Fobieën, wat moet je daar mee?
Ik heb het vroeger ook gehad en ben er vrijwel van af. Soms een heel simpel iets waaraan je denkt dat een groot gevaar (angst) kleeft.
Zijn er mensen met tips over je hier mee moet omgaan?
Moderator: Moderafo's
Je kunt je klachten verminderen met b.v. die R.E T. (rationele emotieve therapie) overigens moeilijk om dit doormiddel van "zelfstudie" te doen een beetje vakkennis daarbij als hulp is wel aan te raden.TKF schreef:Fobieën, wat moet je daar mee?
Ik heb het vroeger ook gehad en ben er vrijwel van af. Soms een heel simpel iets waaraan je denkt dat een groot gevaar (angst) kleeft.
Zijn er mensen met tips over je hier mee moet omgaan?
TKF schreef:Ik heb overigens maar weinig last er meer van hoor. Als ik van de Dom naar beneden kijk is het ff slikken, maar zoals Cisca zei, je moet de confrontatie aangaan, dus blijven staan en dan gaat het wel. Op die manier ben ik er ook vanaf gekomen.
Raido schreef:Gisteravond nog, hang ik wat kleren in de kast, zie ik me daar toch een dikke spin, wil ik hem doodmeppen (en laten liggen natuurlijk want aanraken durf ik niet), ben ik hem gewooon KWIJT, en ik ga echt niet slapen met zo'n monster in de buurt.. Na een uur zoeken, had ik hem gevonden en hem even wat platter gemaakt, en de kast weer ingepakt..
Die Sjelob ik LOTR vind ik zo gruwelijk eng... hwww
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten