Moderator: Moderafo's
ineke-kitty schreef:tja....laat dat nu net een Bijbelse opdracht zijn om het Evangelie "te pas en te onpas" te verkondigen.
ineke-kitty schreef:
tja....laat dat nu net een Bijbelse opdracht zijn om het Evangelie "te pas en te onpas" te verkondigen.
ineke-kitty schreef:Daar weet jij niets van, wat ik allemaal "praktisch" wel of niet doe.
Het gaat je ook niks aan, dat is namelijk iets tussen de Heer en mij.
Ik Evangeliseer al VEERTIG jaar, en waar ik dat doe, en hoe vaak en of dat "vrucht" heeft afgeworpen is niet aan jou e.a. om te beoordelen.
ineke-kitty schreef:schelpje
Ik woon in een plaats met [relatief] veel Moslims, met een Moskee en koffiehuis.
Ik heb in het verleden een leidinggevende baan gehad over personeel die voor een deel bestond uit Marokkaanse en Turkse vrouwen, waar ik nooit "problemen" mee heb ondervonden.
Sommigen waren praktiserend Moslim, en heb vele gesprekken met hen gevoerd over het Evangelie van Jezus Christus.
Sommigen stonden ervoor "open", anderen weer niet.
Waar het om gaat, is dat de Bijbel leert, dat het Woord nooit ledig zal wederkeren, en het "resultaat" daarvan is niet aan ons.
ineke-kitty schreef:schelpje
Mijn "functie" als leidinggevende is inmiddels al weer 15 jaar geleden, en de mentaliteit is sindsdien drastisch veranderd.
De "sfeer" is daarmee eveneens grimmiger geworden, en dat is ook wel gebleken.
Als ik zeg dat het me niet interesseert wat anderen over mij menen te moeten denken, heeft dat niets te maken met me "verheffen boven een ander" .
Het staat eveneens vast dat er door deze "bevolkingsgroep" velen gebruik maken van onze sociale voorzieningen, zoals de bijstand, in ieder geval alleen al in mijn woonplaats.
Eveneens is er zeer veel criminaliteit onder Marokkaanse jongeren , en ook dat is aangetoond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten