Kaw moet het allemaal maar is uitwerken. Ben het wel eens met wat PeterD zei, en er moet ook zeker een poll komen. Als er teveel refowebbers tegen zijn doe ik zeker niet mee. Ik ben nog steeds met dat statsprogje bezig, om het goed te krijgen. The Menace, ik neem nog contact met je op. Mijn laptop was gecrasht, dus was alles kwijt. Had je een uitgebreide mail gestuurd naar t adres dat bij in je profiel staat hier maar dat werkte blijkbaar niet meer.
Ik zou echt eerst graag zien of het kan gaan werken zoals Marnix zegt. Of zoals PeterD zei, dat we eerst een paar maanden proberen, en gaat het niet zoals het werkt joinen we met zn allen TR weer. We zijn al een heel eind gekomen zo ook, en het is echt iets van refowebbers. Dat is zo leuk eraan.
Ik denk dus dat er het beste een poll kan komen eerst, eentje waar goed over nagedacht is, en wanneer genoeg tr'ers, liefst allemaal natuurlijk, mee willen doen dan is het te proberen. Wel moet er een onderscheid blijven tussen tr'ers eigenlijk. Ik heb gezien dat iemand welles zijn Wp nick veranderd heeft. Ik geloof van Timbro. Iedereen die nu lid is van tr, zou bijvoorbeeld TR achter zijn nick kunnen voegen, en cpu'ers cpu, osw'ers osw, enz.. markiedeweert@TR zoiets bv..Marnix@cpu..That's what I mean..

Of we gebruiken specifieke logo's per team. Enfin, je kan zoveel verzinnen.
En dat we dan een gemeenschappelijke naam verzinnen, waarover hier ook gediscusieerd kan worden. Laat mensen maar komen met voorstellen mbt de teamnaam.
Mensen met creatieve ideeën laat t maar weten