Hoe dat artikel er moet komen moet je trouwens niet aan mij vragen, heeft iemand een idee?
Moderator: Moderafo's
man_on_fire schreef:Vreselijk... mn computer is hartstikke kapot. Daarmee bedoel ik dat ik geen internet heb omdat ie de LAN kabel niet kan vinden. Kabel is gewoon perfect... K scan nu op virussen, al wel wat gevonden, maar Norton heeft niet echt haast ofzo.. K zit nu op pc van mn moeder, ook met whatpulse. Probleem: linker muisknop kapot. Heeft ze van de rechtermuisknop de linker gemaakt, nee hoe zeg je dat. Gewoon knopjes omgedraait bij instellingen. Maar ik kan nu dus niet zelf inloggen met whatpulse... k zit dus een beetje voor noppes onder haar naam te typen. Goed voor het team, goed voor Gritha, maar vreselijk voor man_on_fire
Carpento schreef:man_on_fire schreef:Vreselijk... mn computer is hartstikke kapot. Daarmee bedoel ik dat ik geen internet heb omdat ie de LAN kabel niet kan vinden. Kabel is gewoon perfect... K scan nu op virussen, al wel wat gevonden, maar Norton heeft niet echt haast ofzo.. K zit nu op pc van mn moeder, ook met whatpulse. Probleem: linker muisknop kapot. Heeft ze van de rechtermuisknop de linker gemaakt, nee hoe zeg je dat. Gewoon knopjes omgedraait bij instellingen. Maar ik kan nu dus niet zelf inloggen met whatpulse... k zit dus een beetje voor noppes onder haar naam te typen. Goed voor het team, goed voor Gritha, maar vreselijk voor man_on_fire
Jouw muis aan mama's pc stoppen ? Would that do the trick ?
man_on_fire schreef:Vreselijk... mn computer is hartstikke kapot. Daarmee bedoel ik dat ik geen internet heb omdat ie de LAN kabel niet kan vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten