Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LauraC » 29 nov 2010 14:33

Keek vanochtend even op de site van de H&M en daar was tot 50% korting. Dus maar meteen eea voor Michael gekocht :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 nov 2010 15:46

hihi... manlief wil graag truien met n soort van coll. Hij heeft een hekel aan truien waar nog een blouse onder moet. Dus gisteren maar via internet wat besteld. k Ben benieuwd (voor mij zelf ook maar wat besteld).

@laura, ik kreeg net een mail van H&M ja dat er weer korting was. Ga zo ook even kijken.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 30 nov 2010 05:04

ik vond t niet mijn smaak bij H&M. dan kan je wel korting krijgen maar het moet ook naar je zin zijn :) ik ga binnenkort wel met m'n schoonmoeder winkelen,da's ook gezellig:)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2010 09:36

k heb er een mooie broek voor m'n man besteld en een leuk jurkje voor mezelf.

k heb ook nog een super mooi jurkje zien hangen van Not The Same. Maar iets boven m'n budget (misschien in de opruiming).

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 30 nov 2010 10:06

Not the same heeft ook een outlet webshop: http://shop.notthesame.com/nl_NL

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2010 10:13

Dat wist ik niet, wat leuk snel maar ff kijken zo. Bedankt.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 nov 2010 19:24

LauraC schreef:Keek vanochtend even op de site van de H&M en daar was tot 50% korting. Dus maar meteen eea voor Michael gekocht :)
hier ook bij de H&M geshopt :mrgreen: had nog een tegoed bij h&m voor 30 euro.. en ik had ook 2 kortingscodes :mrgreen: dus deze 7 dingen kosten me welgeteld 3,64

Voor Manoël voor later in de winter:

Afbeelding

voor milan:

Afbeelding

voor matteo:

Afbeelding

Voor Milan en Matteo:

Afbeelding

Afbeelding

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 nov 2010 19:48

Hoe werkt dat nou bij de H&M. Ik koop er veel, maar nog nooit online...
Je betaalt iets van €4,95 verzendkosten, maar als je nu iets wilt ruilen vanwege bijvoorbeeld verkeerde maat? Dan lees ik €1 aan kosten. Is dat dan voor terugsturen en iets nieuws sturen, of komt er dan voor iets nieuws weer €4,95 bovenop?!
Wie weet het?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 nov 2010 19:51

Galateia schreef:Hoe werkt dat nou bij de H&M. Ik koop er veel, maar nog nooit online...
Je betaalt iets van €4,95 verzendkosten, maar als je nu iets wilt ruilen vanwege bijvoorbeeld verkeerde maat? Dan lees ik €1 aan kosten. Is dat dan voor terugsturen en iets nieuws sturen, of komt er dan voor iets nieuws weer €4,95 bovenop?!
Wie weet het?

Voor je aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode heb je een herroepingsrecht; dit betekent dat je de mogelijkheid hebt zonder verplichtingen van jouw kant – afgezien van de retourkosten à € 1,00 die achteraf worden verrekend – de artikelen die je hebt ontvangen terug te zenden. In dat geval dien je het retour adreslabel dat bij de levering is gevoegd te gebruiken en de artikelen onbeschadigd en ongebruikt terug te zenden op de manier zoals beschreven op de retourbon. Je krijgt je geld in dat geval binnen 30 dagen terug. Besluit je alle artikelen terug te zenden, dan zijn de reeds in rekening gebrachte retourkosten niet verschuldigd. Besluit je een deel van de artikelen te houden en een deel terug te zenden, dan zijn de verzendkosten derhalve wel, in zijn geheel, verschuldigd. Wil je het artikel ruilen voor een andere kleur of maat, dan worden er niet opnieuw verzendkosten in rekening gebracht. Als extra service kun je onbeschadigde en ongebruikte artikelen ook ruilen of terugbrengen in een van onze winkels, je ontvangt dan een H&M Tegoedkaart. De H&M Tegoedkaart is 12 maanden geldig. Bij ruilen of retourneren in de winkel worden geen verzendkosten vergoed. Ook kun je artikelen terugbrengen naar het afhaalpunt waar je de bestelling hebt opgehaald. Voeg altijd de retourbon bij.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2010 19:51

Geen idee hoe dat werkt ik doe het nu ook voor de 1e keer en ik zie wel wat er gebeurd. :wink: Staat vast wel ergens als ik het pakketje binnen krijg.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 nov 2010 19:53

Het gaat mij om de volgende situatie. Ik bestel een berg kleren, maar een aantal dingen wil ik ruilen voor een andere maat. Wat betaal ik dan aan verzendkosten? Zoals ik het lees gewoon €4,95 en that's it? Maar als ik ALLES terugstuur, dan €1?

Uhm, waarom dringt die tekst nou toch niet tot me door, haha, ik heb hem al zo vaak gelezen. Nog eens proberen. Volgens mij ben ik gewoon te ongeduldig 8)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 nov 2010 19:55

Aha! Nieuwe poging brengt de volgende conclusie: ruilen, geen probleem, kost niks extra's. Alles terugsturen kost ook niks. Een deel terugsturen kost een euro. Ben ik er nu?!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2010 19:55

:lol: (soms begrijp ik ook dat soort dingen niet hoor, net zoals gisteren toen ik een factuur binnen kreeg voor een ontbijtservice (als verrassing voor manlief) heb het toen maar aan m'n man laten lezen die wist natuurlijk direct wat er ging gebeuren weg verrassing).

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 nov 2010 19:59

Haha, hier nog zo eentje. Ik weiger me te verdiepen in facturen, enzo. Wij hebben hier een hele duidelijke afspraak: Galateia bemoeit zich NIET met geld. Dat is pure zelfbescherming, ik ben iemand die zich echt druk kan maken, wakker liggen, etc. Mijn man houdt alles bij, vertelt me de grote lijnen, ik kan ook alles gewoon inzien... maar ik ben er niet verantwoordelijk voor en lig er dan ook niet wakker van :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2010 20:00

heel herkenbaar...Ik ga er zelfs m'n bed voor uit en probeer ik het te snappen/begrijpen en wil het graag oplossen op dat moment (komt nu gelukkig niet meer voor).

Terug naar “Archief”