Lalage schreef:Ikke heb een zilveren hartje met een M erop gehad, van Borkdude, voor aan mijn kettingLief he? btw zijn echte naam begint met een M
voor jullie verloving? (trouwens wel lief hoor)
Moderator: Moderafo's
tweetietwee schreef:Lalage schreef:Ikke heb een zilveren hartje met een M erop gehad, van Borkdude, voor aan mijn kettingLief he? btw zijn echte naam begint met een M
Ikke21 schreef:oei dat is moeilijk.
Een vriendin van mij had dat ook, ik weet verder niet hoe de relatie tussen die ouders was, maar zei heeft allebei haar ouders uitgenodigd en ze zijn ook allebei gekomen.
Misschien is het belangrijk als je eerst met allebei de ouders gaat praten en vragen wat ze er van vinden en hoe ze er over denken.
Ikke21 schreef:uhm.....ja in hoeverre kan je van een probleem spreken, oke jullie willen verloven/trouwen dus jullie moeten met allebei de ouders gaan praten, dat zullen ze zelf niet doen en als je dan van allebei hoort van we willen komen alleen als de ander niet komt, moet je daar een redelijke oplossing voor verzinnen, kom dan zelf ook met een oplossing aan, bijvoorbeeld de een uitnodigen en met de ander ga je een keer uiteten of wat dan ook, maar goed daar moet je wel met hun en met je vriend uitkomen.
Lalage schreef:tweetietwee schreef:Lalage schreef:Ikke heb een zilveren hartje met een M erop gehad, van Borkdude, voor aan mijn kettingLief he? btw zijn echte naam begint met een M
nah, om het nou verloving te noemen... Langzamerhand wordt het gewoon duidelijk dat je altijd bij elkaar wilt blijven, maar daar ga ik geen feest voor geven ofzo. Feest komt wel als we gaan trouwen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten