Badkleding

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 19 jul 2004 13:24

Pieter schreef:Met die tekst wil ik overigens alleen duidelijk te maken dat Petrus niet voor zijn lol in z'n nakie over het schip liep. Hij was hard aan het werk en zou alleen maar hinder hebben gehad van al die lange gewaden, bovendien zouden ze kletsnat en vies worden. Daarom had 'ie alles maar uitgedaan. Geen pleidooi om naakt door het leven te gaan, maar puur functioneel.

Overigens lees ik niet dat Jezus hem daarvoor bestrafte. Als ik dat doortrek, denk ik ook niet dat het erg is als je in normale badkleding op het strand ligt.

Eens. Lijkt me helemaal niks mis mee om heerlijk in de zee te zwemmen en vervolgens op je handdoekje op te drogen.

Mmmmmmmmm, als ik dit zo intyp, bedenk ik me dat ik dat dit jaar nog helemaal niet heb gedaan. Heb daar vies veel zin in, vind Noordzeestrand geweldig.

En ja, het is gewoon leuk om daar te zijn en te genieten van alles. Ook van het vrouwelijk schoon. Je geniet toch ook van het vrouwelijk schoon als men gewoon de kleren aanheeft? Als men dan NETTE badkleding aanheeft, is daar toch niks mis mee?

Er is idd een groot verschil tussen genieten en geilen op. Excuses voor de woordkeuze, maar een beter woord schiet me nou niet echt te binnen.....
Geen commentaar

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 jul 2004 13:27

jannes schreef:Reactie op Cirinde,

Nee, een vrouw begeert dat niet, dat is waar, maar je kan wel er aanleiding toe geven, en dat is ook onze veantwoordelijkheid. Dan hebben wij het net zo goed gedaan, want wij zijn dan onderwerp van die begeerte. Als wij er uitdagend gaan bijlopen, dan geef je er aanleiding toe, en dan ben je net zo goed schuldig. Maar wanneer geef je aanleiding, denk je daar over na?

jannes

ik ben het wel aardig met je eens Jannes maar je zegt hier dat een vrouw niet begeert en nergens sekslust (mooi woord) in ziet???

ben ik niet met je eens, kijk alleen al maar naar de Chippendales (als die nog bestaan), vrouwenbladen enz..
vrouwen zijn net zo erg als mannen op dat gebied, ook al word dat vaak ontkend
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 19 jul 2004 13:29

columbus schreef:
jannes schreef:Reactie op Cirinde,

Nee, een vrouw begeert dat niet, dat is waar, maar je kan wel er aanleiding toe geven, en dat is ook onze veantwoordelijkheid. Dan hebben wij het net zo goed gedaan, want wij zijn dan onderwerp van die begeerte. Als wij er uitdagend gaan bijlopen, dan geef je er aanleiding toe, en dan ben je net zo goed schuldig. Maar wanneer geef je aanleiding, denk je daar over na?

jannes

ik ben het wel aardig met je eens Jannes maar je zegt hier dat een vrouw niet begeert en nergens sekslust (mooi woord) in ziet???

ben ik niet met je eens, kijk alleen al maar naar de Chippendales (als die nog bestaan), vrouwenbladen enz..

Eens met Columbus.....Mannen zijn altijd de klos :mrgreen: :mrgreen:

Terwijl vrouwen....... :wink:
Geen commentaar

Cirinde

Berichtdoor Cirinde » 19 jul 2004 13:30

Ik heb nergens kunnen vinden in mijn bijbel: Gij zult geen bikini's dragen. Echter, je zit wel met het probleem van mensen verleiden. Je mag, volgens de Bijbel geen aanstoot geven. In de bijbel geven ze het voorbeeld van het eten van vlees dat aan afgoden is geofferd. Je kunt het wel eten, maar als anderen er problemen mee hebben, dan moet je dat niet doen. Opdat je niet een struikelblok zult vormen voor anderen.
Geld dit ook voor een bikini? Ik denk dat velen hun oogbollen moeten uitrukken vanwege de bikini. Maar ook vanwege strakke truitjes, rokken, lange en korte jurken, spijkerbroeken, fitnes kleren, reclame's voor douche-spul, reclames tegen makeup tests op dieren, R&B, Hiphop, Gothic, trance, hardrock, metal. Zowat alles dus kan een man in verleiding brengen, gewoon omdat ze heel visueel in gesteld zijn. Wat doe je er tegen? Alle mannen blind maken, of uitroeien. Of de vrouwen uitroeien (maar hoe zit het dan met mannen die op mannen vallen). Laten we gewoon de hele mensheid uitroeien. Dan zijn we van dit probleem af.

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 19 jul 2004 13:31

Vrouwen?? Die zijn nog veel erger. Alleen zijn ze daar niet open over...

Behalve onder elkaar :mrgreen:

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 19 jul 2004 13:32

Laten we gewoon de hele mensheid uitroeien. Dan zijn we van dit probleem af.

Way to go!

Kom op zeg.

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 19 jul 2004 13:33

Pieter schreef:

Vrouwen?? Die zijn nog veel erger. Alleen zijn ze daar niet open over...

