boer schreef:Wat dacht je, laat ik nog even stokpaardje gaan rijden , voordat ik ga slapen?
Wij weten allebei dat er mensen aan kapot gaan.
De bij ons beide bekende Klaas is er niet meer. Kwam uit een heerlijk refo nest.
En toch...
Moderator: Moderafo's
boer schreef:Wat dacht je, laat ik nog even stokpaardje gaan rijden , voordat ik ga slapen?
JeeWee schreef:nope,
Zeker niet.
WE geb de kerk ook niet de schuld van kanker, verstandelijke beperkingen, enz
Maar het is voor sommige kerkmensen misschien wel eens goed om hun oordelen te heroverwegen
JeeWee schreef:Wij weten allebei dat er mensen aan kapot gaan.
De bij ons beide bekende Klaas is er niet meer. Kwam uit een heerlijk refo nest.
schelpje3 schreef:Dat heeft er niets mee te maken.
Als een echtpaar uit de refo-gezindte hun kind bijv. tijdelijk in een pleeggezin moet laten plaatsen, zullen ze even zo goed "geschokt" zijn wanneer ze horen dat het bij 2 moeders/2 vaders zit.
Je brengt dat kind dan in totale verwarring.
Het is ook nog onbijbels.
schelpje3 schreef:In die cultuur mag het toch ook niet?
Dan dien je dat te respecteren.
schelpje3 schreef:Dat heeft er niets mee te maken.
Als een echtpaar uit de refo-gezindte hun kind bijv. tijdelijk in een pleeggezin moet laten plaatsen, zullen ze even zo goed "geschokt" zijn wanneer ze horen dat het bij 2 moeders/2 vaders zit.
Je brengt dat kind dan in totale verwarring.
Het is ook nog onbijbels.
maran schreef:
ze willen trouwens ook niet dat deze kinderen geplaatst worden bij christelijke gezinnen.
wat vind je daarvan?
http://www.elsevier.nl/Europese-Unie/ni ... -1177897W/
schelpje3 schreef:Omdat het een lesbisch stel betreft!! Dat zou je kunnen weten, wanneer je lid bent van dit forum.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten