huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 dec 2008 15:53

Evelien schreef:
Daatje123 schreef:Ziet er leuk uit. Jullie bed lijkt erg smal, of komt het door de foto?

dat viel mij ook op.

Maar de keuken ziet er echt tof uit.
thnx :P ja het bed is 1.40 bij 2.00 (zonder bedrand aan het einde zeg maar want m'n man is precies 2 meter :P)
Het lijkt ook smal(ler) opde foto, als ik de kussens neerleg lijkt het wat breder maar ik vind het leuker zo om op te maken :mrgreen:
Gelukkig hebben wij 2 matrassen gekozen, wij hadden op onze huwelijksreis 1 matras en we rolden continue naar elkaar toe wat we niet prettig vonden. Klinkt heel stom, maar ik lig nu eenmaal lekker op m'n eigen plekkie en het is precies breed genoeg :mrgreen:

Kleine huisjes kunnen idd gezellig zijn :) en met de keuken ben ik nog iedere dag dik tevreden :D voorlopig zitten we hier goed!

Bedankt allemaal voor de reacties :):)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 15 dec 2008 16:04

Daatje123 schreef: Wij hebben wel 2 matrassen, maar daar zit echt al een kuil in in het midden. Ben al bezig met de matrassenwinkel om te kijken wat we er aan kunnen doen. Hebben ze pas 8 maanden! Al paar keer gebeld en gemaild. Moet nu ff wachten tot ze terug bellen. Denk dat de matrassen te zacht zijn ofzo.

Hm, dat hebben wij nou ook! een enorme kuil in t midden daar rol ik snachts steeds in en dan lig ik daartussen die 2 matrassen :? :lol:
we hebben zaterdag al gekeken naar zo'n tussenstuk maar dat leek nog veel te smal. Misschien idd de winkel maar es bellen, wij hebben het bed + matrassen nu dik twee maanden. En we hebben met afleveren al een hoop gezeur gehad. Wij kopen iig noooooit meer iets bij de bongerd!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 15 dec 2008 16:16

Lenny schreef:
Daatje123 schreef: Wij hebben wel 2 matrassen, maar daar zit echt al een kuil in in het midden. Ben al bezig met de matrassenwinkel om te kijken wat we er aan kunnen doen. Hebben ze pas 8 maanden! Al paar keer gebeld en gemaild. Moet nu ff wachten tot ze terug bellen. Denk dat de matrassen te zacht zijn ofzo.

Hm, dat hebben wij nou ook! een enorme kuil in t midden daar rol ik snachts steeds in en dan lig ik daartussen die 2 matrassen :? :lol:
we hebben zaterdag al gekeken naar zo'n tussenstuk maar dat leek nog veel te smal. Misschien idd de winkel maar es bellen, wij hebben het bed + matrassen nu dik twee maanden. En we hebben met afleveren al een hoop gezeur gehad. Wij kopen iig noooooit meer iets bij de bongerd!

Ja, fijn he? Dan word je echt gebroken wakker. Dat heeft mij man nu al een paar weken. Hebben de matrassen omgekeerd, maar duurt heel even en dan zit het daar ook weer. Tussenstuk is inderdaad vaak te smal. Denk zelf dat het ligt aan de zachte matrassen. Wil liever gewoon andere matrassen, maar weet niet of dat zomaar gaat lukken. Laat ff weten als je de winkel gebeld heb! Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen!!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 dec 2008 16:16

Wij hebben ook 2 losse matrassen maar hier geen last van en we slapen er nu bijna 11 maanden op.
Ik denk dat het ook komt dat wij giga dikke matrassen hebben en ze zijn niet te tillen (ik krijg ze niet eens omgedraaid alleen)
En onze matrassen liggen best diep in het bed ombouw.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 15 dec 2008 16:32

ja je wordt idd gebroken wakker. Tligt echt niet fijn ofzo. Onze matrassen zijn trouwens ook vrij zacht! Zou t daar aan liggen? Ze hadden bij ons toen ook wel gezegd dat we er een topper overheen konden leggen. Dat is een heel dun matrasje, die is dan tweepersoons. Maar volgens mij is dat ook niet de ideale oplossing. Draaien helpt wel maar na een paar nachten zit de kuil er weer in :roll:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 15 dec 2008 17:36

Wij slapen er al bijna 4 jaar op en nog geen kuilen, gewoon goede matrassen kopen vondt ik dus best belangrijk...(niet dat die van jullie niet goed zijn hoor ;-))

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 dec 2008 18:02

Wij hebben ook twee matrassen, met ook een kuil in het midden... :? Rotdingen. Zodra we het geld ervoor hebben kopen we 1 dure, goede matras.
Afbeelding

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 15 dec 2008 18:54

Wij hebben ook twee matrassen, maar wel met tussenstuk. Wij hebben nergens last van. Ik ben echt wel tevreden over dat tussenstuk. Wij hebben overigens ook stevige matrassen en dat in combinatie met tussenstuk is echt helemaal prima. Lijkt mij wel fijner dan 1 matras, voor het omkeren en verhuizen enzo.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 dec 2008 19:07

'k Wou net zeggen: er zijn toch ook van die tussenstukken? Is dat geen oplossing voor de kuil-slapers? :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 15 dec 2008 19:16

Die 'tussenstukken' werden hier in 'n winkel 'liefdesbruggen' genoemd, m'n zusje had 't er weken over...Welke brug ligt er in bed??...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 15 dec 2008 21:09

Wij hebben ook 2 matrassen, echt hele zware, maar als je in je slaap naar het midden rolt dan lig je toch een beetje krom in die spleet, wij hebben toen een soort opdek matras gekocht en nu gaat het super, nooit geen last meer van die spleet!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 dec 2008 23:01

Ja, da's ook een oplossing. Een topmatras heet dat ding toch?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 16 dec 2008 08:19

liefje schreef:Wij slapen er al bijna 4 jaar op en nog geen kuilen, gewoon goede matrassen kopen vondt ik dus best belangrijk...(niet dat die van jullie niet goed zijn hoor ;-))

nou als die van ons niet goed zijn weet ik het ook niet meer :wink: Het zijn geen matrassen van 20 euro van Kwantum hoor! 1.000 euro komt eerder aan de beurt.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 16 dec 2008 09:00

Lenny schreef:
liefje schreef:Wij slapen er al bijna 4 jaar op en nog geen kuilen, gewoon goede matrassen kopen vondt ik dus best belangrijk...(niet dat die van jullie niet goed zijn hoor ;-))

nou als die van ons niet goed zijn weet ik het ook niet meer :wink: Het zijn geen matrassen van 20 euro van Kwantum hoor! 1.000 euro komt eerder aan de beurt.

Ik denk dat het eerder komt dat ze te zacht zijn?

Wij zijn gisteren bij de ikea geweest en hebben hele leuke badkamer kastjes gezien heel donkerhout bijna zwart.
Wij hebben alleen geen idee of het een beetje kwaliteit is dus gaan we nog verder rondkijken.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 dec 2008 09:13

Lenny schreef:

Ik zeg ook:...(niet dat die van jullie niet goed zijn hoor ;-))

Terug naar “Archief”