Collateral schreef:[
Maar laat ik ook eens ontopic doen en een foto van mezelf plaatsen:
En jawel, hij is nog vrijgezel.

Moderator: Moderafo's
kuikentje schreef:tja desertrose had zijn digitale mee vandaag.. en we hebbe same wat foto's gemaakt..
wilde hij naar een eilandje springen over het water... laat hij zijn digitale in het water vallen![]()
dus het is nog afwachten of ze het nog doen.. anders zou hij ze vanaaf laat op de com zette!!!
Ansje schreef:1 jaartje terug ongeveer:
http://home.kliksafe.nl/huibers/ah1.jpg
http://home.kliksafe.nl/huibers/ah.jpg
Zo..weet ik ook eindleijk eens wie ahuibers is!!!
Het_Bureau schreef:
Ziet Fritz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DesertRose schreef:kuikentje schreef:tja desertrose had zijn digitale mee vandaag.. en we hebbe same wat foto's gemaakt..
wilde hij naar een eilandje springen over het water... laat hij zijn digitale in het water vallen![]()
dus het is nog afwachten of ze het nog doen.. anders zou hij ze vanaaf laat op de com zette!!!
![]()
![]()
moest je dat nou vertelle
![]()
![]()
![]()
doen het dus nietgave_meid schreef:DesertRose schreef:kuikentje schreef:tja desertrose had zijn digitale mee vandaag.. en we hebbe same wat foto's gemaakt..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ahhh arme paps![]()
kuikentje schreef:doen het dus nietgave_meid schreef:DesertRose schreef:kuikentje schreef:tja desertrose had zijn digitale mee vandaag.. en we hebbe same wat foto's gemaakt..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ahhh arme paps![]()
Collateral schreef:Leuke foto's weer.smurfin schreef:enne.. collateral, supah dat ik nu ook weet wie ik zo af en toe bespring en door wie we besprongen worden..![]()
Idd, alleen het bespringtopic is niet meer...![]()
Overigens ben ik nu ook wel benieuwd naar jouw foto.
Collateral schreef:smurfin schreef:maarrrr.. WAAR IS HET BESPRINGTOPIC?!!?!?!?!kzoek al 3 dagen en kheb echt afkickverschijnselen..
![]()
![]()
Die is verwijderd, wegens dubbelzinnigheid.![]()
smurfin schreef:Collateral schreef:Leuke foto's weer.smurfin schreef:enne.. collateral, supah dat ik nu ook weet wie ik zo af en toe bespring en door wie we besprongen worden..![]()
Idd, alleen het bespringtopic is niet meer...![]()
Overigens ben ik nu ook wel benieuwd naar jouw foto.
hehe.. die komt voorlopig niet. als ik ingewijd ben in de techniek misschien..![]()
maarrrr.. WAAR IS HET BESPRINGTOPIC?!!?!?!?!kzoek al 3 dagen en kheb echt afkickverschijnselen..
![]()
![]()
en ahuibers, jij komt me wel vaag bekend voor.. je komt zeker van het goeie ouwe VLC![]()
![]()
pucca: leuk blondje![]()
jantine: coooowl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten