'k Moet er ook niet echt aan denken dat m'n man later me zou zeggen "Chlo, je had een prachtige parel kunnen zijn. Maar helaas.. je hebt geen maagdenvlies meer dus je bent een veel minder mooie parel."
JUG..
Eén van de bases van een relatie, onafhankelijk van het doel van die relatie, is respect. Als mijn vader (in een vader-dochterrelatie) tegen mij zegt dat ik een wolk van een dochter had kunnen zijn, nu ben ik dat echter niet want ik heb te zware wenkbrauwen; dan zou ik zoiets hebben van: 'bekijk 't, pa!'
Voor mijn vader ben en blijf ik zijn liefhebbende dochter waar hij trots op is, ongeacht welke gebreken/misvormen ik aan mijn uiterlijk heb. (maagdenvlies hoort niet echt bij je innerlijk, dus voor het gemak noem ik dat maar even het uiterlijk)
Elke vrouw die bij de Bruid van Christus hoort is voor Hem een prachtige glanzende parel; of ze nu maagd is of niet, of ze nu een maagdenvlies heeft of niet.
Probeer die dochters van je Vader eens te zien door Christus' ogen, Torenspits? Niet naar het vlees maar naar de geest?
Groetjes,
Chloë