Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Schipje » 13 jan 2012 23:27

Superleuk al die foto's!
@Vpk: mijn kids hebben iets weg van jouw kids. Allebei! De haren en vorm van de hoofdjes, lekkere bollen wangen de jongste!

@liefie, succes ermee, ze maakt het je niet zo makkelijk zo ;-)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 14 jan 2012 08:18

haha, grappig..ook omdat ze ongeveer van dezelfde leeftijd zijn.
ik kan er niets over zeggen want heb geen idee hoe jouw kids eruit zien 8) :wink:
ja, aan haar wangen te zien komt ze niets tekort!

@ liefie, heeft ze haar benen dan helemaal dubbel zeg maar met de voeten omhoog? R houdt de voeten meer kruislings onder zich en dan zet ze zich steeds af..

ai rosekapje... ik zou indd wel even in de gaten houden of het er ook écht weer uit komt..

ik las van de week nog in het nieuws dat er tegenwoordig ik weet niet hoeveel meer procent valpartijen met botbreuken bij kinderen voorkomen dan 6 jaar geleden omdat kinderen nu veel meer 'veilig' binnen zitten dan buiten spelen en het klimmen en klauteren met vallen en opstaan leren...
dus TJ, is het toch ergens goed voor :mrgreen:

gefeliciteerd voor de jarige kids! ::))
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 14 jan 2012 08:57

Wat een leuke foto's allemaal!!!

Wij zijn de laatste dagen een beetje aan het tobben met Vianne. Ze is erg onrustig, huilt veel, slaapt erg weinig, lijkt ontevreden, enz... Ook is ze veel aan het slikken/herkauwen, trekt dan vieze gezichten en begint te huilen... Kenmerkenvan verborgen reflux dus... Wij hebben zelf ook al 2 nachten bijna niet geslapen, lees ongeveer 2 uur per nacht....dus zijn onwijs moe. Gister toch de hap gebeld op advies van mn mams ;) daar konden we savonds terecht en we kregen medicijnen mee! Vianne gedroeg zich prima daar, huilde,slikte, trok vieze gezichten, strekte met dr beentjes :wink: het was dus wel duidelijk, haha.
Ik weet niet of het al door de medicijnen komt, maar ze sliep vanacht rond kwart over 1 en kwam om kwart over 8 pas!!!!!!! Ow wat ben ik blij dat we zon super nacht hebben gehad!!! Dat hadden we alledrie echt nodig!!!! Hoop dus dat de medicijnen zn werk doen!!
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 jan 2012 14:19

Oeihh Dippie, dat klinkt me enorm bekend in de oren. Wij hebben dat ook mee gemaakt. Ben je al bij een osteopaat geweest? Die heeft ons goede tips gegeven mbt de verborgen reflux. Wel lekker zo'n nacht.

Hier afgelopen nacht weer eens lekker geslapen. Gisteravond lag S.imon al vroeg op bed zo rond half 8. Toen wij naar bed gingen hebben we hem nog een voeding gegeven en heeft toen tot 6 uur geslapen. \:D/ Voeding en daarna weer lekker geslapen tot 9 uur. Echt wat kun je daar van opknappen.

Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 jan 2012 15:09

Ontzettend lief Evelien! Lekker he, zo'n nacht slapen.
Hopelijk helpen de medicijnen goed, Dippie, wel fijn dat het vannacht goed ging
Liefie, lastig he, als ze niet meer wil. Maar als ze genoeg heeft, dan ist goed, toch :D Lekker eigenwijs gewoon ;)

Jurian is helemaal jarig geweest vanmorgen. Hij kroop om half 7 bij ons in bed, en rond kwart over 7 vroeg ik:' Wat is er vandaag eigenlijk?' Hij wist het niet. Tot ik fluisterde dattie jarig is vandaag. Toen sprong hij bovenop mijn man en riep helemaal enthousiast: papa, ik ben jarig!
In bed kreeg hij een junior laptop en dvd, en beneden stond zijn fiets. Hij was helemaal door het dolle. Fietsen ging meteen prima, al denk ik niet dat de fiets echt 12 inch is, hij kan precies bij de trappers nu. Ook buiten een eind gefietst, en hij doet het helemaal zelf. Later nog een berg visite en cadeaus, hij wilde sommige dingen niet eens open maken, omdat hij nog bezig was met het ontdekken van het vorige cadeau. Overal was hij even blij mee. :D Heerlijk om hem zo enthousiast te zien

Ilona, gefeliciteerd!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 jan 2012 15:22

@Dippie Zwaar zulke dagen/nachten hopelijk helpt de medicatie goed.

