Hoe denken wij hierover:

Moderator: Moderafo's
ik vin ddat een kind een vader en een moeder moet hebben.yeah its summer thank Ya! schreef:
joepie schreef:ik vind als jekinderen hebt dat demoeders voor dekinderenmoet zorgen en de vader gaat dan werken
Evelien schreef:waarom???
dan hoeft de vrouw ook geen studie te gaan volgen. zonde van het geld wat je daar heb in gestoken........
Ik vind wel dat er altijd 1 van de ouders thuis moet zijn als de kinderen thuis zijn of thuis komen uit school. Dat vind ik een van de punten waar je op moet letten als je als vader en moeder gaat werken.
Cor schreef:Voor schipperskinderen is het weer anders, als ze op een goed internaat zitten scheelt dat, hun voordeel is dat ze snel zelfstandig zijn, en volwassen. Maar het lijkt me dat je, je ouders wel mist, vooral als je wat verlegen bent of wat stiller. Voor mij zou het niks zijn.
chickie schreef:Ik vind sowiezo het onderwerp van dit topic verkeerd gekozen. Ik geef dan toch de voorkeur aan 'werkende ouders', beiden hebben namelijk de zorgplicht voor de kinderen. Waarom zou vader mogen werken en moeder niet? Van mij mogen beide werken, als er maar iemand thuis is om de kinderen op te vangen. En dan maakt het geen verschil of dat pappa of mamma is.
Moet zeggen dat mijn toekomstige man het niet in zn hoofd moet halen om van mij te vragen continu thuis te gaan zitten. Kan ik alles wat ik nu bereikt heb meteen door de plee spoelen.
Lalage schreef:Ik zou heel graag willen blijven werken, ook als ik ooit kinderen krijg. Dat is omdat ik veel investeer in mijn studie en als je er een paar jaar uit bent, dan is het moeilijk om er weer in te komen, omdat je de ontwikkelingen in je vakgebied niet hebt gevolgd. Vooral als ik iets met DNA enzo ga doen, zal dat noodzakelijk zijn. Allebei part-time werken is mijn droom, maar ik weet niet of dat in de praktijk ook kan. Sommige bedrijven kunnen daar errug moeilijk over doen
Lalage schreef:Ik zou heel graag willen blijven werken, ook als ik ooit kinderen krijg. Dat is omdat ik veel investeer in mijn studie en als je er een paar jaar uit bent, dan is het moeilijk om er weer in te komen, omdat je de ontwikkelingen in je vakgebied niet hebt gevolgd. Vooral als ik iets met DNA enzo ga doen, zal dat noodzakelijk zijn. Allebei part-time werken is mijn droom, maar ik weet niet of dat in de praktijk ook kan. Sommige bedrijven kunnen daar errug moeilijk over doen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten