Hoeveel vrienden heb je? waar ligt dat aan?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 02 nov 2005 22:19

Airke schreef:Meestal vermaak ik me wel prima in m'n eentje, maar soms is het een beetje alleen. ;)

hehe dat ken ik, vooral als je denkt, he ik zou es naar die of die film willen, dan vind ik er alleen heen gaan niet echt een optie en dat is dan wel lastig ;)
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 nov 2005 08:08

1 hele goeie vriendin (alleen zit zij op dit moment in Afrika).

Verder wat gewone vrienden.

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 03 nov 2005 10:46

spacy schreef:
Airke schreef:Meestal vermaak ik me wel prima in m'n eentje, maar soms is het een beetje alleen. ;)

hehe dat ken ik, vooral als je denkt, he ik zou es naar die of die film willen, dan vind ik er alleen heen gaan niet echt een optie en dat is dan wel lastig ;)

He grappig, dat vroeg ik me juist af. Ik zal juist rustig in m'n eentje naar een film gaan, of een museum bezoeken, of whatever. Misschien zelfs liever, omdat ik dan m'n eigen gang kan gaan. Je moet je anders altijd aan elkaar aanpassen, en op de een of andere manier heb ik altijd moeite daarin het juiste evenwicht te vinden. Wat ik me hierbij afvroeg is: hoe 'raar' is dat eigenlijk. :roll: :wink:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 nov 2005 11:00

Waarom zou je niet in je uppie naar de film gaan? Tijdens de film hoef je toch niet te kletsen?
En een museumbezoek kan ook heel goed alleen, dat is juist handig omdat je dan op je eigen tempo alles kunt bekijken.

Mij kost het trouwens meer energie om bepaalde dingen alleen te doen ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 nov 2005 11:47

Nouja, als je altijd alleen naar de film moet is het ook niet leuk meer. Ik doe het iig nooit, dan kun je netzogoed gewoon een film huren.

Museum kan ook wel alleen, maar vaak is het toch leuker als je daarbij met een gelijkgestemd iemand gaat. Soms prettig om alleen te zijn, maar als je geen keuze hebt lijkt het me ook weer minder aangenaam.

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 03 nov 2005 14:23

Er wordt een beetje afgedwaald van het onderwerp....
Een mogelijkheid kan zijn dat we in een nieuw topic verder praten over voor- en nadelen van uitgaan alleen of met vriend(en), etc.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 03 nov 2005 18:42

Debor@ schreef:Ik heb een paar goede mannelijke vrienden en één goede vriendin. Ik praat makkelijker met mannen dan met vrouwen. Die vriendin weet wel alles van me, maar raad vragen of zo doe ik toch altijd aan de mannen. Bovendien heb ik een aantal hobby's wat echt 'mannenhobby's' zijn (voor zover er in deze tegenwoordige tijd nog echte mannendingen zijn) waarin je weinig vrouwen vindt, dus dat scheelt denk ik ook wel een heleboel. De vriendschappen zijn vanuit die hobby's ontstaan, vandaar. Als winkelen mn hobby zou zijn, had ik ws meer vrouwelijke vriend.

(Maar ik HAAAAAT winkelen!!!)

Sow, ben je wel écht een vrouw?

Big Mac
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Big Mac » 03 nov 2005 18:44

Ik denk dat het ook aan jezelf ligt, hoeveel veel vrienden je hebt. Vreemde mensen komen niet bij mij aan de deur vragen of we vrienden kunnen worden.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Edmund Burke

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 nov 2005 21:27

Markie schreef:
Debor@ schreef:Ik heb een paar goede mannelijke vrienden en één goede vriendin. Ik praat makkelijker met mannen dan met vrouwen. Die vriendin weet wel alles van me, maar raad vragen of zo doe ik toch altijd aan de mannen. Bovendien heb ik een aantal hobby's wat echt 'mannenhobby's' zijn (voor zover er in deze tegenwoordige tijd nog echte mannendingen zijn) waarin je weinig vrouwen vindt, dus dat scheelt denk ik ook wel een heleboel. De vriendschappen zijn vanuit die hobby's ontstaan, vandaar. Als winkelen mn hobby zou zijn, had ik ws meer vrouwelijke vriend.

Ik vind winkelen juist wel lief. Ben ik nu geen echte man? 8)

topkok

Berichtdoor topkok » 04 nov 2005 01:28

Aragorn schreef:
Markie schreef:

YOUR RIGHT!! ik vind winkelen ook altijd super gaaf en gzelliig lekkr wat eten in een restaurantje koffie koekie gebakje:D:D mij wel gezien hoor:D:D

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 04 nov 2005 08:36

Dat is uitgaan topkok, van winkel naar winkelen lopen is niet altijd leuk :(
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 nov 2005 08:53

topkok schreef:
Aragorn schreef:
Markie schreef:

YOUR RIGHT!! ik vind winkelen ook altijd super gaaf en gzelliig lekkr wat eten in een restaurantje koffie koekie gebakje:D:D mij wel gezien hoor:D:D

Oke, deal! Dan gaan we binnenkort winkelen, op MIJN manier!!! (hetgeen inhoud: kledingwinkel in, kledingwinkel uit, schoenwinkel in, schoenwinkel uit, kledingwinkel in...
Owja, hebbe we pas al int klein gedaan, maar dan ECHT! En pas als ik vijf volle tassen heb langs de HEma voor koffie (en geen gebak want ik lijn) :P
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Arco
Majoor
Majoor

Berichtdoor Arco » 04 nov 2005 10:48

Ik heb toch best veel vrienden. Altans als ik dat gaat vergelijken met anderen. Daar ben ik God dankbaar voor.

Toen ik nog in Zoetermeer woonde had ik één vriend. Na zes jaar verhuisde ik naar Waddinxveen. We hebben nog wel contact, ookal is dat een stuk minder.

In Waddinxveen ben ik gaan bloeien in sociale contacten. Ik heb nu een hele goede vriend en met hem bespreek ik veel geloofszaken. Samen met hem zal ik ook openbare belijdenis gaan doen, dit voorjaar. Een andere goede vriend is meer een zangvriend. Met hem kan ik hoog en laag zingen, ook in het gewone leven.

Dan heb ik ook nog een goede vriend met wie ik op vakantie ben geweest naar Egypte. Ik voel wel het verschil tussen mijn geloofsovertuiging en de zijne. Dat is wel lastig.

Dan heb ik via de zang en de jeugdvereniging veel sociale contacten. Deze noem ik niet echt mijn vrienden, maar wel goede bekenden.

Sinds enkele maanden heb ik een hele goede vriendin gevonden, met wie ik nu ook al ruim twee maanden verkering heb.

Ik ben God erg dankbaar voor al deze mensen die op mijn levenpad komen.
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 04 nov 2005 10:49

Markie schreef:

ik haat winkelen ook, maar ik ben wel een vrouw
Afbeelding

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 04 nov 2005 14:14

offtopic : Jullie zijn uniek :mrgreen:

Terug naar “Archief”