Moderator: Moderafo's
MrSokkie schreef:Spijkerman ligt nu met een klaplong in het ziekenhuis. Is dat nou Gods toorn??
kurtyo schreef:MrSokkie schreef:Spijkerman ligt nu met een klaplong in het ziekenhuis. Is dat nou Gods toorn??
Kijk maar uit, straks lig jij ook met een klaplong in het ziekenhuis, vanwege het uitkramen van ontzettende onzin. Overigens is hij al weer een tijdje actief, gelukkig.
Joepie, wat heerlijk genuanceerd weer joh! Kijk jij lekker niet, laat mij gewoon lekker wel kijken. Misschien kom ik God dan een keer tegen bij Kopspijkers, i.p.v. in de kerk.
Pivo schreef:kurtyo schreef:MrSokkie schreef:Spijkerman ligt nu met een klaplong in het ziekenhuis. Is dat nou Gods toorn??
Kijk maar uit, straks lig jij ook met een klaplong in het ziekenhuis, vanwege het uitkramen van ontzettende onzin. Overigens is hij al weer een tijdje actief, gelukkig.
Joepie, wat heerlijk genuanceerd weer joh! Kijk jij lekker niet, laat mij gewoon lekker wel kijken. Misschien kom ik God dan een keer tegen bij Kopspijkers, i.p.v. in de kerk.
hier lijkt een gefrustreerde Christen te spreken!
jas schreef:Pivo schreef:kurtyo schreef:MrSokkie schreef:Spijkerman ligt nu met een klaplong in het ziekenhuis. Is dat nou Gods toorn??
Wat is een Christen?
Het_Bureau schreef:jas schreef:Pivo schreef:kurtyo schreef:MrSokkie schreef:Spijkerman ligt nu met een klaplong in het ziekenhuis. Is dat nou Gods toorn??
Wat is een Christen?
Dat moet je behoorlijk ruim definiëren wil hij/zij er onder vallen, als ik zo die uitspraak bekijk.
joepie schreef:kurtyo schreef:Joepie, wat heerlijk genuanceerd weer joh! Kijk jij lekker niet, laat mij gewoon lekker wel kijken. Misschien kom ik God dan een keer tegen bij Kopspijkers, i.p.v. in de kerk.
Als je dat denkt ben je wel erg dom.
Die zul je daar niet tegen komen, hooguit de vijand van God.
Optimatus schreef:joepie schreef:kurtyo schreef:Joepie, wat heerlijk genuanceerd weer joh! Kijk jij lekker niet, laat mij gewoon lekker wel kijken. Misschien kom ik God dan een keer tegen bij Kopspijkers, i.p.v. in de kerk.
Als je dat denkt ben je wel erg dom.
Die zul je daar niet tegen komen, hooguit de vijand van God.
Des Heren wegen zijn ondoorgrondelijk, Joepie... Wie kent Zijne wegen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten