Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor MissF » 19 sep 2011 16:52

Voor Jurian echt alleen Kruidvat, de rest vind ik niet wat. C1000 was ook wel goed, maar hebben we hier niet in de stad, Pampers vond ik stinken, AH veel te hard, Huggies ook stug.
Bij Frederiek eerst Pampers, maar om de kosten te drukken toch overgestapt op Kruidvat, maar bij haar is het weer niks. Als ze poept komt het altijd aan alle kanten eruit. Met als gevolg dat als ze het 's nachts doet ik haar bed elke ochtend moet verschonen, en anders haarzelf overdag. Het zit te wijd bij haar beentjes. Dus ik ga voor haar andere proberen. Heb al wel AH gehad, maar die vind ik echt te stug voor dat kleine gatje :)

Doekjes altijd sensitive van Pampers, lekker zacht.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 19 sep 2011 17:17

Haha, Jannoek, dat had ik ook met die doekjes Pampers! Ik ging er bijna van over mijn nek. Ik kan me die geur nog zo voor de geest halen, terwijl ik die al bijna een jaar niet meer heb geroken... IEUW!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 19 sep 2011 17:22

Wat grappig galateia :) ik heb dat verder nog nooit van iemand gehoord.. Alleen manlief, die vindt het ook niks. ;)

Tip voor huggies luiers kopen: de action, 4,95 per pak en de doekjes 1,- vorige week bij de etos 1 + 1 gratis, das nog goedkoper ;)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 sep 2011 20:08

Die sensitive moet je wel snel opgebruiken. Bij julia gebruikte ik lang niet elke dag die doekjes, en als de verpakking te lang open was, meurde die het bakje uit.. jakkes!

hier gewoon van kruitvat! die vegen prima!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 19 sep 2011 20:10

Hier aldi luiers, bevallen echt prima. Pampers vind ik onprettig ruiken als ze vol geplast zijn.
Billendoekjes van de Hema, bevallen goed. zwitsaldoekjes; die geur associeer ik echt met wc's en verschoonruimtes, wordt ik niet blij van (ok, billendoekjes horen natuurlijk bij verschonen, maar toch).
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 sep 2011 20:34

haha, ik vind die doekjes juist zo fijn geurloos. Of ik heb een slechte neus ;) Ik vind sensitive zo lekker zacht. Jurian heeft nogal eens last van knalrode billen, en dan zijn al die andere doekjes zo hard, en dan heeft ie dubbel pijn.
Gebruik je niet elke dag doekjes ppm? Hier bij Jurian sowieso eens per dag, soms 2, bij Frederiek wel 3 of 4 keer. Die dingen vliegen er dus doorheen ;)
Ik vond net een hele stapel Pampers in Frederieks kast, van een luiertaart die ze na haar geboorte kreeg. Die heb ik nu maar voor 's nachts omgedaan, hopelijk hoef ik dan 1 keer niet het hele bed te verschonen :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 sep 2011 21:24

neeh, toen met julia niet. Die poepte soms dagen niet! eens in de week oid. zonder verder in detail te treden, kort erna ging ze in een hoekje zitten, was het luier af, en verder klaar! zonder vies geplak aan dr billen! Dan pakte ikv aak een washandje even om op te frissen. Nu gaat het ook was sneller! Marijn heeft met zijn gevoelige darmen, ander resultaat!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 20 sep 2011 07:05

Hier poep de jongste nu ook maar één x in de week. Ideaal. Gebruik hier pampers, vind de plasjes ook weleens stinken maar nooit gedacht dat dat aan de luiers kan liggen? Vind ze zo lekker zacht.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 sep 2011 07:25

Ik gebruikte eerst Zwitsal doekjes, maar toen ik zwanger was van de tweede kon ik echt niet tegen die lucht in combi met de poeplucht. Het enige doekje wat de poeplucht kon tegenhouden was van Etos eigen merk. Die doekjes stopte ik in mn neus om het braken tegen te gaan :mrgreen: Op het laatst was het zo erg dat H. iedereen die hem verschoonde een doekje gaf voor in de neus :lol:

De doekjes van Kruitvat en de Aldi vond ik juist stinken. Grappig hoe mensen geuren opvatten.

En inderdaad Jannoek, de doekjes van pampers vond ik ook naar poep ruiken :lol:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 sep 2011 08:36

Grappig dat het zo verschillend is! Ik heb nu nog een aantal pakjes huggies billendoekjes liggen maar ik vind ze veel te nat en ze reuken veel te sterk.
Pas bij de kruidvat een grote doos zwitsal doekjes gekocht en die vind ik toch het beste.

De nieuwe luiers van de c1000 wil ik nog wel even gaan uitproberen vond de oude namelijk nog fijner dan die van de kruidvat.

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 20 sep 2011 09:02

Hier altijd pampers, kruitvat en ah vond ik niets, etos ging nog wel, maar was ik ook niet enthousiast over,
De billendoekjes gebruik ik altijd van etos, die vind ik het fijnst.

grappig idd dat het zo verschillend is.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 20 sep 2011 10:06

ik heb altijd sensetive doekjes, want ddie geurtjes in combi met poep , jechh, misselijkmakend.

ah luiers zijn echt waardeloos, hard en te breed en te kort.
liddl en aldi luiers bevallen heel goed en de lidll doekjes ook, en ze zijn lekker betaalbaar

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 20 sep 2011 10:18

AH luiers zijn idd waardeloos, hier altijd van de Kruidvat, vind ze ideaal! Toen ze kleiner was gebruikte ik altijd pampers.
Doekjes meestal kruidvat, maar nu van de action, en die bevallen eigenlijk ook wel. En zijn lekker goedkoop ;)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 sep 2011 20:24

Hier gebruiken we maar net wat er in de aanbieding is, alleen geen kruidvat doekjes, die vind ik stinken en geen Bumblies luiers want die lekken door. Tegenwoordig heb ik vaak de doekjes van de Hema, die zijn ook zonder aanbieding goedkoop. Luiers zijn meestal van Huggies, omdat die vaak 1+1 gratis zijn.
Doekjes gebruik ik hier trouwens heel veel, naast poepruimen ook ideaal om plakhandjes en snotneuzen te lijf te gaan ;)

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 20 sep 2011 21:03

't ligt ook maar net aan je kindje, de een heeft dunne beentjes en dan loopt het er zo lang, de ander een dik kontje, komt het aan de boven kan er uit :? . en ieder zijn ding natuurlijk.
heb het al eerder hier gezegd, maar met een paar soorten luiers heb ik echt super slechte ervaringen. weet niet welke merken dat waren, het waren luiertaarten. toen ben ik verder gegaan met pampers en die bevallen super goed, misschien dat nu na bijna 2 jaar die andere ook wel goed zitten, maar waarom overstappen als je tevreden bent.

ik vind ook de meeste luierdoekjes stinken, zker die van zwitsal :-& hier gebruiken we altijd de etosdoekjes. vegen we alles mee af, neuzen, kinderstoel, de grond. als Hannah een poetsbui heeft de hele keuken 8)
Afbeelding

Terug naar “Archief”