@Evelien Zo heeft S weer een heel ander gezichtje echt super lief! Heerlijk zo een nacht Nina kwam vanmorgen rond kwart voor 7 en na de fles hebben we heerlijk geslapen tot 09.15 doet een mens goed.

@AG gefeliciteerd met jullie dochter fijne dag vandaag!

@MissF gefeliciteerd met jullie stoer zoon! Heerlijk al die aandacht en wat goed dat hij gelijk kan fietsen.

Maandag ga ik de HA bellen voor Nina vanaf haar geboorte heeft ze altijd best wel wat gespuugd (wij weten niet beter) Maar ze blijft het maar doen en heel vaak komt haar maagje op. De helft van de tijd kan ze het wel weg slikken de andere keren komt er weer een grote hoeveelheid terug en dat is zo vies (zeker nu ze veel vast voedsel eet) en ze heeft er denk ik ook wel last van. Vandaag is ze al met haar 3de setje kleding bezig :(
Ben gewoon eens benieuwd wat de HA hier mee doet.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 14 jan 2012 15:40

Gefeliciteerd met alle jarigen.
En wat een leuke foto's!!
Wat lijken die van jou op elkaar haai!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 jan 2012 17:24

Funlover schreef:Gefeliciteerd met alle jarigen.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 14 jan 2012 20:50

@missf: gefeliciteerd met je zoon!! Leuk dat hij er zo van genoten heeft.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 jan 2012 21:30

oooh leuk zeg!! missf, zo jarig zijn!! FIjn dat hij zo blij was met de kadootjes!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 jan 2012 21:44

Dank jullie wel :D
Om half 8 lag hij in bed en sliep meteen, mijn man ging later erheen om hem een knuffel te geven, maar hij sliep al. Heerlijk, zo'n ventje. Ook erg leuk dat hij die verjaardag nu zo doorheeft. Al was het lang zat, van 10 tot 1. Morgen en overmorgen nog een hele dag om met zijn nieuwe speelgoed te spelen.

Frederiek is weer opgeknapt, maar heeft vannacht wel weer een uur gehuild. uiteindelijk maar een fles gegeven, en die was zo leeg. Vanavond waren we bij de buren, met babyfoon, maar ze bleef huilen, steeds erger. Dus toch maar weer naar huis, haar een papfles gegeven, maar ze had zo'n honger, dat ze wel 2 papflessen op heeft :oops: Ik ga toch echt in die sprongetje geloven, want volgens mij heeft ze gewoon even veel eten nodig, en zal ze wel weer iets nieuws kunnen of gegroeid zijn ofzo. Hopen dat ze vannacht door slaapt, want zo krijgen we niet echt veel slaap ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 14 jan 2012 23:09

Alle jarigen gefeliciteerd
Mooie foto's zijn er weer voorbij gekomen.
MissF: Fijn dat Frederiek weer is opgeknapt.
Dippie: Gelukkig helpen de medicijnen bij Vianne waarschijnlijk nu al, nu zelf nog lekker bijslapen.
Lieffie, hopelijk kan de HA wat voor Nina doen

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 15 jan 2012 04:35

Dank jullie!
MissF, jij ook nog gefeliciteerd met je zoon.

Het was een erg leuke dag.
Veel.cadeautjes, gezellig, Ilona heeft genoten.

En morgen voor t eerst echt naar school. Spannend!
Femke zal de hele dag gaan huilen dan,
omdat ze haar zus zal missen.
Aldus Ilona. :puh:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 jan 2012 08:40

@AG en MissF, nog Gefeliciteerd met jullie oudsten. Leuk die uitspraken. :mrgreen:

@Dippie, hoe is het vannacht gegaan?

@Liefie, he wat vervelend dat ze spuugt.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 jan 2012 09:52

Gefeliciteerd jarigen!!!

leuke foto's weer gepost!! zo leuk om te zien hoe groot iedereen al wordt!!

Manoël geconcentreerd teletubbies kijken :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Archief”