Moderator: Moderafo's
als ik het werkweekend moet werken halen wij of donderdagmiddag/avond boodschappen. Meestal is m'n man vrij donderdagmiddag dus dan komt het mooi uit.Daatje123 schreef:Hebben jullie altijd een vaste dag/avond voor boodschappen? Of gewoon wanneer het uitkomt?
 wij kwamen vorige week om 10.10 bij de Lidl en toen was er nog maar 1 parkeerplaats (waar we eigenlijk niet mochten staan....
  wij kwamen vorige week om 10.10 bij de Lidl en toen was er nog maar 1 parkeerplaats (waar we eigenlijk niet mochten staan....  )
 )em_ma schreef:Meestal doe ik 2 x per week boodschappen. Als t kan 's ochtends, dan zijn de meeste artikelen er nog.
Op dinsdag ben ik vaak vrij, dan ga ik en op vrijdag of zaterdag.

. ( niet iedereen die een auto heeft, denkt niet aan het milieu hoor Lalage, sommigen hebben hem ook echt nodig) Ik doe wel al mn boodschappen met de auto. Wij hebben geen supermarkt in de buurt. Of je moet minimaal 3 kwartier willen lopen. daar heb ik echt geen tijd voor.  Daarnaast doe ik ook maar 1x in de week boodschappen. Dus kan ook niet alles houden op de fiets.
 . ( niet iedereen die een auto heeft, denkt niet aan het milieu hoor Lalage, sommigen hebben hem ook echt nodig) Ik doe wel al mn boodschappen met de auto. Wij hebben geen supermarkt in de buurt. Of je moet minimaal 3 kwartier willen lopen. daar heb ik echt geen tijd voor.  Daarnaast doe ik ook maar 1x in de week boodschappen. Dus kan ook niet alles houden op de fiets.
 Maar als ik Jurian uit het kdv haal en ik moet boodschappen halen, dan stop ik met mijn auto bij de C1000 waar ik langskom en zet hem met maxi cosi en al in de winkelwagen. We hebben een heerlijk grote kinderwagen, zelfs een kratje bier past er nog onder. Dus lopend gaat prima.
 Maar als ik Jurian uit het kdv haal en ik moet boodschappen halen, dan stop ik met mijn auto bij de C1000 waar ik langskom en zet hem met maxi cosi en al in de winkelwagen. We hebben een heerlijk grote kinderwagen, zelfs een kratje bier past er nog onder. Dus lopend gaat prima. Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten