nonno schreef:haha Makkelijk ja! Bestaat dat 'dorp' uit 1 huis?? dan kan ik het denk ik nog wel vinden
Er komt vast nog wel een mail over toch

Trouwens is er een mogelijkheid om te blijven slapen voor de mensen die van ver komen??
Moderator: Moderafo's
nonno schreef:haha Makkelijk ja! Bestaat dat 'dorp' uit 1 huis?? dan kan ik het denk ik nog wel vinden
niels82 schreef:nonno schreef:haha Makkelijk ja! Bestaat dat 'dorp' uit 1 huis?? dan kan ik het denk ik nog wel vinden
Er komt vast nog wel een mail over toch![]()
Trouwens is er een mogelijkheid om te blijven slapen voor de mensen die van ver komen??
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
vlieger schreef:niels82 schreef:nonno schreef:haha Makkelijk ja! Bestaat dat 'dorp' uit 1 huis?? dan kan ik het denk ik nog wel vinden
Er komt vast nog wel een mail over toch![]()
ik wil eerst een datum eigenlijk
henkie schreef:ik heb weer een zooi foto's geplaatst. Morgen nog een paar
yeti3 schreef:Hee leuk die foto's. Ik ben benieuwd naar de rest. Zo leuk om alles weer even te zien, je waant je weer even in die sfeer daar.
Wat was het GAAF he mensen!!
Omega schreef:11 februari valt af omdat er dat een moderatorvergadering is (schijnt al maanden geleden gepland). Blijft over 18 februari. Het schijnt dat 25 februari in de running is voor een officiële Refowebmeeting, maar niet zeker is of de ruimte vrij is. Volgt nog meer informatie over. Valt 25 februari af als meeting, dan is ook die avond beschikbaar als reünie.
Het is even lastig allemaal, want ondergetekende en zijn assistentzijn op dit moment op reportage in Limbabwe.
Mark_NL schreef:Napoleon schreef:Omega schreef:11 februari valt af omdat er dat een moderatorvergadering is (schijnt al maanden geleden gepland).
ow, dat staat al vast dan? tja, wat het zwaarst is....
Nouja, zwaar of niet... dan maar zonder moderators![]()
of misschien kunnen we meevergaderen ??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten