Uitspraak Kesteren

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jacobH
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jacobH » 24 jun 2005 09:57

jas schreef:
jacobH schreef:
jas schreef:
jacobH schreef:of het nu wel goed is of juist fout die standenleer, dat is op dit moment de discussie niet.

en ik geloof er helemaal niks van dat ds de Jong in de GG in ned welkom zou zijn. De gereformeerde gemeente in Nederland heeft helemaal iets "eigends" namelijk een voorwaardelijk aanbod.

"""""" Ik plaats ds de Jong zonder hem ooit gehoord te hebben onder mensen als ds. Op't'hof, Heemskerk ed.)"""""""""""""""

Nou, ik heb hem wel gehoord, en ik zou je dan toch adviseren eens te gaan luisteren. Want je categoriseert hem totaal verkeerd.

dan is het ook een buitenbeentje in de HHK

en gaat je stelling nog niet op

En zo kun je alles afdoen.

Sorry?

zou jij dan 10 ds willen opnoemen die in dat rijtje passen?

Dan heb je een punt, anders niet.
Hierin is de liefde, niet dat wij God liefgehad hebben, maar dat Hij ons lief heeft gehad, en Zijn Zoon gezonden heeft tot een verzoening voor onze zonden.

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 24 jun 2005 12:21

jacobH schreef:
jas schreef:
jacobH schreef:
jas schreef:
jacobH schreef:of het nu wel goed is of juist fout die standenleer, dat is op dit moment de discussie niet.

en ik geloof er helemaal niks van dat ds de Jong in de GG in ned welkom zou zijn. De gereformeerde gemeente in Nederland heeft helemaal iets "eigends" namelijk een voorwaardelijk aanbod.

"""""" Ik plaats ds de Jong zonder hem ooit gehoord te hebben onder mensen als ds. Op't'hof, Heemskerk ed.)"""""""""""""""

Nou, ik heb hem wel gehoord, en ik zou je dan toch adviseren eens te gaan luisteren. Want je categoriseert hem totaal verkeerd.

Sorry?

Waarom? Omdat jij die norm vaststelt?
Dit soort discussie's heb ik geen zin in.
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

jacobH
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jacobH » 24 jun 2005 22:43

jas schreef:
jacobH schreef:
jas schreef:
jacobH schreef:
jas schreef:

Sorry?

Waarom? Omdat jij die norm vaststelt?
Dit soort discussie's heb ik geen zin in.

als je iets roept moet je het ook aantonen.

maar als je er geen zin in hebt moet je het vooral niet doen.

maar reageer dan ook niet zo vreemd.
Hierin is de liefde, niet dat wij God liefgehad hebben, maar dat Hij ons lief heeft gehad, en Zijn Zoon gezonden heeft tot een verzoening voor onze zonden.

Terug naar “Archief”