Rechtszaak tegen de SGP

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 apr 2004 22:27

Ben Militant schreef:Is het ook............!! Wat mis mee dan??

Bent jij volmaakt dan, heb jij nooit gal op je lever gehad??

Ja, maar ik ben niet gewend dat op straat te spuwen.. dat is meer iets voor beesten..

Wellicht behoor je ook tot dat kuddevolk wat blindelings zich het wereldbeeld laat vormen door t.v. en kranten??

Wellicht behoor jij ook tot dat kuddevolk dat zich blindelings laat meeslepen door verkrachte vertolkingen van Fortuyns gedachtegoed?

Ben Militant

Berichtdoor Ben Militant » 03 apr 2004 23:07

Nogmaals LAFAARD beantwoord nu eens mijn vraag waar u was in de periode voor de executie van mijn held (wijlen Pim Fortuyn)

Doe nu niet net als of u van niets weet, want de indruk wekt u wel dat ik met mijn "verkrachte vertolkingen" niets met Fortuyn heb, terwijl ik dat wel degelijk heb.
Ken veel mensen heel persoonlijk uit de direkte politieke omgeving van Pim waaronder de partijideoloog en programmamaker Rien Boiten uit Lelystad (EX -CP´86!!!!!!!!!!!)
Kom nog wekelijks in de Kubus, het gebouw waar Pim begon met zijn LPF.
En heb diverse boeken van hem gelezen zoals :
"De verweesde samenleving"
"Tegen de islamisering van de Nederkandse cultuur en identiteit"
en boeken als :
"De dans om het gouden kalf"
"In de ban van Fortuyn"
en nog een aantal boeken.

En nu bent u aan de beurt!!!!!!!!!!!!!!!!

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 04 apr 2004 10:32

Gaan we schelden, Bennieboy?? :mrgreen:

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 04 apr 2004 19:24

Ben Militant schreef:Kom nog wekelijks in de Kubus, het gebouw waar

Oh, ik wist niet dat het een bedevaartsoort is geworden...

De moslims hebben trouwens ook een kubus in Mekka.

Ben Militant

Berichtdoor Ben Militant » 07 apr 2004 15:17

Tssssss.............jij Mariamagdelena zit zeker nooit te schelden.......!!

Moet je eens terugkijken wie hier nu eigenlijk het meest zit te schelden, je zit alleen maar te zeiken zelf stukken plaatsen is er niet bij (waarschijnlijk te dom voor), alleen maar een beetje anderen af zitten zeiken, dat is wat jij kan!!

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 07 apr 2004 15:20

Dat is niet waar, ze opent ook goeie topics, maar als je wilt zeuren doe het dan via PB aan haar. dan hebben wij er geen last van.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 apr 2004 15:28

Ben Militant schreef:Nogmaals LAFAARD beantwoord nu eens mijn vraag waar u was in de periode voor de executie van mijn held (wijlen Pim Fortuyn)

Doe nu niet net als of u van niets weet, want de indruk wekt u wel dat ik met mijn "verkrachte vertolkingen" niets met Fortuyn heb, terwijl ik dat wel degelijk heb.
Ken veel mensen heel persoonlijk uit de direkte politieke omgeving van Pim waaronder de partijideoloog en programmamaker Rien Boiten uit Lelystad (EX -CP´86!!!!!!!!!!!)
Kom nog wekelijks in de Kubus, het gebouw waar Pim begon met zijn LPF.
En heb diverse boeken van hem gelezen zoals :
"De verweesde samenleving"
"Tegen de islamisering van de Nederkandse cultuur en identiteit"
en boeken als :
"De dans om het gouden kalf"
"In de ban van Fortuyn"
en nog een aantal boeken.

En nu bent u aan de beurt!!!!!!!!!!!!!!!!

Welke vraag?

En reageer eerst zelf maar eens op de serieuze tegenpostings van oa. Floefloe en mij.

Ik was en ben geen tegenstander van Pim. Vind hem best aardige ideeen hebben. Maar het kortzichtige intolerante domme geschreeuw van jou staat me niet aan. Bovendien was Pim voor een generaal pardon, terwijl jij iedereen die iets anders is dan jij het land uit wilt schoppen.

Ben Militant

Berichtdoor Ben Militant » 07 apr 2004 15:46

Iemand retour afzender sturen, terugbrengen, is wat anders dan eruit schoppen zoals u beweerd.

Maar het zal u wel niet aan staan, om toch vooral weer eens uw loyaliteit naar de veroveraars te betuigen, waarin u helaas vrij bent om dat te doen!!

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 07 apr 2004 15:52

Wij, nederland hebben de meeste zelf binnengehaald, het gaat niet alleen over de nieuwe buitenlanders,

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 apr 2004 15:53

Ben Militant schreef:Iemand retour afzender sturen, terugbrengen, is wat anders dan eruit schoppen zoals u beweerd.

Leg me het verschil uit...

Het Weermannetje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Het Weermannetje » 08 apr 2004 08:07

Aragorn schreef:
Ben Militant schreef:Iemand retour afzender sturen, terugbrengen, is wat anders dan eruit schoppen zoals u beweerd.

Leg me het verschil uit...

Is niet zo moeilijk lijkt me. Iemand netjes naar zijn land terugbrengen, of iemand gewoon Nederland uitschoppen en maar laten uitzoeken waar hij heen moet.

Terug naar “Archief”