Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor Funlover » 15 jan 2010 18:42

Wow tof idee.
Teken ik zelf even zo'n vlaggetje waar ze iets op mogen schrijven of tekenen....!
Of met een foto van elk kind, maar dan moet ik dat nog wel ff gauw regelen.
Leuk als allerlei mensen meedenken!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 15 jan 2010 21:56

@Funlover: ik kan me voorstellen dat je het 'eng' vindt om kleertjes te geven, maar ik zelf vond het eerlijk gezegd heel moeilijk dat er mensen waren die na de geboorte van Sylke geen kraamcadeautje meenamen omdat het allemaal nog zo spannend was. Ik denk dat, ondanks alle zorgen, je collega heel blij is met haar kindje en het juist fijn vindt om ook dingetjes voor de baby te krijgen. Misschien geen kleertjes, maar een knuffeltje (wat goed gewassen kan worden), wat ze er evt. in de couveuse bij kunnen zetten? Kleertjes hebben ze dan vaak nog niet aan.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 jan 2010 11:28

gefeliciteerd met je zwangerschap TJ :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 jan 2010 13:57

TJ, hartelijk gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap meid en maak je geen zorgen over de bevalling dat duurt nog heel erg lang en het loopt toch anders dan je denkt!

Liefje, nu ben je niet meer alleen zwanger gelukkig, ik wou er al een ontzwangeringstopic van laten maken als jij bevallen bent!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 jan 2010 15:15

:lol:

Ik hoop dat er voor de vrouwen/meiden voor wie het allemaal niet zo makkelijk gaat, ook een wonder
mag gebeuren, en dat er weer volop gepost wordt!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 16 jan 2010 15:26

Zo ik heb een tas vol lekkers klaar staan met o.a. twee lekkere toetjes, 2 tijdschriften, bodymilk, maskertje, chocolaatjes, tucjes, ontbijtkoek, biggetjes, soep, bananen, mandarijnen, peer, kiwi, appelchips, mini mintjes, fles lemon light, duo drank!!
Bedankt allemaal voor het meedenken!!

Ik hoop dat er idd meer zwangeren zich melden. Ik ken in m'n omgeving er een heleboel, ze zitten alleen niet op Refoweb!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 16 jan 2010 15:44

Funlover schreef:Zo ik heb een tas vol lekkers klaar staan met o.a. twee lekkere toetjes, 2 tijdschriften, bodymilk, maskertje, chocolaatjes, tucjes, ontbijtkoek, biggetjes, soep, bananen, mandarijnen, peer, kiwi, appelchips, mini mintjes, fles lemon light, duo drank!!
Bedankt allemaal voor het meedenken!!

Leuk! :)
Afbeelding

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 16 jan 2010 22:33

Haha Funlover, waarom hoop je dat;-)

Hier om mij heen ook genoeg zwangeren en net wat baby's geboren. Het is en blijft hier een babyboom.
vriendin loopt nu overtijd. In maart nichtje uitgeteld, in april 2 vriendinnen, in mei vriendin en nichtje, en juni vriendin en nichtje en schoonzus...

Oftewel... nog 9 baby's opkomst...
Time flies when you have none!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 16 jan 2010 23:07

Tj gefeliciteerd met je zwangerschap en hopen dat alles voorspoedig mag gaan! Leuk hoor uitbreiding!

AJL gefeliciteerd met jullie dochter, wat een leuke aparte naam joh!
Psalm 25:2 (ber.)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 jan 2010 10:25

dank je wel :D

het is echt genieten hier! 1 ochtend bijna overgegeven.. Maar verder gewoon eigenlijk nergens last van \:D/

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 jan 2010 12:07

gefeliciteerd ajl met jullie dochter en Hugo met zijn zusje :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 jan 2010 20:00

Gefeliciteerd TJ! Leuk hoor weer een kleintje!

Sterkte meissie88. Brr....ik moet er niet aan denken welke keuzes ze nu allemaal moeten maken.

Bedankt voor de felicitaties! Hier is alles ok. Voor een 2e kind schijnt het een 'lange' bevalling geweest te zijn, maar het was 7 uur korter dan met Hugo. Dus eigenlijk viel het mee. Vorige week rond deze tijd begonnen de weeën en rond 1.00 uur zijn wij naar het ziekenhuis gegaan met 4 cm ontsluiting. In het ziekenhuis hebben ze mn vliezen gebroken en dan is met een 2e kind de verwachting dat het binnen 2 uur geboren wordt. Niet dus. Om 4.30 volop in de weeën en nog geen cm erbij. Gelukkig reageerde de verloskundige wel adequaat en hebben ze mij gelijk aangesloten op een infuus met weeënopwekkers. Een uur later nog niets erbij en toen zonk de moed mij wel in de schoenen. Daarna een afgrijselijk half uur gehad, waarin ik naar 10 cm ontsluiting ben gegaan en weer 50 minuten later was onze Cato(otje) er. (@ Haai, wij verkleinen het ook al)

Cato doet het prima, maar het is wel weer even wennen. Je moet echt zo'n kleintje leren kennen. Hugo was bv een echte veelvraat met de bv en zij drinkt echt op haar gemakje. Ik voedde Hugo altijd echt op tijd, maar dat is met haar ook niet mogelijk. Als ze geen honger heeft en het is wel tijd voor het eten dan drinkt ze ook echt geen druppel. Dat voeden op verzoek moet ik echt aan wennen en vind ik ook wel lastig.
Hoe deden jullie dat dan?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 17 jan 2010 22:39

Gefeliciteeerd TJ!!!!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 jan 2010 08:19

ajl schreef:Gefeliciteerd TJ!
Cato doet het prima, maar het is wel weer even wennen. Je moet echt zo'n kleintje leren kennen. Hugo was bv een echte veelvraat met de bv en zij drinkt echt op haar gemakje. Ik voedde Hugo altijd echt op tijd, maar dat is met haar ook niet mogelijk. Als ze geen honger heeft en het is wel tijd voor het eten dan drinkt ze ook echt geen druppel. Dat voeden op verzoek moet ik echt aan wennen en vind ik ook wel lastig.
Hoe deden jullie dat dan?

julia moest o pverzoek, vanwege haar lage gewicht! ik pakte haar gewoon als ze huilde. Als ze wat wilde dan kreeg ze, anders koppelde ik haar weer af, en dan mocht ze pas weer een uur later! anders blijf je hangen en zitten!

Overigens... toen was ze nog alleen! jij hebt hugo ook nog!! Ik hoop dat je er uit okmt om te schipperen! Hoe vind hugo het?? om grote broer te zijn?

TJ van harte! leuk!! en fijn dat je je beter voelt als bij de jongens!

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 18 jan 2010 09:36

ik voede altijd op verzoek, meetal komt er na verloop van tijd wel een ritme in,

Terug naar “Archief”