boer schreef:Ik zou er in ieder geval niet meer kunnen wonen.
Houen zo
Moderator: Moderafo's
boer schreef:Ik zou er in ieder geval niet meer kunnen wonen.
boer schreef:I beg to differ.
Het mooiste land ter wereld?----Een plat tochtig moeras met een zeer ongezond klimaat, bedoelt hij.
Alles is geregeld .---ja helaas wel, ik noem het eerder een ziekelijke bemoeizucht.
Welvaart hoog!--- iedereen is opgezadeld met een schuld van zo'n 30.000 euro, en oplopend met het uur.
Hoe zit het met welzijn ?
En de manieren ?
De overbevolking?
Ik zou er in ieder geval niet meer kunnen wonen.
Maar goed, dat kan ook niet, want heb geen NL paspoort meer![]()
En voor toegang tot fort Schengen 100 Euro toegangsprijs betalen, nee dank je .
Veel plezier met de roemenen !![]()
Lijkt me heerlijk om in een land te wonen, waar geen gay parade is.
Lijkt me heerlijk om in een land te wonen, waar geen gay parade is.
Dat lijkt mij nou net vreselijk! ik reis heel veel, maar kom graag thuis in ons aangeharkte landje met al die leuke homo's.
Maar je kunt toch naar Zimbabwe of Iran verhuizen? In Zimbabwe komt homoseksualiteit namelijk niet voor, het is een westerse perversie en in het laatste land worden homo's opgehangen aan grote kranen. Dat vinden de mensen daar weer leuk! Alleen daarom al is een gayparade gerechtvaardigd.
NB :Ik begrijp niet hoe een doorgaans zinnig mens tot zulke conclusies komt!
Is er dan geen enkele hoop meer in refoland?
maaarten schreef:Zuid-Afrika woon je toch? Tsja, zeker een beter klimaatje en geen overbevolking, maar daar staan criminaliteit cijfers tegenover waar je niet vrolijk van wordt! Ik sprak laatst een Zuid-Afrikaan die verbaast was dat we onze fiets gewoon voor ons huis duidelijk zichtbaar kunnen neerzetten. In Zuid-Afrika was die zo weggeweest zei hij.
Als ik soms verhalen uit Zuid-Afrika hoor, of bijvoorbeeld dit artikeltje lees, dan voel ik me denk ik veiliger in Rotterdam-Zuid dan in Zuid-Afrika.
(hoewel ik bij allebei mijn fiets toch maar binnen zet)
Het is toch niet nodig om iemand die er een andere mening op na houdt, zo met de grond gelijk te maken? Homo's veroordelen en buiten sluiten op grond van hun seksuele voorkeur is afkeurenswaardig, maar mogen mensen een andere mening er op na houden over gay parades en andere uitwassen?
FrankB schreef:toch een echt wonder?:
http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... eluk.dhtml
Uit de omschrijving van de priester maak ik, als van oorsprong Rooms-Katholiek, toch op dat God ook katholiek is. Pech voor jullie refo's, jullie hangen dan immers een dwaalstroming aan. Maar het is nog niet te laat, je kunt je nog bekeren
schelpje3 schreef:Kunnen we weer verdergaan met opmerkelijke nieuwtjes?![]()
Boekenlezer schreef:Goed idee!
Ik vind dit een wel erg tendentieuze titel, ook al zullen diverse forummers er mee in hun nopjes zijn:
Het zal duidelijk zijn dat je je niet moet laten meevoeren door alle soorten van religieuze ervaring, want niet alles kan tegelijk waar zijn. Je zult moeten schiften tussen waar en onwaar, en daar heb je je verstand volop bij nodig. Maar door gebruik van mijn intelligentie stijg ik niet op een gegeven moment boven het geloof uit. Sterker nog, juist het christelijke geloof ervaar ik als een stimulans voor het gebruik van mijn intelligentie.
Ik zou kunnen zeggen: a-religieuze seculieren zijn blind voor een bepaalde kant van onze realiteit.
Boekenlezer schreef:Goed idee!
Ik vind dit een wel erg tendentieuze titel, ook al zullen diverse forummers er mee in hun nopjes zijn:
Het zal duidelijk zijn dat je je niet moet laten meevoeren door alle soorten van religieuze ervaring, want niet alles kan tegelijk waar zijn. Je zult moeten schiften tussen waar en onwaar, en daar heb je je verstand volop bij nodig. Maar door gebruik van mijn intelligentie stijg ik niet op een gegeven moment boven het geloof uit. Sterker nog, juist het christelijke geloof ervaar ik als een stimulans voor het gebruik van mijn intelligentie.
Ik zou kunnen zeggen: a-religieuze seculieren zijn blind voor een bepaalde kant van onze realiteit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten