De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 26 apr 2008 20:51

Bedankt voor jullie meeleven. Ze heeft goed geslapen en was heel vrolijk vanmorgen. We moesten vandaag naar ned-zingt en dat hebben we ook gedaan. De oppas vertelde dat ze heeft gepoept, eerst wilde ze niet en toen met een grote gil. Later had ze nog een paar keer een "natte wind"maar goed, het kan er maar uit zijn. Ze liep vanavond nog wel een paar keer te springen auw billen, maar is niet meer geweest. Even opletten wat ze gaat eten en hopelijk pikt ze het weer op. Ze worstelt erzelf zo mee. We hadden ze vanmorgen wel een glas lauw water gegeven op haar nuchtere maag.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 26 apr 2008 21:58

Gelukkig maar pol! Veel fruit eten, kiwi's, sinasappels etc. is erg goed. Sinasappelsap ook. Dit word ons ook vaak als advies gegeven op het werk. Misschien haar iedere dag een beker Roosvicee laxo geven?? En als 'het' weer begint, misschien dan ermee naar de huisarts gaan, weet nog wel van m'n stage op het kdv, was ook een jongetje die niet meer naar de wc durfde om te poepen, op een gegeven ogenblik ging die het dus ophouden. Klagen over buikpijn etc. Op het laatst toch maar op het potje proberen, magoed toen lukte het al niet meer. Toen heeft die ook iets van een klysma gehad, maar hij bleef de angst houden daarna. Z'n ouders zijn er toen mee naar de huisarts geweest, hij kreeg toen een drankje waardoor het wat zachter enzo werd. Toen hij er weer overheen was, dat afgebouwd en daarna ging het prima.
Wat de toekomst brengen moge........

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 27 apr 2008 18:27

Ben vandaag weer naar de HAP geweest. Vanmorgen is Annemiek naar de wc geweest op de creche van de kerk en het was een drama! Huilen, huilen en auw. Ik hoor heel de dag auwbillen.... Op de Hap vertelde ze dat haar anus geïrriteerd was en ze weet precies wat ze moet doen om niet te poepen. In bad gaan wil ze niet, want ze volet dat ze het dan niet kan ophouden. Op de wc plassen, doet ze niet, want dan kan ze het niet ophouden enz. Ze heeft nu zalf en een drankje zodat het diarree wordt, maar eerst moet er die stijve ontlasting uit en dat doet zeer.
Ze ligt nu op bed, en dat is werkelijk een opluchting. Je wordt er heel moe van. Het klinkt stom, maar je kind kan beter flink ziek zijn, dan zo te vechten tegen iets dat moet.

Hopelijk dat ze morgen naar de wc of pot of luier grijpt!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 apr 2008 19:19

Pol sterkte hoor, nou idd maar hopen dat ze hem snel laat varen :wink:

offtopic ben je 'gewoon' naar de nederland zingt dag geweest of zing je bij een koor?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 27 apr 2008 19:46

rosekapje schreef:Pol sterkte hoor, nou idd maar hopen dat ze hem snel laat varen :wink:

offtopic ben je 'gewoon' naar de nederland zingt dag geweest of zing je bij een koor?

zeg dat wel, we zijn "gewoon"naar ned-zingt geweest.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 apr 2008 20:12

Pol, ben je ook bezig om haar zindelijk te krijgen en is het sindsdien een drama?

Danny is eindelijk van de diarree af, nu heeft Caroline het. En die arme dunne billen van haar zijn helemaal kapot. Ik hoop btw dat volgdende week de luiers in de reclame zijn want het gaat errug hard!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 27 apr 2008 20:25

*Annet* schreef:Pol, ben je ook bezig om haar zindelijk te krijgen en is het sindsdien een drama?

Danny is eindelijk van de diarree af, nu heeft Caroline het. En die arme dunne billen van haar zijn helemaal kapot. Ik hoop btw dat volgdende week de luiers in de reclame zijn want het gaat errug hard!

Ze is al een jaar overdag zindelijk en sinds 2 maanden ook snachts. Dus daar ligt het niet aan. Ze heeft ooit diarree gehad en sindsdien gaat het slechter en vanaf vor. wk een drama. Bij de hap zeggen ze, je moet er geen aandacht aangeven. Lekker kletsen als ze heel de dag op schoot hangt: mama kroelen, auw billen. Zelfs een spelletje doen werkt niet. Ze heeft 1 ding: HOE ZORG IK DAT IK NIET POEP!

Wat vervelend dat het diarreevirus zo rondwaait bij jullie. Vlg week zijn bij AH de pampers in de aanbieding.
Ook beterschap!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 apr 2008 08:36

er is er een jarig hoera hoera en dat is VLINDER!!! Viert verjaardag vandaag met man en kids. Fijne dag!!!!! :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 apr 2008 09:24

Bah, wat naar Pol! Ik zie mijn broertje ook nog liggen op de bank met zijn kontje omhoog, die poepte wekenlang niet. Zo sneu! En dan maakten wij als zussen gemene grapjes over Dikke DrollenDrankjesvan de Dokter voor Dikke Drollen enzo ;) Het arme kind!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 28 apr 2008 13:18

gefeliciteerd vlinder en gezin!
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 apr 2008 13:46

gefeliciteerd vlinder!!!!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 28 apr 2008 14:39

gefeliciteerd Vlinder!!! Gezellige dag!

Enne voor alle moeilijke poepers onder ons: zet ze in bad (of babybadje) en het gaat vanzelf!!!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 28 apr 2008 14:39

Danique is afgelopen zaterdag voor het eerst naar de kinderboerderij geweest, en ze vondt het helemaal Ge-Wel-Dig :mrgreen:
Laatst gewijzigd door liefje op 29 apr 2008 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 28 apr 2008 14:40

pol schreef:gefeliciteerd Vlinder!!! Gezellige dag!

Enne voor alle moeilijke poepers onder ons: zet ze in bad (of babybadje) en het gaat vanzelf!!!!

Heeft ze eindelijk gepoept pol?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 apr 2008 15:21

Liefie: ze keek dr ogen zeker uit of niet?

Terug naar “Archief”