Meld je ook aan bij (UC) TR en help het naar de top (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 19 jul 2005 13:54

En wat ik nu ineens bedenk: is het niet slim om een keer een artikel in het RD/ND te laten komen? Ik denk dat er best nog wel wat mensen zijn die het lezen en die ook wel willen joinen... dat kun je eventueel zelfs nog een speciale krantengroep aanmaken :)

Hoe dat artikel er moet komen moet je trouwens niet aan mij vragen, heeft iemand een idee?
Afbeelding
We loved Him, because He first loved us!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 19 jul 2005 13:57

Die andere is handiger, daar staan dan alleen de teamleden in, voor de onderlinge strijd is dat juist wel leuk, en je hoeft alleen maar naar beneden te scrollen, bij die whatpulslijst, staan er maar 25 op een pagina, en moet je steeds doorklikken, omdat daar alles in staat, die anderen, kennen we toch niet, zodoende kun je makkelijke zien, wie je allemaal nog in moet halen :wink:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 19 jul 2005 15:43

minder dan een halfmiljoen, komop we pakken ze vandaag nog terug 8)

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 19 jul 2005 16:08

nou raafje, voor jouw verjaardag, en die van mijn broertje en mijn eigen 6-maanden durende verkering :mrgreen: puls ik ergens vandaag die 225k nog wel ;) meer red ik denk ik niet want over een uurtje komt mijn vriend en gaan we eten.. hij gaat denk ik tegen een uur of 10 al weer weg, want anders is hij zoooooo enorm laat weer thuis.. en daarna typ is meestal het meest.. (lekker hoor.. als bijna enige in huis 's nachts ook internet hebben :P)

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 19 jul 2005 17:58

ik heb ons weer even naar de 10e plaats gepulst. iemand anders nog even pulsen om een beetje adem te krijgen op de nr 11
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 19 jul 2005 17:59

Vreselijk... mn computer is hartstikke kapot. Daarmee bedoel ik dat ik geen internet heb omdat ie de LAN kabel niet kan vinden. Kabel is gewoon perfect... K scan nu op virussen, al wel wat gevonden, maar Norton heeft niet echt haast ofzo.. K zit nu op pc van mn moeder, ook met whatpulse. Probleem: linker muisknop kapot. Heeft ze van de rechtermuisknop de linker gemaakt, nee hoe zeg je dat. Gewoon knopjes omgedraait bij instellingen. Maar ik kan nu dus niet zelf inloggen met whatpulse... k zit dus een beetje voor noppes onder haar naam te typen. Goed voor het team, goed voor Gritha, maar vreselijk voor man_on_fire ;)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 19 jul 2005 18:03

heeft je ma in een avond net zoveel keys erbij als anders in een maand :mrgreen:

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 20 jul 2005 12:05

sorry mensen, die pulse van gisterenavond ging niet werken... ten eerste lag het internet er af en ten tweede bleef mijn vriend logeren.. Met dat laatste had ik dan weer geen moeite... :mrgreen: maar daar door ben ik nu nog niet aan die 225k ... komt nog wel..

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 20 jul 2005 12:17

man_on_fire schreef:Vreselijk... mn computer is hartstikke kapot. Daarmee bedoel ik dat ik geen internet heb omdat ie de LAN kabel niet kan vinden. Kabel is gewoon perfect... K scan nu op virussen, al wel wat gevonden, maar Norton heeft niet echt haast ofzo.. K zit nu op pc van mn moeder, ook met whatpulse. Probleem: linker muisknop kapot. Heeft ze van de rechtermuisknop de linker gemaakt, nee hoe zeg je dat. Gewoon knopjes omgedraait bij instellingen. Maar ik kan nu dus niet zelf inloggen met whatpulse... k zit dus een beetje voor noppes onder haar naam te typen. Goed voor het team, goed voor Gritha, maar vreselijk voor man_on_fire ;)

Jouw muis aan mama's pc stoppen ? Would that do the trick ?

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 20 jul 2005 12:39

Carpento schreef:
man_on_fire schreef:Vreselijk... mn computer is hartstikke kapot. Daarmee bedoel ik dat ik geen internet heb omdat ie de LAN kabel niet kan vinden. Kabel is gewoon perfect... K scan nu op virussen, al wel wat gevonden, maar Norton heeft niet echt haast ofzo.. K zit nu op pc van mn moeder, ook met whatpulse. Probleem: linker muisknop kapot. Heeft ze van de rechtermuisknop de linker gemaakt, nee hoe zeg je dat. Gewoon knopjes omgedraait bij instellingen. Maar ik kan nu dus niet zelf inloggen met whatpulse... k zit dus een beetje voor noppes onder haar naam te typen. Goed voor het team, goed voor Gritha, maar vreselijk voor man_on_fire ;)

Jouw muis aan mama's pc stoppen ? Would that do the trick ?

Whaha, mijn muis is PS2, dat werkt daar niet. Usb werkt ook niet geloof ik. Niets werkt daar, misschien haar oude muisje verwijderen bij apparaatbeheer. Maar k ben van nature lui uitgevallen. Heb mn eige pc weer draaien, haar netwerkkaart gejat;) K moet nog wel ff nieuwe halen dus.

Oja, ik wil voorstellen een actie op touw te zetten om de tour de france af te schaffen. Dat is echt mega slecht voor whatpulse.

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 20 jul 2005 12:41

whatpulse voor alles!
alles voor whatpulse!

:mrgreen:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 20 jul 2005 13:04

lol @ mof en hananja

zelf ondertussen opgeklommen naarrrrrrrrrrrrrrrrrr.......... jajajajaja DE TOP 9 VAN HET JF SUBTEAM!!! 8)

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 20 jul 2005 13:39

rafaell schreef:lol @ mof en hananja

zelf ondertussen opgeklommen naarrrrrrrrrrrrrrrrrr.......... jajajajaja DE TOP 9 VAN HET JF SUBTEAM!!! 8)

Bibber.. mag ik wel boven je blijven staan?

TheEdge
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor TheEdge » 20 jul 2005 16:22

man_on_fire schreef:Vreselijk... mn computer is hartstikke kapot. Daarmee bedoel ik dat ik geen internet heb omdat ie de LAN kabel niet kan vinden.

Hoe heb je dit bericht gepost dan? Brief geschreven naar Refoweb? :wink:
TheEdge leest voor 't eerst de bijbel van kaft tot kaft.

Tussenstand: Ester 1 (19/08/05)

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 20 jul 2005 17:24

TheEdge schreef:
man_on_fire schreef:Vreselijk... mn computer is hartstikke kapot. Daarmee bedoel ik dat ik geen internet heb omdat ie de LAN kabel niet kan vinden.

Hoe heb je dit bericht gepost dan? Brief geschreven naar Refoweb? :wink:

Gebruik gemaakt van een andere pc in onze collectie ;-)

Terug naar “Archief”