Maaikje schreef:afschieten dat beest, strakkies loopt ie in emmeloord, en das ook niet de bedoeling
nou zo slim zal die ook wel zijn denk ik om daar niet heen te gaan

Moderator: Moderafo's
tinos schreef:Maaikje schreef:afschieten dat beest, strakkies loopt ie in emmeloord, en das ook niet de bedoeling
nou zo slim zal die ook wel zijn denk ik om daar niet heen te gaan:D
Maaikje schreef:tinos schreef:Maaikje schreef:afschieten dat beest, strakkies loopt ie in emmeloord, en das ook niet de bedoeling
Ik zal wel zorgen dat ie niet eens DURFT!! Dreamie, kom je bij mij logeren??
Dreamster schreef:Maaikje schreef:tinos schreef:Maaikje schreef:afschieten dat beest, strakkies loopt ie in emmeloord, en das ook niet de bedoeling
Jaaaaaaaaaa..........maar niet als je zo gevaarlijk bent dat je de puma zelfs wegjaagd!![]()
Maaikje schreef:Dreamster schreef:Maaikje schreef:tinos schreef:Maaikje schreef:afschieten dat beest, strakkies loopt ie in emmeloord, en das ook niet de bedoeling
Jaaaaaaaaaa..........maar niet als je zo gevaarlijk bent dat je de puma zelfs wegjaagd!![]()
Nee, ik vroeg of jij kwam zodat jij em afschrikt. Maaruh, zsm please dan!
Dreamster schreef:Maaikje schreef:Dreamster schreef:Maaikje schreef:tinos schreef:Maaikje schreef:afschieten dat beest, strakkies loopt ie in emmeloord, en das ook niet de bedoeling
Nee, ik vroeg of jij kwam zodat jij em afschrikt. Maaruh, zsm please dan!
Neenee, ik schrik em niet af, hij wordt waarschijnlijk verlamd door mn verschijning en blijft voor de rest van zn leven kwijlend naast me lopen...geen suc6 dus![]()
Floefloe schreef:Vangen of afschieten. Een poema hoort niet thuis in de vrije natuur in Nederland. Ongetwijdeld leuk voor de diversiteit enzo, maar hij hoort hier gewoon niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten