gaat, dus je blijft bezig. En de kleur is vaak ook wat donkerder, dus als je je armen 1 keer scheert, komen er zwarte haren (bij mij dan) voor terug, en dat is NIET cool! Klaat het dan maar bij mn blonde haartjes. En ik hoef ze ook niet te scheren, want kheb gelukkig heeeel weinig haar op mn armen en ze zijn heeeeel blond, dus nergens voor nodig :mrgreen:
Afbeelding

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 02 mei 2006 22:01

Dippie schreef:En daarbij komt nog het probleem, dat als je je scheert, de haargroei veel sneller gaat, dus je blijft bezig.
Dat is een fabeltje, haren groeien nog steeds vanuit de wortel en niet vanuit de punt.
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 02 mei 2006 22:04

windekind schreef:
Dippie schreef:En daarbij komt nog het probleem, dat als je je scheert, de haargroei veel sneller gaat, dus je blijft bezig.
Dat is een fabeltje, haren groeien nog steeds vanuit de wortel en niet vanuit de punt.

Das geen fabeltje. Het groeit inderdaad vanuit de wortel, maar de punt wordt daar toch ook mee gevoed? Als ik naar de kapper ben geweest om mn dooie puntjes eraf te halen, groeit mn haar ook weer sneller hoor! En ja, ik laat mn haar toch echt vanaf de onderkant halen en niet vanaf mn kruin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 02 mei 2006 22:12

Ik dacht dat ook altijd, maar volgens zowel de dermatoloog als de huidtherapeut (die er allebei toch wel verstand van hebben, zou ik zeggen) is het klinkklare onzin.
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 mei 2006 01:03

Inderdaad, het lijkt maar zo dat het sneller groeit omdat na scheren de groeiende haar in het uiteinde ook dik is en niet uitloopt in een puntje. Als je ze uittrekt heb je dat probleem niet.

Wbt dooie punten is het een ander verhaal, omdat dan gewoon het eindpunt van de groei bereikt is, zoals het woord al zegt.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 03 mei 2006 07:47

Ik heb 'n afkeer van lichaamshaar.

8)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 03 mei 2006 09:17

Smurffie schreef:Hm, ik ken jongens die make-up gebruiken, en niet alleen lipgloss :wink:

Is dat zo? :mrgreen:

Lichaamshaar, ik vind een beetje haar niet erg bij vrouwen en mannen, mits het wel verzorgd is... Ik scheer mijn oksels soms, benen niet, gezicht met enige regelmaat (maar net niet geheel :P), schaamstreek houd ik gewoon normaal bij... Bij vrouwen vind ik het wel prettig als het eveneens goed bijgehouden wordt. En teveel okselhaar bij vrouwen vind ik bijzonder onprettig...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 mei 2006 15:08

Othello schreef:Ik heb 'n afkeer van lichaamshaar.

8)

Dus jij scheert alles? :)

Ik scheer oksels, en borst nooit, bovenlip wel en kin hou ik af en toe wat kort. Schaamhaar helemaal weg vind ik vrij lelijk (wbt de schaamstreek dan, daaronder liever wel), helemaal als je ook buikhaar hebt, maar kort staat toch een stuk verzorgder.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 03 mei 2006 15:16

Aragorn schreef:
Othello schreef:Ik heb 'n afkeer van lichaamshaar.

8)

Dus jij scheert alles? :)

Dat ga ik jou niet aan je geschoren bovenlip hangen, kerel.

Sunrise
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sunrise » 03 mei 2006 17:03

gisteren nog stomme blunder begaan...
ik ging met m'n vriendin naar een winkel en daar waren allemaal testers van make-up, en we waren in een nogal melige bui, dus wij wat oogschaduw uitproberen...
ineens een stem bij de kassa vandaan: meiden daar bij de make-up, het is niet de bedoeling dat jullie je opmaken, je moet wat op je hand doen!
wij kijken elkaar aan: oh, moet dat?
toen hebben we het er maar snel vanaf gehaald en zijn we gierend van de lach de winkel uitgerend
:oops: :oops: :oops: :oops:
ik kan daar nu voorlopig niet meer komen :P

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 03 mei 2006 17:45

Ik zou nog ff laten weten hier hoe de Dove Sunshine Bodylotion zou uitpakken....
Nou, ik heb resultaat hoor!!! Na 3 keer smeren was het al goed duidelijk!! Alleen heb ik nu 1 probleempje :| :? Op de verpakking staat dat je na gebruik je handen moet wassen, dus doe ik dat netjes....Maar nu heb ik bruin getinte armen en witte handen :? :? :? :shock: :shock: Das dus niet de bedoeling volgens mij 8) Dus nu nog ff paar keer mn handen insmeren en gewoon lekker in laten trekken en dan ga ik mn gezicht verder proberen. Die heb ik namelijk vanmorgen voor t eerst ff ingesmeerd :roll: Kben benieuwd :mrgreen:
Afbeelding

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 03 mei 2006 17:47

Dippie schreef:Ik zou nog ff laten weten hier hoe de Dove Sunshine Bodylotion zou uitpakken....
Nou, ik heb resultaat hoor!!! Na 3 keer smeren was het al goed duidelijk!! Alleen heb ik nu 1 probleempje :| :? Op de verpakking staat dat je na gebruik je handen moet wassen, dus doe ik dat netjes....Maar nu heb ik bruin getinte armen en witte handen :? :? :? :shock: :shock: Das dus niet de bedoeling volgens mij 8) Dus nu nog ff paar keer mn handen insmeren en gewoon lekker in laten trekken en dan ga ik mn gezicht verder proberen. Die heb ik namelijk vanmorgen voor t eerst ff ingesmeerd :roll: Kben benieuwd :mrgreen:

ik heb denk ik een placebo.........
na 10 keer smeren (minstens) nog niks te zien, ze kijken mij aan of ik een ijsbeer ben!! :| :|

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 03 mei 2006 18:20

tweetietwee schreef:
Dippie schreef:Ik zou nog ff laten weten hier hoe de Dove Sunshine Bodylotion zou uitpakken....

ik heb denk ik een placebo.........
na 10 keer smeren (minstens) nog niks te zien, ze kijken mij aan of ik een ijsbeer ben!! :| :|

Egt waar??? Wat vreemd zeg!!! Tjah...elke huid reageert weer anders.... Bale zeg!!!
Afbeelding

jan10e
Mineur
Mineur

Berichtdoor jan10e » 05 mei 2006 09:19

BIj mij werkt die Dove lotion ook erg geod!! Kheb al lekekr een kleurtje.. Maar ook al was je je handen direct het wil er niet af....
Dus mijn handen zijn beetje ergbruin :D
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 mei 2006 09:22

ik laat me wel kleuren door de zon en als ik niet verkleur dan zij dat zo.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”