Behalve onder elkaar :mrgreen:

Hehehehehehe, idd. Daar lusten de honden geen brood van :mrgreen: :mrgreen:
Geen commentaar

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 19 jul 2004 13:37

Cirinde schreef: Zowat alles dus kan een man in verleiding brengen, gewoon omdat ze heel visueel in gesteld zijn. Wat doe je er tegen? Alle mannen blind maken, of uitroeien. Of de vrouwen uitroeien (maar hoe zit het dan met mannen die op mannen vallen). Laten we gewoon de hele mensheid uitroeien. Dan zijn we van dit probleem af.

Shit, wat moet je hier nou weer op antwoorden? Het volgende komt in me op: "Antwoord de zot naar z'n dwaasheid niet........"

Ik kan hier echt helemaal niks mee..... :shock:
Geen commentaar

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 19 jul 2004 13:39

Dit heet "doorslaan"...

chickie
Mineur
Mineur

Berichtdoor chickie » 19 jul 2004 13:39

We mogen er niet te begeerlijk bijlopen.... Kunnen we het wel vergeten als vrouw denk ik: enig idee hoeveel mannen een vrouw in pak begeerlijk vinden? Of een vrouw in een coltruitje en een mooie pantalon? Terwijl die vrouwen toch echt heel weinig blootgeven! Idere man definieert begeerlijk voor zichzelf weer heel anders. Er zijn er ook genoeg op het strand die niet op of om kijken als eer een schaars geklede dame voorbij loopt...

En bovendien: badpakken zien er veelal niet uit. Hou t toch lekker bij mijn bikini. En als mannen kijken, kijken ze. Je maakt mij niet wijs dat er nooit naar mannen in zwembroek/boxershort gekeken wordt. Zou jullie als mannen je dan toch ook willen vragen je minder begeerlijk te kleden :P Ik begeer mannen met een lekker bovenlijf, kan nooit goed zijn, trek dus maar snel een shirt aan. :P

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 19 jul 2004 13:41

We mogen er niet te begeerlijk bijlopen.... Kunnen we het wel vergeten als vrouw denk ik: enig idee hoeveel mannen een vrouw in pak begeerlijk vinden? Of een vrouw in een coltruitje en een mooie pantalon? Terwijl die vrouwen toch echt heel weinig blootgeven! Idere man definieert begeerlijk voor zichzelf weer heel anders. Er zijn er ook genoeg op het strand die niet op of om kijken als eer een schaars geklede dame voorbij loopt...

Iedere vrouw in een burkha! Kan me niet indenken dat er mannen zijn die daar de kriebels van krijgen :mrgreen:

Ik begeer mannen met een lekker bovenlijf, kan nooit goed zijn, trek dus maar snel een shirt aan.

He he, eindelijk een eerlijke vrouw. Da's een zeldzaamheid!

Cirinde

Berichtdoor Cirinde » 19 jul 2004 13:48

tjah nu ff mijn heldere mening en eindconclusie ik begeert alleen mijn vriendje en in zwembroek helemaal en idd jongens met een mooi bovenlijf is een leut om naar te kijken, en het zit in mensen zn oren.

Hetzlefde als met een saune, het idee al die naakte mensen, maar zodra je het een keer gedaan heb>lees ik ben in arcen met een stel vrienden(jongens/meisjes)in een suane geweest die we hadden afgehuurd, zodra je daar in je nakie zit is dr geen lol meer aan, idreen is hetzelfde totaal niet opwindend behalve je iegen vriendje ma zelfs in een sauna niet

en tjah refo's blijven refo's en probeer maar eens aan hun uit te leggen dat alles wat stra kort bikini enz niet altijd als een begeerte hoeft en moet zijn, want dan sluit ik me echt (deed ik al)bij spirit aan en dat is dat als je idd sommige reacties hoort jullie sexueel gefrusteerd lijken so..

Bumblebee
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Bumblebee » 19 jul 2004 13:49

columbus schreef: vrouwen zijn net zo erg als mannen op dat gebied, ook al word dat vaak ontkend

Pieter schreef:Vrouwen?? Die zijn nog veel erger. Alleen zijn ze daar niet open over...

Behalve onder elkaar

Sure, en deze twee mannen zullen er alles van af weten wat vrouwen onder elkaar doen en denken... :roll: :roll: :roll:
In that day the LORD will whistle for flies from the distant streams of Egypt and for Bumblebees from the land of Assyria.

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 19 jul 2004 13:51

Hetzlefde als met een saune, het idee al die naakte mensen, maar zodra je het een keer gedaan heb>lees ik ben in arcen met een stel vrienden(jongens/meisjes)in een suane geweest die we hadden afgehuurd, zodra je daar in je nakie zit is dr geen lol meer aan, idreen is hetzelfde totaal niet opwindend behalve je iegen vriendje ma zelfs in een sauna niet

Ik ben in een sauna geweest en moet eerlijk bekennen dat een mooie bikini op het strand me meer doet dan al die poedelnaakte mensen.

Neem maar van mij aan, zodra je met z'n allen bloot gaat, is er niets vreemd meer aan.
Laatst gewijzigd door Pieter op 19 jul 2004 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 19 jul 2004 13:55

Waar wachten we nog op dan?

Een sauna is een relatief beschermde omgeving waarvoor je flink moet dokken om naar binnen te mogen.

Op het strand lopen soms gevaarlijke chickies rond. Daar kun je dus maar beter je boeltje aanhouden :mrgreen:

Terug naar “Archief”