Ben even lekker aan het "woggen" ( werk ontwijkend gedrag vertonen) Wel saai om zo thuis te werken, maar het schiet meer op
Vervelend Juultje dat je dochters ziek zijn. Kan jij wel makkelijk thuisblijven van je werk? Jij hebt toch pas een nieuwe baan? Of heb je oppas?
Even een vraagje...hoe oud waren jullie toen jullie het eerste kind kregen? Hebben jullie daar bewust voor gekozen ( stoppen met anticonceptie enzo) of zijn er andere factoren die misschien de keuze hebben uitgesteld of juist vervroegd? Dit vraag ik omdat ik recent een stuk heb gelezen over de stijgende moederleeftijd en ik het gevoel heb dat de vrouwen op RW het gemiddelde omlaag halen.
Laat ik de aftrap nemen. Ik was op een maand na 30 toen Hugo geboren werd. Ik ben op mn 27e getrouwd en wij hebben bewust nog even gewacht met kinderen totdat we meer zkeerheid hadden met een vast contract etc. Ik ben echt de jongste moeder op mn afdeling/werk. De rest kreeg rond hun33/34 pas hun eerste kind en willen ze dan ook allemaal achter elkaar.Mijn collega's deden bijna alsof het bij mij een tienerzwangerschap betrof