Dank je... is ook niet "normaal' meer in deze tijd zo jong kinderen krijgen en krijg ook veel commentaar hier op.
Helemaal als ze horen dat het de 3e is.... dan ben je egoistisch volgens hun want je 'neemt' toch geen 3 kinderen!!
Slaat helemaal nergens op en ik zeg dan ook vaak maar niks.
Onze 1e was ook niet helemaal 'gepland' ( klinkt zo rottig maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen) we waren nl net 8 weken getrouwd dus was wel even een schok, maar zou hem nu niet meer kunnen missen hoor
Daarbij komt dat mijn mannetje 6 jaar ouder is dan ik en dan wil je ook niet te lang wachten met kinderen.
En we zijn allebei gek op kinderen dus..
Daarbij komt dat je elk kind KRIJGT als een geschenk van God ( daar zijn we wel bij stilgezet toen ik afgelopen mei een miskraam kreeg)
Maar goed nu dwaal ik te ver af van het onderwerp misschien
Wij zijn iig dolgelukkig met de komst van de 3e en ook dankbaar dat het tot nu toe allemaal goed mag gaan!
Ook de andere 2 verheugen zich er al op
En het scheelt ook dat we nu al 2 supermakkelijke kinderen hebben!!
De 1e sliep met 4 weken al door en was ( en is) een ontzettend rustig en lief kind.
De 2e was wel een huilbaby ( 5 maanden lang) maar we kwamen er achter dat dat aan de voeding lag, nu is het een heel lief meisje waar je totaal geen last van hebt
Wat dat betreft mogen we niet klagen als ze eens een keer een bui hebben